Zeker weten! Rasp Hmm, J dus te weinig gegroeid.... Lastig dat hij niet aangeeft dat hij honger heeft. Denk je dat hij er wel al aan toe is aan fruit enzo?
He Raps balen meid Ik weet dat je het al verwacht had, maar toch lijkt t me niet fijn... Je doet er al zoveel aan en je doet zo je best... En J wat een liefje kan m wel opvreten zo lief vind ik m! Knuffie en ach ja het bijvoeden heeft ook zn charmes, gelukkig hoeft het niet ipv maar er bij. Alleen bijvoeden met kunstvoeding.. als ie niet wil... Je moet er ook niet giga veel stress van krijgen!! Misschien met rijstebloem ofzo wel??? Probeer alleen maar mee te denken hoor! En ja je mag ook hier BV komen halen uit de diepries... heb nog zat...
Komt ie weer Mijn wensenlijstje: een mooi plakbeebje in Vlekkies buik en NOOOOOIT meer Clomid hoeven gebruiken Een Bevrucht knalei voor Giraf Heerlijke spekjes voor J Meer rust in t bolleke van LM en minder werk. Een zachte mooie bevalling voor Nemo En alle geluk voor ons allemaal
@Giraf, geen idee wat hij van fruit gaat maken maar KV vind ie niet geweldig in ieder geval. We zullen het zien. En wat doe je hier eigenlijk, wegwezen jij, tussen de lakens!!!! @BB, dank je, lief van je, ja ze zeiden KV of KV met rijstebloem. Heb beiden nu in huis dus maar eens zien wat hij er van gaat maken. Zonet al een paar slokjes KV geprobeerd maar meneer maakt er niks van en daarna wel weer lekker aan de borst. Hoe ist nu met je snotkoppie? @Zeepje, wat jammer dat P. een huilbaby is, was toch fijner geweest dat het iets was waar je wat mee kan, helaas....sterkte! @Vlek, hoe is het nou lieverd, kun je je zinnen wat verzetten. Gisteren nog kunnen oefenen met je paard? @LM, ik ga kijken hoever ik kom met de mini's. Wij hebben de AH om de hoek en doen daar vaak boodschappen maar meestal met zulke acties schiet het niet zo op. Je hoort het tzt van me! @Merel, misschien als ik heeeeeel veel mini's heb dat ik er ook een aantal voor jou heb hoor. Ik gun het Jp uiteraard ook heel erg. Ik ga mn best doen! @Nemo, en heb je de beentjes omhoog? Of eist D.aan je lekker op?! @All, dikke knuf voor alle musketiertjes!!
Tja, ik kan wel tussen de lakens gaan liggen, maar van solosex wordt je niet zwanger ML is werken, dus zodra hij thuiskomt bespring ik hem
hahahahaha nee dat werkt niet hihihi oooh ik ben hard aan school bezig en net een overleg op mn werk gehad
Jaaa het moet wel!! Maar t schiet wel op! Echt superfijn, ik heb van een voltijd stagiaire (inmiddels afgestudeerd) haar opdrachten gekregen, dus heb ik een leidraad EN ik hoef niet alles blanco te typen. Scheelt een HOOOOOOP!!
iedereen bedankt voor jullie lieve woorden, deze slepen mij door deze moeilijke dag heen. vanmiddag gaat het wel beter, maar vanmorgen was het echt kl#te ik weet wel dat ik altijd bij jullie terecht kan, maar wil ook niet alleen maar klaagberichten neerzetten. BB van je woorden kreeg ik tranen in mijn ogen, zo lief !!! giraf, 24 uur na pos ovutest heb je het meeste kans zei de gyn bij ons, dus vanavond en morgenochtend bespringen zou ik zeggen zeep, heftig om toch de diagnose huilbaby te krijgen, sterkte !! rasp, veel succes met het bijvoeden van J, hopenlijk gaat t hem snel smaken.
Aaaah Vlekkie graag gedaan lieverd!!!! Knuffel! Nemo: Hahahha jij bent er net zoëen als ik dus Tja ik ben begonnen aan de pabo, de sph, de HEAO en nu de SAW.. Ik heb een propedeuse en een havodiploma hahaha. En hopelijk snel een MBOdiploma. is toch iets he
Hallo lieverds Kom even zwaaien vanuit hier En vlek lieverd voor jou dikke knuffel!!! Oooh we hebben goede vlucht gehad kindjes deden het perfect
oooh fijn meis, dan zie je tenminste ook niet zo op tegen te terugreis. en genieten he !! veel plezier !!!
@Vlek, je mag altijd klagen hier, liever dat als dat je in je eentje alles moet dragen hoor!!! We leven giga met je mee!! knuf x @Nemo, succes met de studie dan1! Niet te druk maken he. @Meis, fijn dat jullie goed aangekomen zijn, lekker genieten!!! @BB, oh das inderdaad fijn om een leidraad te hebben, t kan zo lastig starten zijn he, succes nog!!
Zeep: alle boodschappen al in huis?? Spannende dag morgen, je kleine man wordt groot! Vieren jullie het ook morgen??
Zeepje; van harte gefeliciteerd met de 4e verjaardag van S!!!!! Maak er samen n mooie dag van met jullie ventje!!! (Sorry, type op gsm, vandaar de ontbrekende toeters en bellen)
lieve zeep, zeepman en p. van harte gefeliciteerd met de 4e verjaardag van jullie zoon en grote broer ook via mobiel vergroot is nog net gelukt maar overige toeters ontbreken ook
mag mezelf wel officieel Master of Science (in economics and business) noemen Dus die opleiding gelukkig wel afgerond. maar officieel geen bevoegdheid voor de klas en dus ook nog steeds geen vast contract