merel; precies bb; super mooi popje! all; morgen met mams en oma een dagje weg ga nu met manlief naar de bios Suskind... ben benieuwd! knuffels
Zeep, veel plezier in de bios! Is dat jullie eerste uitje sinds de bevalling? Merel, Mooi gezegd! Zo is het maar net! Onze kindjes zijn bofkontjes met hun bezorgde en zorgzame mama's. Mijn hart huilt voor de kindjes die geen mama (en papa) hebben die zich zorgen maakt over hapjes, slaapjes en huiltjes. Als ik weer eens iets lees of hoor over kinderen in een nare situatie zou ik het liefste die kinderen op willen halen. Meis, ik lach je zeker niet uit! Ik ben er ook van overtuigd dat er 'meer' is. Ik denk ook dat kinderen hier veel gevoeliger voor zijn dan veel mensen zich realiseren. Ik hoop dat F snel weer lekker kan slapen. Wij hebben vandaag genoten van de sneeuw. Ik sta wel te popelen van ongeduld tot het zomer is maar een dagje in de sneeuw spelen is ook best leuk!. We hebben een flinke wandeling gemaakt en daarna nog in tuin gespeeld. Kindjes hadden heerlijk rode wangen en drupneusjes
Hoi meiden!!! V.era is vandaag weer wat beter maar nog niet de oude, hangerig en niet willen eten en om alles huilen... Vanmorgen moest ik dus met J. naar het CB. Hij heeft inderdaad wel eczeem op zijn wangetje maar waarschijnlijk als reactie op het weer. Het was vandaag wel al een stuk beter, heb er een aantal keren moedermelk op gesmeerd, waar dat wel niet goed voor is! En heb vanmorgen een tube lannette vaseline gehaald en dat smeren we nu. Verder was hij niet zo veel aangekomen, hij groeit niet goed genoeg eigenlijk. Hij weegt nu 6100 gram maar ging omlaag in de curve terwijl dat eigenlijk pas na 4 maanden moet gaan bij BV. Waarschijnlijk ligt het aan mijzelf, ik moet meer rust nemen en beter eten en drinken en dan kijken of de BV beter wordt. We zullen zien!!
Ik zit er al de hele dag tegenaan te kijken. 'T moet er nu toch maar van komen....proefwerken nakijken, blegh!
@Meis, ik geloof ook zeker in dat soort dingen hoor, er is meer! Hopelijk lost het wat op voor jullie, ben wel erg benieuwd naar het resultaat, houd ons op de hoogte!! En fijn dat de bult al minder geworden is, blijft akelig he zoiets. @BB, had het ook al op Fb gezegt maar geweldige pop!!! @Maible, oh ik zuo ook wel voor alle kindjes willen zorgen die het niet zo goed hebben! Soms zie je dingen voorbij komen op tv, bah, dan zit ik te janken hoor. @Merel, ik ben ook heel benieuwd hoe het gesprek met de psycholoog zal gaan met Jp volgende week. Hopelijk doet het hem heel goed! En tja, overal is wel wat hoor, het is nergens perfect thuis en we hebben allemaal onze zorgen, die worden samen met de kinderen geboren he. @Giraf, gelukkig vonden de kindjes het allemaal prima maar niet leuk voor jou dat je er zo'n moeite mee hebt. Ik kan het me overigens helemaal voorstellen hoor, waarom denk je anders dat ik 7 maanden verlof heb. Werkse nog morgen en daarna lekker weekend! @Zeepje, veel plezier vanavond en morgen!
Rasp, ik hoop dat de uitslag idd van het weer is en dus niet blijvend! Hoeveel is hij aangekomen ten opzichte van vorige maand? Heb je zelf het idee dat hij te weinig drinkt of niet genoeg voedingsstoffen binnenkrijgt? Hij is toch vrolijk en heeft voldoende energie? Ik vind die richtlijnen soms maar lastig. Het ene kind is het andere niet. Als ik L met O vergelijk scheelde ze bijna 1,5 kg met 3 mnd. En toch kregen ze hetzelfde aan voeding. Maar wat je zegt, zorgen dat je genoeg rust en gezond eet.
Hij is inderdaad wel tevreden en gezond hoor alleen hij komt erg vaak voor voeding dus hij moet vaker drinken om genoeg binnen te krijgen en dat is minder prettig voor mij. Mijn borsten zijn ook nooit echt vol invergelijking met toen ik V.era voedde en ze zijn ook snel "leeg" tijdens het voeden dus hij is al snel klaar met drinken omdat er gewoon niks meer is. Ach ik maak me ook geen zorgen hoor maar het zou fijner zijn voor hem en mij als de BV wat beter wordt.
Dat is idd lastig Rasp. Ik heb totaal geen verstand van bv dus misschien zeg ik iets heel doms maar kun je niet tussendoor een keertje een klein flesje kv geven zodat je borsten tijd hebben om´vol´te raken? Om uit het cirkeltje te komen zeg maar.
@Maible, oh je zegt niks doms hoor. Alleen is het bij BV juist zo dat ze vol worden van vaak aanleggen doordat ze vaak gestimulleerd worden. En ze worden gewoon niet echt vol ondanks dat hij vaak drinkt, als hij al wel eens wat langer er tussen laat zitten zijn ze niet vol terwijl ik bij V.era dan soms een enorme druk op de ketel had zeg maar. Dus het ligt m waarschijnlijk echt aan rust en voeding voor mezelf. Maar goed, we zullen zien en ik zie het sowieso niet als een probleem hoor, dus ik ga gewoon door!!
RaspJe hebt de laatste tijd ook best wel wat stress gehad hè... Hoop dat het beter gaat als je je rust pakt! Zeep Veel plezier in de bios! BB Super gave pop! Wat ben je toch lekker creatief! Maible Geef ze gewoon allemaal een 7, ben je snel klaar
Ff ego: Willen jullie stemmen op tessa bij baby vd maand? is viavia een kennis en staat op 1 stem na bovenaan... dank je alvast en kom snel ff gewoon kletsen.
bb WAUW wat een gaaf popje !!!!! echt knap hoor !! verders iedereen zwaai zwaai en een dikke knuf, net paardgereden en ben kapot, lekker op tijd naar bed vanavond.
Truste vlek Uu Nemo ga zo ff stemmen Maible hiiiii verslavend he fb en zp Rasp oh hoop dat snel j zijn eczeem over gaat en jij beter voor jezelf zorgen en wel doen lieffy Zwaai zwaai andere lieverds