Part I of the 13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Meis85, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen dames!!!

Heb ik iets gemist over Meis?!?!
    Bah, wil weer verlof mis veel te veel hier in het topic :(

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Dames waar is iedereen?!?!?!

3. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    ik ben hier, maar beetje hectisch hier!! 2 brullers en 1 kapot glas....

4. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Babbeltje: 1 dag te laat maar wel op tijd via h.vyes....(sorry!!!):
    Van harte met je piepjonge 31 jaar!! (zei de oudste bok van 35)
    Hoop dat je een mooie verwen dag hebt gehad!!

Ben vandaag aan het werk en heb gisteren een onwijs drukke dag gehad thuis en met vanalles buitenshuis.
    En halve verhalen typen met 1 hand onder het voeden schiet niet op, dus kom vanavond even het café bezoeken hier!
    Meis, sterkte vandaag!!!

5. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Quint: Meid, knap eerst maar eens lekker op, dan de boel weer op de rails en dan zien we vanzelf wanneer je weer tijd hebt mop!! We wachten op je hoor :) Knuffie! Mooie foto's trouwens!

MErel: Aaaaah is toch genoeg op hyves? :D:D Superlief thnx! hahaha ik had gisteren kersenvlaai willen halen, heb ik per ongeluk pruimenvlaai gekocht hahahaha, dat lust bijna niemand ;) Glukkig had ik een appeltaartje en appelvlaai
    Hahahaha en typen onder t voeden: herkenbaar en zo niet fijn! ;)

Zeep: En de reflux????? Balen van jezelf. beetje rustiger aan he meid!!!!:(

Oma: Blijkt trouwens dat ze haar NEK gebroken heeft... En niet haar rug... iiiiiiiii!!!!!!!:$:$ Maf mens overleeft ook werkelijk ALLES! (ik lijk op haar dus duim duim :p

Nemo: oooooh meid die gevoelens kennen we allemaal schat! (lees maar s terug ;)) En je bent geen aansteller, indd gewoon een bezorgde, zwangere, oververmoeide mama!!!!!!
    Knuffel!

Maible: Hoe lief!!!!! Echt leuk met je paps :D
    Ik moet heeeeel eerlijk:) bekennen dat als mn vader alleen is met mn kindjes ik doodsbang ben dat hij een hartaanval krijgt en dat hij daar ligt bij mn kindjes, die dan helemaal alleen zijn.... Oh dat is echt mijn nachtmerrie :)
    Hahahah werken: Zijn we alweer bijna normaal he, alsof er niks is gebeurd ;)

Meis: Gefeliciteerd meid!!! Dat is een hele poos samen! :D:D Lieve ML! En heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte vandaag lieverd!!!!!!

Giraf: Zo goed van je dat sporten!!!! Chapeau!

Vlek: Hoe is t? Nog je ei gespot???? Wanneer mocht je nou naar de gyn? Zal ik t op de site zetten?

LM: Staat op de site ;) Hoe gaat t met F en J?? :D En tussen jou en ML?

6. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedemorgen Ladie's,

@LM, ben er wel hoor, had even bijgelezen op telefoon in bedje (lui ben ik hé) maar nu ben ik er dus. Jij weer aan het werk, zag al leuke plannen voor het weekend, leuk leuk!!

@Vlek, hiii nog niet er uit gekomen, ja ik snap er ook niets van had wel tegen ML gezet doe het nou heeeeel simpel opschrijven. en een link er bij plakken, ach je buurjongen helpt je even opweg lief hoor. En dank voor je lieve woorden,en ja ik kan het ook wel de 8e kijken!!! (hoe is het met het ei/ongi??)

@Babbel, oooh had eerst als wat anders staan:$gelukkig zag ik het optijd. maar een lekkere dag gehad dus, en Oma ook nog aan het herstellen en opknappen?? Pruimenvlaai nou kan me voor stellen dat veel mensen dat niet lusten. Maar appelvlaai jumjum. Ja vond ik eigenlijk ook wel lang samen met mijn ML;)

@Merel, werkze, en dank je wel!! gaat goed komen. Jij dus lekker druk druk!! bijna weekend he.

De rest ben ik even kwijt sorry!!

Vanmiddag om 13u moet ik in het zkh zijn, nou word een lange middag. maar dan is dat weer fijn achter de rug.
    (het ergste vind ik nog dat ik zo veel haar verlies, iemand nog tips of ideeen??)

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    goh ik ben echt een leeghoofd de laatste tijd............Meis sterkte vandaag meissie!!!

8. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Even een snel berichtje vanaf het werk om Meis sterkte te wensen!!
    Ik denk aan je!!! Dikke knuf

Straks kom ik gezellig kletsen. Nu heb ik het hier even druk, druk, druk;)

9. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Dank jullie wel, echt zo lief!!!!

ga nu snel de kindjes verzorgen en dan in bedje stoppen, ML is al in de auto dus zo hup op naar het zkh!!

Laat jullie weten hoe het was hoor, Knuffel voor jullie allemaal lieverds

10. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    succes vandaag meis!!

11. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

lieve meiden

meis heel veel sterkte vandaag!

rest knuffels

hier; sinds de friso comfort spuugt hij niet meer:D
    wel komt hij eerder voor een voeding... maar zit al aan de max...

ga zo met sem naar zwemles, verder niks te doen;)

knuffels

12. giraf

giraf Niet meer actief

Meis sterkte vandaag! Kom later nog even kijken hoe het was...Nu oppassen op neefjes dus gezellig druk hier, maar geen tijd voor zo
    Tot later!

13. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Hoi Allemaal,

Nou ben weer terug, alle onderzoeken gehad
    en zo flauw ze laten niets los he.
    Eerst was het oog onderzoek dat was wel erg vermoeiend en werd ook reuze duizelig, verder nog 2 hersenonderzoeken gehad.
    Dus duik nu lekker op de bank even rust nemen heerlijk. En dan nog geduld hebben toto 8 feb he (ooooh en ik heb helemaal geen geduld maar ja moet maar he)

Xx, kom straks nog wel even langs wippen

14. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Meis; sterkte met wachten meid... nog 2,5week, maar die duren dan een eeuwigheid!

giraf; veel plezier met oppassen!

all; hier net een naar telefoontje gekregen; tante van me pa is overleden, was altijd erg close met haar... ben er best verdrietig van:x

15. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Zeepje, gecondoleerd, he wat naar. Zeker als je zo close was.
    Is ze oud geworden? Rustig aan een sterkte nu!!

16. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Meis kanjer! Oh we slepen jou door die 2,5 week heen meid!!! Ellendige rotwachttijden!! :(

Zeep: Gecondoleerd :( Dat zijn moeilijke tijden... Heel veel sterkte met je verlies.

All: Vandaag naar KA geweest met mn meissie. Ze hoeft niet opgenomen te worden voor de KMA, ze krijgt gewoon de Friso Pep vergoed. Wordt morgen al geleverd zelfs!!!! I LOVE mijn KA!!!!! Als ik al die verhalen over ZKHopnamen en ongeholpen naar huis gestuurd worden hoor, ben ik zo gezegend met mijn lieve lieve KA!

17. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Zeepje: gecondoleerd het verlies van jullie tante......kan me voorstellen dat je aangedaan bent, sterkte meid... Hoop dat ze een mooi leven heeft gehad en mooie herrinneringen acheterlaat...

Meis, neem je rust, we slepen je door die weken heen hoor!

BB: Fijn, goed nieuws dus! Wie is je KA als ik vragen mag???

Dames, kom ff snel mijn 1e hobby project spammen: zelf gehaakt een speelgoedmand

18. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Dr Jansen in Boxmeer. Een vrouw en echt superlief!!!

19. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    oh en GEWELDIGE speelgoedmand!! Kun je mij dat ook leren?:)

20. giraf

giraf Niet meer actief

MeisAls het echt niet goed was geweest dan hadden ze dat toch wel al door laten schemeren? En wij slepen je gewoon door die ellendige wachtweken heen!

BB
    Heerlijk zo'n doortastende KA! En zeker fijn dat de voeding vergoed wordt!

Zeep
    Sterkte!

Merel
    Wauw! Die is gaaf! Zo Hey! Vind hem echt heel erg mooi hoor, leuke nieuwe hobby! Ik heb het haken ook wel eens geprobeerd, maar ik snap er echt helemaal niks van met die toeren enzo...

Hier is het weer rustig. Neefjes zijn opgehaald en speelgoed is opgeruimd.
    Maak me alleen een beetje zorgen om J :(
    Hij kan amper ademen zo verkouden is hij... Heeft ook een beetje verhoging van 38.6. Hij slaapt heel veel, dus hopen dat hij er iets van opknapt. Als hij ademhaalt dan deukt zijn buikje zelfs helemaal in, echt zielig. Als hij aan het eind van de avond nog zo is ben ik bang dat we naar de HA post moeten, want zo durf ik de nacht niet in met hem...

Deel Deze Pagina