Nou vind ik ook niet zo aardig van haar Vlek Eerst alles van jou verwachten, maar even vragen wat er dan is, ho maar En ja tuurlijk gaat t leven verder, maar af en toe stilstaan bij jouw pijn is ook nodig!!! Knuf!!! Laten we hopen, bidden, wensen en alles dat jouw opvliegers een heeeeeeel goed doel heiligen!!!!! Merel: Ja jeetje geef een peuter meteen die smaakloze... *zucht!* Beterschap!!!!! Meis: Hahaha ben benieuwd... Nu verwacht ik wel rare opmerkingen Rasp: Eet lekker!!!
VlekIk vind het ook niet zo netjes van je vriendin hoor... Alsof haar verdriet het belangrijkst is Ik weet eigenlijk niet wanneer babyboom weer op tv komt. Kinderen liggen op bed, ML is naar een vergadering en ik zit op de bank met een bakje thee
Hoi!! Stampot andijvie is achter de kiezen en V.era ligt op bedje, J. zit me nu vanuit zijn wipstoeltje te begluren en Ml zit op de playstation. Vannacht een hele barre nacht gehad, V.era is van 1 tot 5 wakker geweest, uiteindelijk hebben we haar maar een paar boekjes gegeven in bed zodat ze kon spelen en toen is ze ook al vrij snel in slaap gevallen, dat doen we int vervolg dus eerder! Verder is ze nog steeds ziek, ze wil niet eten en ze is in de diarree, jakkie. Ikzelf ben alwéér ongi!! Balen!! Ben het vorige week net geweest en nu al weer. Daarom nu een grote doos zeevruchten chocolaatjes naast me en dit gaat leeg!!!! Arme ikke....hihi. Zo nu ga ik even op jullie reageren.
@Vlek, jemig, dat vind ik niet leuk van je vriendin, dat hoort toch echt niet zo en ik vind het knap van dr dat ze dat zo eerlijk zegt en normaal lijkt te vinden. En wat ben je toch een bikkel in alles, de kou trotseren om de beestjes te verzorgen en dat alles ook nog eens terwijl je niet lekker in je vel zit en zoveel te verduren hebt, petje af lieverd! X @BB, supergaaf poppetje!! Wat maak je toch mooie spullen! Trots op je hoor crea bea! Sterkte met Moos en zijn slaapperikelen! wat betreft Madl, ja wat zou er zijn, hopelijk niks ergs hoor..... @Merel, nou ja zeg!!! Dat ze niet meteen dat spul zonder smaakje hebben gegeven, kwestie van logisch nadenken toch??!! En gefeliciteerd met de verhalfjaardag van Jk!!! Wat is dat voorbij gevlogen zeg!! Beterschap met de het tandjesgedoe, altijd even een vervelende periode. @Lm, och lieverd toch, dat lijkt me ook heel vervelend en frustrerend dat je je een vreemde voelt op je eigen werk. Zijn er geen andere mogelijkheden zodat je je weer wat zekerder kunt voelen? Zou toch veel fijner zijn dat je met een goed gevoel naar je werk kunt gaan, t is al niet niks dat je je gezin daarvoor achter laat. @Meis, dikke knuf voor jou omdat je zo lang moet wachten op een verlossend antwoord. Ik hoop heel erg voor je dat alles goed is en je nog fijn 2 gezonde kindjes mag krijgen in de toekomst! @giraf, waar zit jij nu in je cyclus meid? Houd je het bij? @de rest, zwaai en knuffels!! Oh ja en................. Ik heb ook zin in de zomer!!!
BB, nou zeg niet zomaar rare dingen hoor Rasp, fijn dat V lekker is gaan slapen, soms moeten ze even wat voor zichzelf doen om tot rust te komen voor dat ze lekker kunnen gaan slapen. hoop dat je meiske lekker snel weer opknapt. En weer ongi das wel snel of niet?? Merel, hoe is het gegaan vanaf met JP?? Vlek, aaah dat is niet leuk van je vriendin, kan me heeeel goed voorstellen dat je er even geen zin in heb dat je het met je heen en weer schietende hormonen jezelf al genoeg in de weg zit. En dan begripvol luisteren soms niet makkelijk is (oooh wat heb ik in die periodes ruzie gehad met ML) en pillen en peuterpuber gaan niet echt samen. Maar net wat je zegt zo kan je vriendin ook niet weten wat ze mist als ze toch bij hem blijft plakken. Rustig aan lieffy, dit word jou ronde he!!! komt goed. Zo net even een kadootje voor mijn moeder besteld die is volgende week al weer jarig, ze krijgt een italiaans tafelkleed voor buiten in dr tuinhuis. (denk dat ik F maar een tekening er bij laat maken hiii dat wij het tafelkleed graag gedekt zien met lekkere hapjes) Vlek, ga naar mallorca in april heerlijkheerlijk.
@Meis, ja ik ben al snel weer ongi geworden, helemaal omdat ik volledig BV geef, maar ik ben het dus vorige week al geweest en nu dus weer!! So unfair! Grrr:x
Ja idd je hoopte er toch zolang mogelijk van af te zijn he, oh ik heb er ook zo'n hekel aan!!! wie dat bedacht heeft dat dat elke maand moet. Ladies kijk even op de site, niets ergs hoor maar wou het even met jullie delen. heb ik weer!!??
We hebben heel vaak een gast??!! of is er iemand van ons die zich niet inlogt?? en meeleest even jezelf melden svp.... hou wel van jullie maar niet van ongevraagde meelezers
@Meis, tja er zijn ergere dingen natuurlijk maar ik ben er geen fan van nee. Ik ga even op de site kijken!
Ha meiden, ik kom even zwaaien en weltrusten zeggen. Vandaag oudergesprekken en morgen weer. Ben er denk ik vrijdag weer. Meid, ik was de gast. Ik was even aan het bijlezen op mijn telefoon en niet ingelogd. X voor jullie allemaal!
Maible, druk geweest dus alle ouders op bezoek, en nee helemaal goed hoor dat jij de gast bent natuurlijk Xx trust Raspje, jij ook lekker slapen he, goed rusten!!! je heb het nodig ik ga nu ook afsluiten trusteknuf en een nachtzoentje
meis,had op de site ook gereageerd, maar wel vreemd hoor . ik vond het al heel wat dat ik ze van je meekreeg, nog 1000x dank !! en zo'n troela gaat dan iedereen die er een keer over heeft geschreven een zielige pb sturen rasp, hihi stuur die ongi dan maar mijn kant op, kan het nu goed gebruiken. gister de laatste pil provera geslikt, dus nu wachten op ongi en dan clomid, toch maar gewoon 50 mg denk ik, dadelijk gaat het mis en dan kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan. vandaag heeft S een pyama dag, lekker even niets . beetje aanrommelen in huis, vanmorgen was het zo koud bij de koeien brrrr S heeft het ook lekker vol gehouden tot 8.45, ze zal ook wel gedacht hebben dat het buiten bed te koud was .
Vlek, lekker een pjamadagje, die lassen wij hier ook wel eens in. nou ik vind het ook koud hoor buiten bed!! was zeker vanmorgen vroeg helemaal wel koud in de stal of niet? En nou je hoeft me niet te bedanken hoor, doe het met liefde als dat je het laatste zetje geeft, want dat is je zo gegund!! Oh maar ik ben niet de enige die benaderd is, ze heeft nog een meisje van hier gepbt. raar??!! vond zij ook al.
ML is al op weg naar huis, en dan kan ik zo naar het zkh moet er om 12.30 zijn. grrrr de MRibuis in beetje claustrofobisch ach ja wat mot dat mot maar he.