Part I of the 13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Meis85, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Vind ik niet leuk!! :D:D:p (gelukkig duurt het nog 3,5 jr, hoe oud ben jij dan wel niet over 3,5 jr hiiiii)

@Quint, teddybeer pak ooooh wat leuk!! kan je echt niet zeggen :D:D wahhaaa. Jij dus wel weer opgeknapt, rustig aan he. En ja hier blijft ook altijd een boel liggen. heb je nog foto van L??

@Giraf, niet meer shoppen????? gaat het wel goed met je????:p, nee vind goed voornemen hoor|!! ik ga je (proberen) te volgen hii

@Babbel, heb je linkje wil ook even kijken heb geen Hy.ves maar wil wel even spieken.

Zo de kindjes liggen hier weer lekker in bedje, mijn mams was er en die had even mee geholpen altijd wel fijn. F is zo peuteropstandig op het moment, ach zal weer overgaan he.
    Gister gebeld door PSZ 9mei is de eerste dag dat F mag komen.
    moet nog wel even wennen aan het idee geloof ik, maar het zal ook wel goed zijn als ze eens even lekker naar schooltje gaat.

2. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Van harte gefeliciteerd lieve babbel met je verjaardag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maak er een mooie feestdag van!!Dikke smakkerd!

@Babbel Spannend rond je oma!!Vandaag word ze geopereerd toch? Ik hoop dat je toch een fijne verjaardag hebt! Wat heb je gekregen van je mannen en meisje?

@ Meis Denk aan je!!!

@ gehaakte slojes Wwaaaaaaaaaaaaaah wat een gave slofjes..zo schattig!!!

sorry, moet er al weer vandoor, ff voeden en dan zo naar de tandarts..:( BIBBER!!! het is controle, maja:D Ooh en ML had gister nopppes!!!! was goedgekeurd en hij is al jaaaaaaaaaaren niet voor controle geweest. Alleen een keer voor kies tusendoor. Bofkont!
    IK ben weg!

3. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @madeliefje, succes dan maar, ach zal vast meevallen!! komt goed.
    maar je ML is wel een bofferd ja

4. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Ha meiden
    hier komt een ego bericht:
    Wordt helemaal gek van D!! Pfff, mag het eigenlijk niet zeggen, maar hij haalt de hele dag het bloed onder mn nagels vandaag, en dat kon ik nou nét even niet hebben.. Schaam me dood.
    Hij loopt te brullen, te jangelen en te meppen af en toe. Omdat we dachten dat hem iets dwars zag toch maar de de HA geweest en daar bleek wel dat zn oorontsteking niet helemaal over was en dat zijn amandelen ook wel dik zijn (fijn, dat heeft hij van mij). Toch maar weer een kuurtje gekregen.
    Net kwam hij al huilend uit bed en blijft dan echt een half uur mega huilen. Ogen dicht, handen in zijn mond, kwijlen en gillen. En ook weer overstrekken, dus heb besloten dat ik ook de manuele fysio weer ga bellen, want moest gewoon terugkomen als ik het gevoel had dat hij weer last heeft..
    Voel me zo'n zeikerd dan. Nu gaat het wel weer, maar als hij dan zo pissig is weet ik het soms ook even niet meer :( Hij is op heel veel momenten echt een liefie, maar dan ineens gaat het licht uit lijkt het wel...
    Einde ego

Lieve babbel, nog van harte meid!! Had je ook al gefeliciteerd op hyves, was er vroeg bij :)

5. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    aaah nemo-tje toch, vervelend is dat. D moet misschien ook wennen langzaam dat er toch dingen gaan veranderen voor hem straks.
    zijn oortjes enzo werken dan ook niet mee (F was er ook behoorlijk van van de zeik)

Xx

6. giraf

giraf Niet meer actief

NemoLiefje rustig! Je bent geen zeur! Het is toch ook gewoon lastig als je niet weet wat je kind wilt/mankeert... Ik kan me je frustratie goed voorstellen hoor! Misschien is je lontje ook wat korter door je zwangerschap, dat was bij mij in ieder geval wel zo...
    Dikke kus voor jou en D!

7. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    we kunnen over 2 weken naar de fysio...
    nu gaat het wel weer, hij is lief aan het spelen. Dan voel ik me helemaal zo'n aansteller.
    Maar huilen vind ik niet erg, maar hij is dan echt onbereikbaar. Alleen maar hysterisch en overtrekken. Dat vind ik het meest lastige...

Ga nu snel naar Smoeder. Haar stift (voor)tand was aan het afstoten en nu heeft ze geen voortand meer en het bloedde erg. Wel zielig. Nu wilde ze uit geldgebrek zo'n lelijk plaatje waarvan je de ijzerdraadjes blijft zien. Heb dat afgeraden, dus ga helpen met uitzoeken van de opties

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Nemo, dikke knuffel meid!!! En je bent helemaal geen aansteller, maar gewoon een gezonde bezorgde mama!!!

9. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Nemo Dikke knuf! Kan allemaal ff teveel worden toch? Het is ook niet niks hoor! Je bent een supermama hoor!

goedgekeurd bij de tandarts..helemaal blij!!

10. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

lieve meiden
    ben ik weer ff;)

nou vandaag bezoek gehad van het cb...
    pim zag er goed uit... was niks op aan te merken...
    alleen maakte ze zich zorgen om mij.. na het lezen van zkh verslag en kraamzorgdossier... en ik zag er wit uit...
    het vloeien komt volgens haar door me baarmoeder,die heeft een flinke klap gehad...
    dus moet het echt rustig aan doen...!

Knuffels

11. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

BB-------->>>>>>>>>>>

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Maak er een geweldige dag van!

Knuffel van ons!

12. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    HIEPERDEPIEP HOERAAAAAAAAAA,

BABBEL IS 31 JAAR!!!!

Van harte gefeliciteerd!

Heb je een leuke dage gehad? Hoe is het met je oma? Het arme mens heeft een flinke smak gemaakt:$

Zeep, zorg dat je genoeg rust neemt! Klinkt allemaal zorgelijk hoor, bleek zien, bloedverlies. En je bent ook steeds inde weer voor je oma en andere familie. Denk aan jezelf meissie!!

Giraf, ik ga zo even foto's kijken;)

Meis, vergeleken jou ben ik écht een ouwe taart.....:)
    Ik wilde gisteren erg graag naar het cafe komen maar mijn lt wilde geen verbinding maken met i-net:x (kreng van een ding heeft wel vaker van die kuren...:x)

Quint, heb je de boel weer een beetje op orde? En voel je je al een beetje beter?
    Hier ook geen fan van berenpakjes...

Nemo, heel frustrerend als je niet weet waarom D zo doet. Ik hoop dat het kuurtje en de afspraak bij de manueel therapeut helpen. Knuf!

Ik heb werkdag 3 er nu op zitten. Ik begin alweer een beetje te wennen aan het werkende leven. Vandaag heeft mijn vader opgepast. Ik was een beetje bang dat hij super moe zou zijn gezien zijn gezondheid en dan de zorg voor mijn 2 ukkies. Dus ik was wat eerder naar huis gegaan. Zitten ze heerlijk met zijn drietjes op de bank een boekje te lezen. Het zag er super knus en gezellig uit. Hij was zich alweer op volgende week aan het verheugen:)

13. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @maible, wat lief van je vader!!

@babbel lekker aan het genieten??

Hier kwam Ml vandaag thuis met bos bloemen, was het zelf vergeten maar vandaag 3 jr getrouwd en 9 jr samen ;)

14. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Net als gisteren heb ik mezelf weer op bed gehesen en ga ik lekker op tijd slapen. Dan kan ik wereld weer beter aan morgen ;)

Truste alvast. Kusjes

15. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Truste nemo, lekker slaap

16. giraf

giraf Niet meer actief

Meis

Hihi, meestal vergeet de man de trouwdag toch? ;) :p

Maible
    Das lekker thuiskomen!
    Nog 2 weken dan mag ik ook weer gaan werken!

Nemo
    Truste!

Ik heb weer gesport vandaag, dus nu met de voetjes omhoog een bakkie doen en lekker op tijd naar mijn mandje...

17. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Maible, wat super dat het zo goed ging met je pa en kinderen!

Giraf, goed bezig, als ik aan sporten denk dan word ik al moe... Respect dus! Heb je zin om weer aan het werk te gaan?

Meis, wat attent van je man! Gefeliciteerd met jullie trouwdag!
    Heb net een paar foto's van L in mijn album gezet. En dat pakje gaat straks in een doos op zolder. Is vrij dik ook nog en voor de leeftijd van 6 maanden dan is het zomer en dan is het erg jammer dat L het niet kan dragen :D:D:D

Zeep, goed rusten (al is het erg moeilijk, ik weet het) en goed voor jezelf zorgen. Als je goed rust, wordt het bloeden ook minder.

BB, jeeej 85 jaar is een mooie leeftijd. Mijn oma is 88 :$ Ik sta daar niet bij stil maar het is al oud, zeg.

Nemo, knuffel voor jou en voor D. Gelukkig ging het weer beter las ik.

Hier had ik een flinke griep met koorts/elke avond hoofdpijn. Nu gaat het gelukkig beter, voel me weer een mens. Heb vandaag wat gedaan in het huishouden maar het is nog steeds een bende hier, hoor ;)

18. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @giraf, hiiiii ja goed van ml he, en jij goed bezig lekker sporten

@Quint, aaaah wat jammer kan L zijn mooie pak niet aan hiiiii ;
    ga zo even fotos kijken

19. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Zoooo was zeer gezellig! :)
    En mn oma heeft t allemaal goed doorstaan :) Taaie!
    Bedankt leive meiden voor de felicitaties

20. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    hihi quint, ben jij even blij als het een warme zomer word ;)

babbel, leuke dag gehad gister ? nog last van dat nare mens?

nemo, hopenlijk heeft de therapie resultaat, toch raar en heel naar als ie een half uur onbereikbaar is :(

zeepje, pak je je rust wel ?? wel doen hoor meid, een kindje van bijna 4 en een baby is heel vermoeiend, ik vind S alleen af en toe al lastig :)

meis, bedankt voor je mailtje gister, ben er nog niet uitgekomen, maar straks komt een buurrjongen het even uitleggen :), voel me dan altijd zo dom.
    en voor jou : heel veel sterkte en succes vandaag !!! ik denk aan je !! hopenlijk is het snel de 8e zodat je uit de onzekerheid bent en alles hopenlijk mee lijkt te vallen. dikke knuf !!!!!!!

Deel Deze Pagina