oooo ff kijken of ik alles nog weet: Nemo: Sorry had al gestemd op een ander meisje dat ik ken van t refluxtopic. Rasp: Ja ik weet niet of je t wil, maar mijn lactatiekundige heeft me geadviseerd (tijdelijk, maar mag ook blijvend doen veel BV-vrouwen) domperidon te nemen. Je bouwt daarmee vaak de BV net wat op door 3x 2 pilletjes te nemen. Hierdoor heb je snel vollere melkborsten door veel aanleggen hou je dat in stand. Ikzelf hou t niet in stand, dus ik slik 2-4 pilletjes iedere dag. Maar kijk maar eens op de BV-website, daar wordt het ook genoemd. Het kan echt 0.0 kwaad... Ja ik doe ook vaak een potje (te) oude gekolfde BV in Moos badje Is goed voor de exzeem indd Hopelijk snel weer over!! Moos' gezicht zit onder de rode vlekken Popje: Dank jullie wel voor alle leuke reacties!!! Zit wel al in de stress hoe ik t lijfje er mooi aankrijg hahahaha, komt goed Maible: Hahahaha ik keek vroeger wel eens de toetsen van mn vaders klas na (Leraar Engels) voor de lol Ik vind t leuk Hij geeft les op t VMBO en daar had 1 iemand, ik vergeet dit NOOIT meer, geschreven: Ken dow koffie by brekvest kraig? Wat moest zijn: Kan ik koffie bij het ontbijt krijgen? In t engels hihihihihi Vlek: Lekker gereden en nu lekker slapen meid!!!! Merel: Mooi gezegd meid!! Maar ik maak me (nog) niet teveel zorgen over Moos. Denk dat t wel goed komt Alleen wel lastig nu. Ik denk dat de shrink niet echt een gesprek gaat houden met Jp, maar dat hij gaat kleuren of spelen en dat ze/hij met jou praat en af en toe iets aan Jp vraagt en hem wat observeert... Ben benieuwd wat de KA zegt!! Giraf: Ben benieuwd of I ook geholpen kan worden. En nee als J meer meost huilen is dat niet leuk voor je mamahartje!! Knuffie! Meis: Hoe is t meid? Trek je t nog allemaal kanjer??? Knuffie voor onze stoere Meis! Zeep: Hoe is t met P? Wel fijn dat ie goed slaapt he! Pip heeft van 20:30-8:30 geslapen en wij ons VERslapen hahahahaha! Rasp: He meid is Ve.re nog ziekjes Arme meid Gef haar maar een dikke kus van me! LM: Hoe gaat t met J u.ul en Fee.tje? en tussen jou en ML? Quint, Madeliefje, Doortje alles goed?
Ik heb weer gesport bij de fysio Moos is gaan slapen met ML naast zn bed en Pip heb ik wakker in bedje gelegd... Ben benieuwd!!
@BB, ik houd het in mn achterhoofd liefie!! Kan dat altijd proberen! Ik geef het nog even een weekje zo denk ik.
Dan zouden er een heleboel leerlingen heel blij zijn.. Tot nu toe is het hoogste een 5.1 BB, briljant vertaalde zin!! Geweldig wat die leerlingen kunnen verzinnen. Maar als ik het goed begrijp kan ik mijn werk de volgende keer opsturen? Ik kwam trouwens deze zin tegen´Im not speaks in Engles verry well´. hihi
Hahahaha Maible: Die is ook geniaal hahahaha! Truste alvast en ja hoor: Stuur maar op Ik had altijd een 8 of hoger op de Havo en de HEAO voor Engels dus komt goed Truste lieve Raspie!!