Part II of the 13 musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door giraf, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giraf

giraf Niet meer actief

Aangenaam! Ik ben giraf, ben 3 meter 27 lang, weeg 483 kilo en ben gek op groene blaadjes :)

2. giraf

giraf Niet meer actief

Oh wist niet eens dat ze soms acties hebben :) Thanx!

3. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    dag dames !!

leuke avatar giraf :D

merel, ik zal ook eens gaan kijken bij de hema, ik plak ook alles nog in :). leuk vakantie geboekt, en hopenlijk gaat het goed op het kdv met jp.

BB en meis hebben gemeet, alleen staat meis nu in de file lees ik op FB.

vanmorgen boodschappen gedaan, dadelijk S naar psz en kan ik even naar de kermiswagen, vanavond ML toneeloptreden en dan is de dag weer afgelopen ;)

bij de aldi hadden ze zwemvesten in de aanbieding, voor E 17, wel makkelijk op vakantie dacht ik zo.

4. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Merel, leuk leuk leuk een weekje weg!!! Beterschap voor Jp, arme jongen.

Meis, sterkte met de file.

Vlekkengek, een regenboogtaart met een traktor, geweldig!!!
    S.moeder moet sowieso antidep. slikken omdat ze aan depressies lijdt. Het is ter voorkoming van zeg maar.

Zo ben net naar het CB geweest. Volgens hun is een been van L langer dan een andere :$:$:$ "Ziet u dat niet?" vroegen ze. Nou ehmmmmm nee, niet echt. Nu willen ze een heupfoto laten maken om te kijken of alles goed is.

5. giraf

giraf Niet meer actief

Oei, spannend.... Maar als je het zelf nog niet gezien had zal er toch niet zo heel veel verschil tussen zitten?
    wanneer gaan ze de foto maken?

6. giraf

giraf Niet meer actief

Thanx!

Zwemvesten zijn best handig ja, ga even kijken bij de al.di! :)

7. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Giraf, ik weet het niet, ik zie het dus niet :) Zal vanavond aan ml vragen of hij wat ziet. Maar natuurlijk maken wij voor alle zekerheid een foto. Heb net gebeld en wij kunnen di 10 juli terecht (had vandaag al gekund maar dat vond ik een beetje te snel).

8. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Quint: oei, hopelijk niks geks hoor! Mijn ene been is ook ietsje langer....heel gesteggel over gehad ooit bij verschillende artsen en gedoe met zooltjes (had achteraf een hernia, dus daar kwam die pijn van) Eén arts zei: super veel mensen hebben verschil in beenlengte, dus zooltje gooi maar weg!
    Anyway, hopelijk is het minimaal en geen gekke dingen!!

Oh...moet écht wennen...steeds kijken naar de naam bij het bericht....zal mijn leeftijd wel zijn dat ik niet snel schakel. (plus ik hou niet van veranderingen :p)

BB en Meis: lekker aan de klets??

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Quint, oeh dat klinkt vervelend, hopelijk valt het mee. Gelukkig als snel een afspraak, dat is fijn!
    Verder alles wel goed op het CB?

@Merel, jeeeeeeeh vakantie geboekt! Heerlijk!!!
    En hier ook een fan van de Hema albums, ik maak ze ook met regelmaat en ook kleine pronkboekjes voor de opa's en oma's, vinden ze zo leuk, kunnen ze dan meenemen in de tas als ze ergens heen gaan.

@Vlek, jouw dagje ook weer goed gevuld dus, wat vliegen de dagen dan voorbij he.

@Giraf, leuke avatar haha!

10. giraf

giraf Niet meer actief

Quint
    Net wat de andere ook zeggen... bij de meeste mensen is er een verschil in beenlengte... ach, een foto voor de zekerheid kan nooit kwaad toch?

