Part I of the 13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Meis85, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giraf

giraf Niet meer actief

Net terug met een lading medicijnen..Puffer, prednison en zetpillen.
    Hij heeft een luchtweginfectie als gevolg van een virus.
    Door de medicijnen moet het morgenochtend een heel stuk verbeterd zijn en anders moeten we morgen gelijk naar de KA :(

We leggen hem vannacht maar bij ons op de kamer.....

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

meis; proost;) en slaap lekker straks;)

giraf; meid wat heftig, ja ik zou hem idd ook maar heel dicht bij jullie houden!

sterkte en hopelijk gaat het morgen beter met hem! knuffel en succes vannacht!

3. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Oh giraf, dat klinkt heftig!! Hou m maar lekker dicht bij jullie! Dikke knu$fel en heeeel veeeel beterschap hoor!!

Bb, je sloeg de spijker op zijn kop, tranen over mijn wangen, je verwoord t precies zoals het is.....

Thanks voor jullie lieve woorden meiden, you're the best!

4. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Merel: Oh ik wilde je niet aan t huilen maken lieverd :) Maar als t oplucht is t wel goed ;) Maar ik hoop dat je er een beetje steun aan hebt :) Knuffie!

Giraf: Ooooh liefie wat naar om zo de nacht in te moeten :(:(:( Akelig zeg :( Heeeeeel veel sterkte en als je t niet vertrouwd gewoon nu al naar de KA toe hoor!!! Sterkte liefje!

Zeep: oooooh geeft niks, ik was juist vergeten te reageren op je bedankje en nu "zag" ik je hier, das alles ;)

5. giraf

giraf Niet meer actief

Helaas nog steeds niet echt goed met J :(Koorts is gelukkig wel gezakt maar hij blijft ontzettend benauwd...
    Straks afspraak bij de HA post dus wordt vervolgd...

6. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    sterkte giraf!

7. giraf

giraf Niet meer actief

Zo weer thuis...J heeft een stootkuur gekregen (zo noemde de dokter het) en het gaat alweer een stuk beter met ons mannetje gelukkig! Zo snel als ze flink ziek kunnen worden, zo snel kunnen ze godzijdank ook weer opknappen!

Merel
    Hoe gaat het met je? Misschien een idee om een romantisch avondje met ML te plannen? Juist nu, weer even een goed gesprek samen zonder door de kinderen gestoord te worden en weer even aan elkaar laten blijken hoe gek jullie op elkaar zijn.. Het is zomaar een idee hoor... (hier werkt het namelijk altijd tijdens een 'relatiedip')

8. Zeepaardje

giraf; fijn dat het nu wel wat beter gaat! knuf

all; pff pim huilt (nee krijst) echt heel veel:x elke avond ruim 3,5 uur en is dan ontroostbaar:x

verder slaapt hij gelukkig wel door van 23.45 tot 6.30uur!

Vandaag veel bezoek gehad en nu komen schoonouders eraan:(

Knuffels

9. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    He daar,

Rustig dagje hier....

GIraf: ach nee toch, wat zielig voor J dat hij zo onder de medicijntjes zit! Maar het gaat gelukkig wel beter nu dus? Fijn, hopelijk is hij het virusje weer snel te boven!
    Tja, wat ML betreft....ik weet wel dat 'aandacht aan elkaar besteden' het beste middel schijnt te zijn, maar heb er niet echt zin in om op deze manier 'romantisch' te gaan tafelen ofzo.
    Hij kwam vanmorgen tijdens het boodschappen doen een jongen tegen (vriend van zijn broertje die zijn verjaardag vanavond viert, hij nodigt ML voor alle feestjes uit maar het is geen vriend van ons zeg maar) en die vroeg aan hem: "Heej, je komt vanavond toch ook he?"
    ML: "oh eehhmm, ja!"
    Ik dacht: waaaaattttt????????????
    Nou ja, ik heb me voorgenomen er helemaal niet moeilijk over te doen, want we kregen er in de supermarkt al woorden over dat hij het belachelijk vind dat hij niet een keer ergens heen mag. (hij mag gerust 'ergens' heen, maar niet naar dit soort debiele vage feestjes)
    Ik laat m maar gaan, als hij thuis blijft zitten we toch de hele avond voor de buis te hangen en krijg ik steevast de vraag als ik om 11 uur naar boven ga: Ga je nu al naar bed????
    Alsof beneden zitten zo enorm gezellig is...:(
    Naja, we zien wel wat er vanavond gebeurd. Ik ga lekker all you need is love kijken, even zien wat ik mis momenteel in mijn leven....

Zeepje: ik ben geen expert hoor, maar het klinkt niet echt 'normaal' dat krijsen, lijkt me toch wel op reflux lijken....hele dag zuurbranden die in de avond hem teveel worden ofzo? En dat hij daarna lekker lang slaapt lijkt me dan weer logisch, uitgeput zal hij zijn.....
    Wil niet rottig overkomen of mega bemoeierig zijn, maar ik zou toch nog eens vragen of het geen reflux kan zijn....
    Fijne avond meid! Hoop dat je schoonouders zich hebben gedragen;)!

10. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Sluit me er helemaal bij aan! Ik zou echt gaan handelen en me niet te afwachtend opstellen, en het van het CB laten afhangen meid... Dit is niks voor t arme manneke :( Gouden tip van het topic: De HAP bellen met krijsende P op je arm. Dan horen ze dat t niet normaal is!!!! En wordt je meestal direct naar de KA doorverwezen... Echt doen meid, want er is niemand anders dan jij die het voor kleine P doet :( Knuf!

Merel: Snap ik zooooo goed van je, dat je daar geen zin an hebt, maar ik denk wel dat 1 van jullie de cirkel een keertje moet doorbreken. Ander blijft de spiraal neerwaarts ben ik bang :( Arme jij, vind t ook erg flauw van ML hoor, bah bah :( Ik ga lekker met je mee kijken naar AYNIL. Knuffel lieverd!

11. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Giraf: wat fijn dat t al helpt... klonk echt niet goed dat arme manneke... Hele dikke knuff

12. giraf

giraf Niet meer actief

wolfje
    ik zou ook zeker even de HA post bellen, ik denk ook echt dat P reflux heeft, het komt me zo bekend voor allemaal :(

Merel
    Ik begrijp het ook wel hoor, als het echt geforceerd romantisch tafelen word is ook niet echt gezellig....
    En van dat "weggaan" 's avonds krijg ik hier ook een punthoofd... kunnen wij hier ook echt woorden over hebben.... Dan zegt ML ook vaak "ik heb heel de week hard gewerkt hoor" :(:$ Ja hallo! Ik niet dan?!?!?

Merel en BB, ik kijk gezellig mee met AYNIL :)

13. Zeepaardje

merel; pff tja je hebt dan ook geen zin in gezellig doen... en nu is hij de avond weg... knuf!

pim; tja ik weet het niet...sinds een dag of 3/4 aan de friso comfort... en hij spuugde niet, alleen vandaag klein beetje...
    en donderdag intake van het cb gehad en toen vertelde ik het van het huilen, zei ze gewoon laten huilen gaat wel weer over:(

14. Zeepaardje

wel te horen gekregen dat 2 neven van mij, echte huilbaby's waren... pff

15. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Kom even zwaaien

Zit lekker op de bank zo ALYNL kijken.

@mereltje knuf voor jou lieffy
    @giraf fijn dat J beter gaat
    @rest knufjes

16. Zeepaardje

meis; wou ik ook kijken, maar manlief kijkt film:(

17. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ohh ik kook....
    Had me zo voorgenomen me niet te laten kennen, maar ik baal echt van Manlul, waar moet dit heen vraag ik me af.....
    Komt hij me een kusje geven fris gedoucht klaar om te gaan. Ja daaaag, ik zeg: "dacht t niet, amuseer je maar lekker bij die nep vrienden van je!"
    Hij kan echt door de stront zakken, bah, ik heb er echt genoeg van van dat gedrag. En wie kan er vanavond en morgenvroeg weer de hele verzorging alleen doen? Ik ben echt in staat morgenvroeg de kinderen in de auto te laden en de hort op te gaan, eens kijken of meneer zich een hele dag kan amuseren zonder ons. Misschien kan hij dan ook naar zijn 'vrienden' gaan.

18. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    sorry dames wel bijgelezen maar zooo moe :(

merel, ja en dan morgen iddd lekker zielig lopen doen, ken het helaas :( dikke knuf vanuit hier

zeepje, heb er geen ervaring mee, sorry

giraf, gaat het met de medicijnen al beter? meteen aan de bel trekken he als je het niet vertrouwd !!

gisteravond naar vriendin geweest, vriendlief is even weg, hopenlijk komen ze er samen uit. vandaag heel misselijk, hoofdpijn en heel moe, bleeeh hoop zo niet op een griepje :( vandaag ook wedstrijd gehad met het paard, hij liep super, maar weer zo'n k#tjury :x
    morgenvroeg verjaardag van mijn moeder en smiddasgs verjaardag van een vriendin, lekker druk dus, zucht ;)
    ei nog niet in zicht, dus maandag gyn maar weer bellen, nog meer zucht ;):( ga maar naar bed, is deze dag tenminste voorbij.

19. Zeepaardje

vlek; hopelijk komt je vriendin er uit met der vriend!
    Balen van je jury! wel fijn dat je paard mooi liep!
    s6 met de drukte en dan maandag gyn bellen!!!

merel; sterkte morgen meid, knuffel

20. giraf

giraf Niet meer actief

MerelHmm das niet tof nee! Ik laat dan I altijd ML heel vroeg in de ochtend wakker maken :) dan mag ze lekker op bed springen ;)
    (en ML krijgt dan een week lang piemelstraf :D)
    Maar ik snap je gevoel helemaal, dikke kus voor jou lieverd!

Meis
    *zwaai terug!*

Wolfje
    Ben niet zo'n voorstander van zulke kleintjes echt te laten huilen, ze zijn nog zo klein en misschien heeft hij wel echt ergens pijn ofzo :(
    En dat je neefjes huilbaby's waren, het is toch niet erfelijk? :(

Vlek
    Het gaat alweer een stuk beter met J, dank je!
    Maar nog steeds geen ei :( goed dat je maandag de gyn gaat bellen want je hebt inderdaad al lang genoeg gewacht!
    Hoop dat je geen griep krijgt!

Deel Deze Pagina