Part I of the 13 Musketiers

Discussion in 'De mama's' started by Meis85, Jan 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Maible, hihihi een woordje fout getypt naar Giraf!! de R hoeft niet achter HOE.
    En nee ik hoop ook niet dat het eczeem is....
    Hier nog geen sneeuw hoor, bij jullie echte dikke sneeuw?

2. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    4,276
    0
    0
    Rasp: het kán ook iets heel onschuldigs zijn hoor!!! Weet je nog dat Jk in ene onder de uitslag zat?? Het was van de borstvoeding, ze kreeg mijn hormonen binnen, dat zakt tot in het decolleté en dan verdwijnt het na een week of 6.
    Zie foto: (haar huidje is intussen allang weer spekglad.
    Dit kan het dus ook zijn, begon namelijk ook met 1 plek.

3. raspberry

@Merel, OH JA!!! dat klinkt beter hihi. We zullen zien, even afwachten nog.

Dames, ik ga weer! Moederplicht roept!!

Tot later! X

4. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    4,276
    0
    0
    Ook goeiemiddag trouwens!

Meis: aiiiiiiiii, dat doet pijn! Wat een bult zeg!! Ik zou het koelen met een compresje. Verder even kijken hoe ze zich gedraagt. HA kan weinig doen aan zo'n bult denk ik. En als ze een keer overgeeft is het een lichte hersenschudding. Mocht ze wegvallen 112 bellen! (is mijn door huisarts verteld, dat heb ik goed in mijn oren geknoopt)
    En vallen en stoten creme in huis halen, arnica ofzoiets, groene zalf is dat, helpt goed tegen builen.

Giraf: ohhhh sterkte meid! Is niet leuk als het je zo'n moeite kost om J achter te laten. Aan elke dag komt een eind, en kun je weer lekker kroelen met je moppies! Maar even eruit is ook wel weer gezellig he!;)

Iedereen zin in de lente? Ik ook hoor, maar van mij mag er eerst nog wel een dik pak sneeuw vallen hoor! Ik wil nog wel eerst door de sneeuw wandelen en sleeën! En dan mag de lente komen!

5. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    4,276
    0
    0
    Nemo: hihi, per toeval heb ik wel 'ons' in de banner staan! Ben ik toch weer goed bezig he!
    Balen van je maagzuur. Maar het is te doen las ik. Heb je trouwens al flink geshopt voor de beeb? Of hou je je nog netjes in? Oh nee, bedenk me net dat je ook een hele doos kleding had gehad he!

Hier zitten we weer midden in het poepdrama....
    Ik ga zo de kinderarts nog eens bellen denk ik, kijken of er nog een alternatief medicijn is.....krijgen het er zo moeilijk in. Oh zal blij zijn als het 9 febr is, mogen we naar de 'schrink' met hem....

6. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden

snel bijgelezen
    giraf knuf je eerste werkdag...
    meis(dacht ik) wat een bult, knuf

all; door de ijzertabletten kan ik onwijs moeilijk naar de wc... vanmorgen geweest, maar nu nog steeds pijn:(

pim heeft last van tandjes, kwijlen, zure ontlasting rode wangen, en 3 dikke bobbels in zijn mondje, hopelijk wacht hij nog ff met tandjes...

sem heeft er altijd onwijs lang en veel last van gehad, hoop pim niet!

net stad ff ingeweest... sem nieuwe handschoenen, andere waren zoek... en pim nieuw mutsje:)

knuffels en fijne dag allemaal

7. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    4,276
    0
    0
    Ohhh Zeepje, kan toch niet waar zijn? NU al tanden??

Ik heb echt last van de tandjes van Jk. Ik word mega veel gebeten door haar met voeden, dus ik wil echt zsm terug naar 2 voedingen. Die van 7 's morgens is ze zo hongerig dat ze niet eerst begint te klieren maar gretig de tong over de tandjes heen uit haar mond laat hangen en aanhapt, maar die overdag....dan is ze zo afgeleid en beetje guitig aan het doen, dat ze me te pas en te onpas kei hard bijt, en dán ga je door de grond kan ik je vertellen!:$

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    #608 LovingMom, Jan 30, 2012
    Last edited: Jan 30, 2012
    Juul heeft het ook. Zal het niet door het weer komen.
    Vanmorgen was 1 oog ook helemaal droog en rood. Heel sneu

9. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    1,782
    0
    0
    veehoudster
    merel, krijg al pijn aan mijn (.) als ik eraan denk :$

zeepje, sommige kinderen kunnen idd snel tandjes krijgen of worden er al mee geboren heb ik ook wel eens gehoord.

meis, dikke kus voor F, jeetje wat een bult :$, toch maar niet naar bed nu ;), is ze wel gewoon aanspreekbaar? als ze niet reageert zoals ze anders reageert zal ik toch de HA bellen denk ik, gewoon voor de zekerheid. hun zullen ook wel zeggen dat ze er niets aan kunnen doen en een wekadvies geven voor vannacht, maar dan weet je dat je wel iets hebt gedaan voor je gevoel. arnica is super spul, temt ook de blauwe/groene plek.

nemo, je hebt wel een . idd.

ik heb vandaag echt nergens zin in, heb net al een boekje gelezen op de bank, doe ik normaal nooit. moet eigenlijk nog stofzuigen en de container vol laden voor morgenvroeg, ook moeten de kippen nog gevoerd worden en ik moet nog eten koken, maar ik heb geen zin en het is ook veel te koud buiten :)

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Meis, arme F!! Ik zou even aankijken hoe ze reageert en of ze gewoon "zichzelf" is. En niet afwezig zeg maar.

11. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

Jun 24, 2009
    2,478
    0
    36

Oeps.:) Ik heb het gelukkig nog kunnen aanpassen.

12. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

Dec 27, 2008
    4,141
    1
    0
    thanx lieverds, hou het in de gaten met F!!

@Vlek, nou ook lekker toch een xtje niets doen en een boekje lezen. en ja buiten brbrbr veelste koud idd. En nee we zijn niet meer gaan slapen, hadden we beter wel kunnen doen hiii was ze maby niet gevallen. laatst was ze er ook al opgeklomen, dus verkoop de love seat weer, weinig love aan!!;)

@Merel, aaah heb te doen met je (.)(.) zeg jee lijkt me idd een niet zo lekker gevoel(zacht uit gedrukt) gruwelijk eigenlijk.
    En poepdrama weer aan het opspelen, hoop dat je evt eerder terecht kan. want dit kan zo niet meer toch voor jullie en voor JP niet die moet er ook onzeker van worden lijkt me.

13. giraf

giraf Niet meer actief

Zo hallo! :$ Ben ik weer eens aan het werk, gaan jullie gelijk hele pagina's vol lullen! :D

Zag allemaal zielige kindjes voorbij komen :( uitslag, bulten, poepen en tandjes
    Dikke kus voor alle ziekjes-voeldende-kinderen! (en voor alle andere kinderen ook :))

Nog 3 kwartier en dan sjees ik naar huis ;):p

Heb bijna alle soorten smiley's gebruik zie ik net ;):cool:

:(:x:) Zo! Heb ik ze allemaal gehad!

14. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

Dec 27, 2008
    4,141
    1
    0
    Giraf, lekker mag je weer bijna naar huis, naar je lieverdtjes toe he.

en alle smileys hiii

15. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Meis: aaaaaaaaaaaaaaah :(:(:(:(:(:(:( wat een ei!!!:$ arme schat! sterkte

Ons / mijn: haha ik heb getwijfeld en dus bewust voor "mijn" gekozen:D... ML is hier niet te vinden dus ik spreek alleen voor mezelf hhaahahhaha!:)

Merel: AU! Ik weet nog hoe t voelt hahaha! Ze laten schrikken is t enige dat helpt om t af te leren ;)
    Oh nee weer poepdrama volop :( Hopelijk komt er nu snel een helemaal passende oplossing meid.. :(

Giraf: ;):D:(:cool::$:(:x:);):):p to you too babe!
    Enne; Hoe is t gegaan vandaag? Vel t mee of tegen? Knuffie!!!
    Alles goed gegaan bij de opvang?
    Waren ze bij oma?

Vlek: Oh nou hopelijk gaat de ongi niet ook zitten kloten en is deze ellendige ronde weer afgesloten en kun je verder en gaat nu dan EINDELIJK jullie diepgekoesterde wens in vervulling....
    En jaaaaaaa VEEL te koud buiten!!!! blech!
    Maar ik vind het wel fijn als de insecten effe kapotvriezen...

Zeep: Sterkte met de tandjes!!

Hier: Ook weer gewerkt vanmiddag! :D Was erg leuk; heb zitten nagellakken met de meiden en 1 jongen :D Heeerlijk gekleid daarna. Echt leuk: een hondje, een kip een uil en een babytje.. :D Best goed gelukt al zeg ik t zelf hahaahahaha!

Daarna lekker rodekoolschotel met appeltjes en kaneel gemaakt mmmmmm en net Pip gevoed en die heeft zich lekket volgesch#ten :D ML doet haar in badje. Ik ga zo samen met Moos in badje ;)

16. raspberry

Hoi dames

Nou gaat lekker hier, vanmiddag een ziek meisje uit bed gehaald, ik vond het al zo raar dat ze huilend wakker werd aangezien ze dat nooit doet. Ze was heel warm, koorts dus en ze wil niks eten en alleen maar hangen, jakkes! Hopelijk een kwestie van een paar dagen, ze is snel ziek maar vaak ook snel weer beter gelukkig.

Fijne avond allemaal, ik zit weer met kindjes op schoot!!

17. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    aaaaaaaaaaah arm meisje :( Veel beterschapjes!! Ik zit met Moos op de bank, wil niet slapen ;)

18. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Kijk dames ik ga pro hihi: heb visitekaartjes besteld:D:
    View attachment 219551

Oh hahahahahahaha kwam laatst op de slaapkamer... T was al een half uur heel stil in huis... Tref ik ML zo slapend hahahahaha (let niet op de rotzooi, is inmiddels weg hoor;):))
    Heb me scheef gelachen!!! :D:D:D:D
    View attachment 219554

19. raspberry

@BB, dank je meid, jij ook sterkte!!! Mooie visitekaartjes hoor, stuur mij er ook maar een aantal, ga ik reclame voor je maken!
    En die foto!! whahahahaha geweldig!!!! Hoe kun je zo slapen hahaa!

20. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    1,782
    0
    0
    veehoudster
    whahahaha BB, wat een leuke foto, ML was zeker heeeeeel moe :D
    en mooie visitekaartjes hoor, kun je mooi bij verzending van bestellingen doen ;)

heb niet alles van het lijstje gedaan, maar wel meer dan vanmiddag :D, ach morgen weer een dag.

weltrusten allemaal !!

Share This Page