oooooooooooooh meissie als t maar geen RS virus is Heel veel beterschap en sterkte... Ik zou nu gaan meid... Niuet meer wachten. Knuff!!!
@Funny, fijn dat alles goed was en je de pep vergoed krijgt fijn hoor. iddje mag je prijzen met zo'n KA je hoort ook vaak anders he @Giraf, OOOh arme J, nee snap heel goed dat je zo de nacht niet in wil, gewoon bellen hoor je wel wat je moet doen. 38.6 is ook wel flink voor z'n klein manneke. Hoop dat hij snel weer de oude is. En ze hebben niets laten door schemeren had het nog gevraagd maar ze zeiden niets!! @Merel, wauwie jee wat knap zeg, echt heel mooi. je ziet het nu overal van dat H.oo.ked he. leuk wat word project 2?? @Vlek, dank je voor je lieve smsje, en goed dat het nu gelukt is met je mp3.
ML is werken dus dan moet ik die eerst terug naar huis bellen. Maar J slaapt nu en dan is hij rustig gelukkig. Denk niet dat het RS virus is, maar als hij niet opknapt dan ga ik wel even langs ja, gewoon even het zekere voor het onzekere.... Thanks lieffie!
Zeg lieve mama's met jongetjes.... Hadden jullie me niet even van te voren kunnen waarschuwen?!?! Schijnbaar doen jongetjes het namelijk vaker MAAR IK WIST HET NIET!!! Ik ben zojuist tijdens het verschonen van de luier: Ondergeplast door mijn zoon
WHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA ja maar als wij dat verteld hadden, was de lol er af geweest Hahahahahahahaha!!!
Nou het was een echte verrassing ja, vond het alleen niet zo'n leuke verrassing... Haha stond echt al een hele tijd te denken 'wat voel ik nou toch voor nattigheid?' en zoonlief ondertussen maar doorplassen... Hij had nog net geen grote grijns op zijn gezicht!
Hahahahahahahaha ik heb me toch regelmatig scheef gelachen met B's pispraktijken hahahahaha!! Ik val dan in een slappe lach waar ik niet meer uitkom hahahaha ook als ik onder t verschonen half ondergescheten wordt, dan pies ik zelf bijna in mn broek van t lachen hahahahahahaha!
Hahahaha I know Proud of it Hahahaha maar ik lach wel NOG harder als t ML gebeurd haha, dan gaat ie grommen en vloeken en probeert uit alle macht die poep/plas terug te duwen waar t vandaan komt lijkt t wel hahahahahahaHAHAHAHAHA!!!
Giraf, hoop echt dat t niks ergs is met j en dat t snel beter gaat met m!! Sorry meiden, zit op mobiel omdat ik mezelf naar boven heb verbannen, zit in bed tvoh te kijken. Had geen zin in ml vanavond.....onze relatie zit in n dieptepunt momenteel. Hij verweet me net dat ik de hele week de gezellige factor in huis ben?? Terwijl hij netzelf zijn beheersing stond te verliezen tijdens t verschonen van jp. Hij kan dan zo tekeer gaan, ik haat dat. En dan doen of ik de chagrijn in huis ben? We leven sowieso als broer en zus momenteel en ik kan er zelfs niet van wakker liggen. Het doet me niet eens zoveel dat t zo k*t loopt hier. Weten jullie dat ook weer. Sorry voor negatief gedoe, had eigenlijk hartstikke goeie zin daarstraks....
thx meiden... idd erg heftig, vooral nu...jank zelfs al met gtst laat staan met een overlijden! ze heeft net de 93 niet gehaald... tja mooie leeftijd, maar het is altijd onverwachts en nog meer pech hier... manlief krijgt deze maand en volgende maand maar de helft van zijn salaris:x echt zo belachelijk!!! denk dat bedrijf er niet lang meer zal zijn:x babbel; super fijn zeg!!! s6 met de friso pep! merel; wat een mooie speelgoedmand zeg, knap gedaan! giraf; wat een ellende met J.! Sterkte en succes!
Oh Merel wat KL#TE!! Oh dat is zo killing als het niet lekker loopt Alle stress van de afgelopen tijd komt er uit... Maar dat het je niks doet, komt door je afweersysteem lieverd. Het is niet dat je volledig gevoelloos naar m bent, maar jij staat op dit moment op standje "overleven" volgens mij... en daar kan even niks bij.. En ML ook zo te horen. Ik hoop dat jullie snel weer de weg naar ekaar toe vinden, want samen is t toch net wat makkelijker te dragen allemaal. Maar even weer beseffen dat je eigenlijk met de neus dezelfde kant op staat, maar dat de omstandigheden het gewoon zwaar k#t maken. Oh lieverd ik heb al maanden geen sex gehad, dat is toch ook niet t belangrijkste nu? Je moet toch ook even jullie weg vinden in alle nieuwigheid en stress... Heeeeeel veel sterkte en je bent geen chagrijn, je bent een supermama die kapotmoe is! Dikke dikke dikke knuffel!!!!!!!
Zo toch maar even gauw de LT er bij gepakt, op telefoon wil het nooit zoals ik dat wil grrr. Lieve Merel, oooh wat K*t zeg. En zeker geen sorry voor zeggen hoor. maar kan me voorstellen dat je even geen behoefte aan je ml heb en boven bent gaan zitten. Het is ook een roerige tijd geweest voor jullie allemaal!! Maar komt vast weer goed als je van elkaar houdt kun je alles aan als het in je hartje goed zit komt het in je koppie ook wel. En hou vast die goede zin, jij bent echt in alle opzichten een topper @Babbel, hoe is het met oma?? @Giraf, al weer terug van HAP? Hier even een flesje onder de kurk vandaan getrokken, kan ik lekker slapen straks