Merel
    Oei, sorry, ik ben normaal ook niet zo van de veranderingen hoor (tenzij er een baby bijkomt :D)
    Ben nu helemaal into de veranderingen: :p
    - I slaapt goed
    - we hebben bijna vakantie
    - ML hele dagen thuis
    - ik ben aan het sonja bakkeren (nu al -2 kilo :) 1e week!)
    - ik heb de woonkamer helemaal verplaatst (meubels helemaal anders neergezet)

Vlek
    Ook weer lekker druk vandaag, maar is dat ooit anders?! ;):D

Rasp
    Hoe gaat het bij jullie? Ml nog helemaal happy met zijn nieuwe baan?

Meis/BB
    Lekker over ons geroddeld?

11. raspberry

@Giraf, Ml is hartstikke happy met zijn nieuwe baan!!! Gaat met veel plezier naar zijn werk en het verdient superdepuper!! Dus het hele gezin is er blij mee haha.
    Begrijp ik nou goed dat jullie niet meer bezig zijn voor een derde kindje momenteel?....

12. giraf

giraf Niet meer actief

Oh fijn voor ml! en voor jou en de kindjes ook natuurlijk :)

we gaan nog wel voor een 3e hoor, maar even niet meer zo actief zeg maar... ik gebruik geen ovutesten, wat komt dat komt en we zien wel....
    Volgens ML is de 3e weer een meisje omdat ze weer "lang" op zich laat wachten :cool:;)
    (I kwam na een jaar, J na 2 maanden)

13. raspberry

@Giraf, oh zo!! Nou dan is het dus echt een verassing als het zo is, das ook wel weer leuk. Met ovutesten dan ben je er toch wel meer mee bezig he en dan zit je er echt op te wachten zeg maar.....ben benieuwd wanneer het raak mag zijn bij jullie!!

14. raspberry

Hier momenteel al bijna 7 weken niet meer ongi geweest, daarvoor vloeide ik weken achter elkaar en steeds maar 1 weekje niet en nu dus al een hele tijd niks meer. Op zich fijn maar ik weet nu niet waar ik in mijn cylcus zit en regelmaat is dus ook nog ver te zoeken. Nou ja, niet ongi zijn is ook fijn en hopelijk voel ik het wel aankomen zodat ik niet voor vervelende verrassingen kom te staan.;)

15. giraf

giraf Niet meer actief

Ja precies. Met ovutesten ben je er toch onbewust veel mee bezig en ik merkte dat het teveel werd voor mijn hoofd in combinatie met de slapeloze nachten met I.
    Nu slaapt I gelukkig beter en is er weer rust in huis, alles loopt gewoon lekker en daar wil ik lekker in optimale rust van genieten :)
    En zwanger worden is al 3x gelukt, dus dat zal echt nog wel een 4e keer lukken :D

16. giraf

giraf Niet meer actief

Dat vind ik ook wel lastig aan een onregelmatige cyclus ja, je weet nooit waar je in je cyclus zit en wanneer je ongesteld zou moeten worden...
    Ik heb standaard maandverband in mijn tas zitten :cool:

17. raspberry

Oh dat gaat zeker lukken!! Je hebt een jong en gezond lijf en genoeg liefde te geven dus er komt een kleintje dat is zeker!

18. raspberry

Oh ik heb ook altijd wat bij me inderdaad. Ik merk wel dat ik er wel eens wat zenuwachtig van wordt wanneer ik bijv. wat meer afscheiding heb wat ik dan voel en dat ik dan denk dat ik ongi ben geworden en bijv. in de winkel sta. Dan loop ik met de benen bij elkaar geknepen weer naar huis hoor pffff.

19. giraf

giraf Niet meer actief

Hahaha, heel herkenbaar!
    Dan denk ik ook gelijk dat het bloed eruit gutst en dat er een hele plas bloed onder me ligt :);):D

20. raspberry

Whahahaha jaaaah!! En dat iedereen naar je kijkt!!!!!!!!! Echt iedereeen!!!!

Deel Deze Pagina