Ja hahaha heerlijk! Ik heb vandaag die gekregen romper toch maar eens aangedaan bij Pip en heel eerlijk vond ik het best leuk!! Bekijk bijlage 237785 Verder heb ik nog een heel leuk opdrachtje gehad. Vond het superleuk!! Ik denk Vlek, misschien iets voor jou ook tzt Bekijk bijlage 237786
Hihi, moet lachen om jouw berichtje Rasp! Helemaal blij worden van scheten En een bordje pap voor J! Ik hoop voor je dat hij door gaat slapen op een papfles. T wordt tijd dat je weer wat nachtrust krijgt! Hele stukken doorslikken lijkt me naar zeg. Idd proberen een spelletje van het kauwen te maken. Nemo, heb je nog een beetje kunnen slapen? Tis zwaar he, die laatste loodjes! Vlek, hoe heeft ML gereageerd? Wat is vrijdag de 13e toch een geweldige dag Ben zooo blij dat je eindelijk zwanger bent! Hier liggen de kids eindelijk in bed Ze zijn super moe, overprikkeld en verkouden (alweer, zucht). ML is even eten halen en dan lekker dvd kijken op de bank.
"uch" klinkt het door de babyfoon... "MAMAAAAA moet Pippi halen! Mama Pip is wakker!"... "Nee Moos nog even wachten, Pip moet nog even slapen". "NEE mama moet Pip halen NU!!! WEEEEEEEEEEEEH Pip halen!!". "Als Pip écht wakker is, dan mag je mee Pip halen, oké?"... "Oke.... Muizemuis slaapt. inne bedje he mama?".. "Haha ja Moos, muizemuis slaapt in haar bedje " ................ "Aaaah pff...ff prrrrr wawawawawa *lach* bwwfffrrrrrr" klinkt het nu door de babyfoon. "Mamaaaaaaa Pip is wel wakker!!". "Ja kom maar mop, we gaan je zus halen.". SJOEFF de trap op, deur zwaait open. "Haaaaa Pippiiiiiiiiiii! Haaaaaa!" *Big smile op Pips snoet* * Big smile op Moos' snoet* * Biggest smile op mijn snoet*
Heerlijk BB! Broer & zus liefde is echt zo ontzettend mooi hè.... Ze zullen later elkaar echt nog wel de hersens inslaan, maar nu zijn ze nog zo lief voor elkaar, dus genieten we nu nog even extra Meis Hoe voelt de zon? Cinnamon Kindjes alweer verkouden Rasp Een plasje op het potje! Knap van je hoor (of was het v? )
@Giraaf, ja knap he en het was een opluchting joh! Vooral die scheten, ben meteen een maatje slanker! haha. @BB, ik vind het pakje ook wel schattig staan hoor en wat nog schattiger is is die broer/zus liefde van je 2 kanjertjes, wauw! @Vlek, hoe ist daarboven op de roze wolk?? Zit ml naast je?? @Cin, lekker avondje met ml dvdeetje kijken, geniet er van! @Meis, zwaaaaaaaaaaaai!!!!!!! Zonet even kort geshopt in mn eentje, even neuzen en eventjes weg, had ik nodig. Nu lekker thuis met ml op de bank met een kersentaartje! jammiejammie. FIJN WEEKEND ALLEMAAL!!!!
He, Hier een avondje bankhangen en op MP kijken of er nog wat te shoppen valt tegen weinig geld... BB: lief hoor die 2 moppies van je, Hier wordt ook dagelijks geknuffeld en gekust.....elke morgen zo schattig, dan ligt Jk al bij ons, en komt jp erbij inbed en het eerst wat hij zegt: haa lieve zussie!! En dan krijgt ze een smakkerd van hem! So cute! Rasp: heb je soms (ik heel vaak) nodig he, al is het maar 10 minuten, ff iets doen 'voor de leuk' voor jezelf. Vlek: enne......zitten jullie aan de taart? Of lekker tegen elkaar aan in bedje, stiekem vieren dat vrijdag de 13e zo slecht nog niet is!! Ik heb wat zitten surfen, en ben zojuist verliefd geworden op een heeeeeeel super schattig vestje. Ik koop normaal nooit 'dure' kleding voor de kinderen....vestje kost 34,95 , zou ik normaal nooit uitgeven voor 1 vest.....maar ik vind hem zoooooooo mooi............wat zal ik doen...
Merel: IK ZEG DOEN!!! Wat is ie mooooooi!!! Rasp; hihihihihi zie je al zitten PFFFFRRRRRRT Allemaal lekker geshopt dus ik niet Oh jawel knutsels
BB: ja he....zag laatst bij J.ola een t-shirt in deze kleur met witte stippen, paar euro, maar haar maat was al weg.....sindsdien ben ik beetje op zoek naar deze combi en nu zag ik dit, die knopen, details....heb het niet snel dat ik iets móet hebben....maar nu...? ML viel zojuist niet van de bank toen ik de prijs noemde......hij zei alleen: als jij dat echt wilt kopen, jij werkt toch zelf ook! Tja....even nachtje over slapen, kom er morgen op terug Benieuwd wat LM vanavond weer geshopt heeft op d's beurs! Meiden: TRUSTEEEEEEEEEEEEE ik ga naar bedje. ML is echt ziek....volgens mij heeft hij een beginnende longonsteking. Maar hij zal er niet aan toe geven....benieuwd hoe hij morgen opstaat als hij beton moet storten....
aaah BB wat schattig !!!!!! en die foto is ook zo lief !!! *smelt* merel, wauw wat een mooi vestje !! ik zeg DOEN !! cinn, hetzelfde als hier dus, de groene snottenbellen vliegen je om de oren, welke film ga je kijken rasp, jaa lekker af en toe even alleen weg, vind ik ook altijd zo fijn. roze wolk zit heerlijk, ML zit ook naast me die vind het ook geweldig !! ik zou vanavond uit eten gaan met de ouder commissie van de psz, maar dit ging onverwacht niet door, dus hebben we S meegenomen pannenkoeken eten, even vieren dat we eindelijk zwanger zijn. paard staat gewassen in zijn stal, morgen concour, ben benieuwd maar eigenlijk kan het me ook niets schelen hoe ik rijd , het belangrijkste is al in aantocht
Vlekkengek, heerlijk genieten op jullie roze wolk!!!! Wanneer ben je uitgerekend? Een december baby, toch?
Zwaai vanaf de MTS Intermezzo te Amsterdam. ff er tussenuit had ik ff nodig. lig met oordopje radio teluisteren. ML snurkt!!!
Hi hi....ML is ziek, maar toch nog humor....ligt met 39 gr naast me en vraagt, heb je dat vestje nog besteld? Ik, nee nog niet.... ML; oh, je wacht tot haar maat er niet meer is? Morgen toch maar bestellen dan!