Juli mama's 2008 deel 18

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Ja hoor hier is ie!

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Ik ga er nu vandoor ;). Finn wil eruit, en ik moet me klaar gaan maken, anders red ik het niet ;).

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Alweer een nieuw deel.....stel kletskousen dat we zijn :D.

@Daan, werk ze!
    @Senn, ik hoop dat de rest van de dag beter verloopt!
    @Sann, hoe is het werken gegaan? (heb ik misschien overheen gelezen in de gauwigheid)

Hier ook de hele ochtend flink bezig geweest. Net nog even gauw een kadootje gekocht. Rick gaat woensdagmiddag naar een kinderfeestje, wat hij zelf nog niet weet :D :p. Mijn vriendin haalt hem op en brengt hem, samen met zijn vriendje daar naar toe. Ik haal ze dan weer op. Maar moest natuurlijk wel zorgen voor een kadootje.
    Heb die vader ook al ingelicht dat het misschien wat moeilijk gaat in het begin, maar dat was geen probleem (ik zorg ook dat ie een briefje met mijn nummer bij zich heeft) en mijn vriendin heeft beloofd het even aan te kijken en als het echt niet gaat, neemt ze Rick weer mee ;).
    Of had ik dat allemaal al verteld???? Ik weet het niet meer, kan ook niet alles onthouden na zoveel delen.:p

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Wow deel 18 alweer
    @daantje: had je bericht gezien. Waar kan je onderbindertjes kopen? Wel jammer dat we nu alleen morgen nog hebben dat zen ook thuis is. In mn eentje met allebei weg zie ik niet zitten. Om die dingen nou alleen voor morgen te kopen

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36

Ja dat had je al een keer verteld dat hij naar dat feestje zou gaan. Wist alleen niet meer dat het deze woensdag was.;)

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zo ik zit eindelijk.
    Alle strijk hangt in de kast.
    De badkamer en toiletten glanzen weer.
    Beneden is het opgeruimd, gestofd en gezogen.
    Tafels zijn afgenomen, Karsten is in bad geweest.

En ik?
    Ik ben helemaal gesloopt en mijn rug is alles behalve blij met mij.:)

Niels is thuis van het werk en inmiddels alweer weg want hij gaat vanavond met mijn moeder naar Borsato in Den Haag.:D

7. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    nieuw deel alweer.:D

daantje. werkse meid.
    senn. druk bezig geweest vandaag zeg en fijn dat je je frustratie eruit heb kunnen sporten.
    ramoontje. spannend hoor Rick op verjaardag:D
    sann. fijn dat t werken mee is gevallen. en bedoel je die onderbindertjes met dubbele ijzers?? wij hebben ze bij de Bristol vandaan.

hier druk. gezellig met de kids veel buiten. heb de laatste dagen weer wat hoofdpijn dus die kou is wel prettig;)
    jeroen heeft voor Nikita een prive schaatsbaantje in de tuin gemaakt.:D zo leuk. ze kan op die dubbele ijzers los schaatsen en trots dat ze op zichzelf is. zal straks wel even een fototje posten als ik t op de computer heb gezet.
    Verder gaat t hier zijn gangetje. Max behoorlijk verkouden, en snel huilerig met enorme driftbuien. hopelijk een fase want wordt er helemaal kntter van:) Nikita gaat ook gewoon lekker door. erg lief dus mag niet klagen;)

ga nu maar even boodschapjes halen. ga lopend met de fiets en eten vanavond lekker grill met stokbroodje:D

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Dan heb jij vanavond verplicht een avond bankzaken te doen ;)....lekker genieten met de voetjes omhoog, kopje thee erbij!
    Veel plezier voor Niels en je moeder!!!

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ahhhh, mijn handen lijken wel op die van smurfin :D.....heel slim ook, fondant blauw kleuren zónder handschoenen ;):cool:

10. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    hierbij de beloofde foto;)

ennuh. niet handig inderdaad ramoon om te kleuren zonder handschoenen;)

11. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Senn: mega zeg, wat doe jij toch altijd veel op een dag:$ vanavond toch wel even een rustig avondje voor jezelf gepland he!!!!
    Sann: fijn dat het werken wel goed ging! Gelukkig maar! Jammer dat Zen morgen weer weggaat...
    Daantje: lekker gewerkt vanmiddag? Hopelijk vannacht een betere nacht voor je!
    Ramoontje: ik kleur tegenwoordig ook altijd zonder handschoenen..heb zo'n hekel aan die dingen...duurt meestal 1 dag voor het helemaal weg is:p wat voor taart ga je maken...voor je moeder?
    Suus: leuk zo'n ijsbaan in de tuin. Hebben jullie een vijver, of is het gewoon op de sneeuw gedaan? Ideaal eigenlijk!
    KWebbels: wat gaaf dit I.ndy het zo naar haar zin heeft en dat ze al lekker schaatst!

12. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier zit ik ook nog te twijfelen of ik voor Arinde op zoek ga naar schaatsen. Heb deze week gewoon eigenlijk geen tijd en volgende week ook niet denk ik...maar eigenlijk vind ik het ook wel weer erg leuk voor haar! Lastig!
    En wat doe ik dan met Joucke....kan hem moeilijk langs de kant in de wandelwagen laten staan. Dubio!!!

Manlief is gisteren naar Rusland vertrokken,als alles volgens planning loopt zijn ze vrijdagavond weer thuis!
    Gisteren werd Joucke alleen weer ziek....altijd als manlief weg is. Maar gelukkig lijkt het vandaag weer beter te gaan. Gistermiddag had hij bijna 40 graden koorts en was hij heel erg benauwd. Hij hoestte ook steeds slijm en heeft een uur bij mij op schoot geslapen:$ Hij wilde ook niet eten en drinken, echt sneu. Vandaag gaat het een stuk beter, al hoor je zijn ademhaling nog wel erg zwaar gaan...even in de gaten houden dus!

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36

O die 2 genieten voluit.:D

Ik zit lekker voor de pc en idd met een kopje thee.:p

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36

En dat is er ook niet na 3x handen wassen af.:cool:

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zekers te weten dat ze trots kijkt, ze glimt gewoon helemaal.:D

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik zal wel moeten omdat ik ook 30 uur werk in de week gemiddeld.:)
    De ene week 27 uur en een andere week 36 uur.
    Maar positief is wel dat het goed is voor mijn conditie en ik er weer een voldaan gevoel bij heb.;)

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik ga voor Karsten nog geen schaatsen halen.
    Als hij in de sneeuw valt is het al brullen omdat hij bang is om vieze handen te krijgen, laat staan wanneer hij op het ijs zou vallen.

Maar als Arinde er helemaal weg mee is zou ik het gewoon doen.
    En de kinderwagen kan toch gewoon het ijs op?:p
    Maar zou het wel pas doen als hij weer beter is.:)

18. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dan moet je wel inderdaad...en dat werken komt natuurlijk elke week terug!
    Ik heb nu ook 2 drukke weken voor de boeg, maar dan weet ik dat ik daarna een rustige week heb en daarna nog een week vakanite....dus dan ben ik wel wat makkelijker in mn huishouden....al hoewel het nu wel echt tijd wordt om alles weer eens een goede beurt te geven:);)

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    In die week vakantie moet ik juist 36 uur werken in 4 dagen.:cool:

20. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, dan kun je het maar beter niet voor hem doen!

Zag net op MP een paar 'easy gliders' staan in haar maat, hier 2 km vandaan. Heb maar een bod gedaan, wie weet hebben we zaterdag even tijd als manlief er is. Kan hij eventueel bij Joucke blijven als die nog niet fit is! En anders hebben we ze alvast in huis voor volgend jaar ofzo;)

Deel Deze Pagina