Part II of the 13 musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door giraf, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Nemo, hoe was het op CB? En wat Meis ook zegt, knuffel, gaat helemaal goedkomen met je kleine jongen.

Merel, jaaaaa kleine meisjes worden groot!!!!! Supertrots op Jk!!!

Giraf, heel veel plezier.

Meis, wanneer gaan jullie met vakantie dan? In juli en augustus is alles inderdaad heel erg duur, niet leuk meer. Wij hebben net geboekt en gaan in september weg. Vind ik ook nog prijzig als ik eerlijk ben. Maar goed L is nu gratis en daar pfofiteren wij van, straks kunnen wij het niet meer betalen, ben ik bang.

2. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Moeten pas 16:25 naar CB :)

3. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @Quint, ja idd het is echt niet normaal en dat ten tijde crisis. maar goed wij hebben natuurlijk al vakantie gehad he naar mallor.ca toen was T ook "gratis" ja je betaal klein beetje en voor F betaalde we de helft. Maar we gaan 2de/3de weekk augustus. vind dat F nu ze eenmaal gewend is op psz ik dr niet zomaar 2 weken thuis kan houden zo net na de vakantie ze heeft nog geen leerplicht maar ach ja toch. keer weekje is anders maby

@nemo, zo laat op cb, bij ons is alleen smorgens heb altijd laatste afspraak van de ochtend maar zo laat doen ze niet bij ons.
    Succes ach gaat goed met je meiske toch? word het spugen/op ripsen al minder??

Ooooh ben goed bezig boven al schoon gemaakt, kast van de kids uit gemest een wasmand vol eruit wat al weer te klein is met name van T. beddengoed in de was, oooh hoef niet eens meer na sporten vanaaf hiiii

4. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    is, hihi vanavond dus lekker op de bank ? en het zijn wel aardige prijzen idd :(, vooral als je 2 wkn weg wilt, voor een weekendje valt het nog mee maar als je omrekend naar p/p is het nog veel.

nemo, gewoon even lekker huilen als je dat wilt hoor, je niet groot gaan houden voor de verpleegsters, is ook niet niets om je kindje daar zo achter te laten :(

merel, jeetje wat gaat JK hard :$.

giraf, alvast een hele fijne vakantie !!!

wou vandaag rustig aan doen, maar zoals gewoonlijk komt het daar maar niet van ;), vanmorgen is de nieuwe koelkast voor de boerderij geleverd, daarna boodschappen gedaan, toen rekeningen betaal en daarna in de tuin aan de slag geweest , bij de druiven moest nog het een en ander geschoffeld worden. dadelijk even eten maken en dan op tijd de kalfjes zodat ik een avondje vrij heb, vanavond de beste singer/songwriter op nl 3

5. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ohh weer zo'n rustig avondje hier??

BB: zag dat je om de hoek gaat genieten dit jaar? Mooi zwembad hoor, camping geen idee, inderdaad wel veel negatief gedoe over geweest, maar je zit toch in eigen caravan, dan is dat alvast goed samen met het zwembad! Mocht het tegenvallen, sleurhut inpakken en huiswaarts.

Meis: Klein V.ink in A.rcen zit ook vaak bij de aanbiedingen her en der. Is bij ons om de hoek, thermaal bad erbij misschien lekker voor je spiertjes?
    Ijsje van de beste ijsbereider in het dorp, je kunt er mooi fietsen, toverlan.d om de hoek, ik zeg kom deze kant op!:p

Rasp: gaat t beetje met je??

Vlek: ha ha, weet je, raas ook maar lekker door, we houden je toch niet tegen! Zolang je nog zoveel kunt doen op een dag, lekker doen! Ben blij dat je niet halve dagen op de bank hangt van ellende. We gaan het nu niet meer zeggen dat je rustig moet doen!:p;)!

LM: waar zit je toch meid, ik zie telkens van die mooie foto's van je kids op FB, maar je bent hier verdwenen....

Madelief: hoe is de uitvaart geweest...? Kom je snel weer terug???

Jadore: bijna zover he. Ben de datum beetje kwijt...:) Ook jou missen we enorm. Die heerlijke lange verhalen.....;)

Quint: je vroeg naar mijn werk. Nou het schiet niet echt op. Ik heb geen idee wat ik moet verwachten. Baas heeft flink schulden gemaakt en hij is nu een partij aan het zoeken die hem wil laten doorgaan met het bedrijf en de schulden ook overneemt. En als dat niet gebeurt is failliet laten verklaren de andere 'oplossing' maar dat wel hij persé niet.....dus ik moet afwachten tot hij verder komt met onderhandelingen.
    Beetje vaag he....I know....

Nou, ik heb vandaag heel veel gedaan en toch ligt er ook nog heel veel. Balen is dat altijd...
    Heb wel samen met jp met zijn treinen gespeeld, en heerlijk een half uur met jk op de arm dicht tegen me aan naar muziek geluisterd en haar meegewiegd op de melodie.....snif....hoe heerlijk....kan ik zo van volschieten dan he...
    Verder 3 machines was weggewerkt, bedden verschoond, 2 strijksessies gedaan, een molton sloopje voor jp zijn kussen gemaakt omdat hij zo zweet met dit weer, een poppendeken en kussentje voor in jk haar poppenwagen genaaid, en de kamer gestofzuigd (en gekookt) en nóg heb ik geen voldaan gevoel :)

6. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Merel zit je me nu jou kant op te lokken?? :D

Maar druk dagje gehad dus vandaag.

Onze vakantie is geboekt 2 weken hier op 15 min rijden hiiii lekker in de sleurhut
    Nog even geduld 4 aug gaan we.

Zit nu lekker op de bank al weer gesport zo douche en bed in.

Truste musketiertjes!!!

7. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    merel, lastig hoor van je werk, wel fijn dat je nog werk hebt, maar die onzekerheid van hoelang is wel killing.
    tja rustig aan doen op een boerderij is er eigenlijk nooit bij, de 1e maanden veel misselijk geweest, maar ook dan sta ik bij de kalveren te spugen ipv op de bank/bed te kunnen liggen ;)
    ook nu is er nog een hele waslijst wat ik eigenlijk nog moet doen maar gewoon niet aan toe kom :)

meis, waar ga je heen dan ? hihi als je iets vergeten bent kun je zo even terug fietsen :D, wel makkelijk hoef je ook niemand voor het konijn te vragen :p:D

datum van jadore was toch op s haar verjaardag ? 28 juli ?

8. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Datum Jadoor: 27 juli :) Voor wie t interesseert heb ik wel een linkje naar hun website over de bruiloft ;)
    PB maar ff dan ;)

Vlek: Onverbeterlijk hahaha! jeutje tussen de kalveren spugen:4 BIKKEL!!!!

Meis: Lekker in de buurt!! Ik heb ook via vakantieveilingen een camping om de hoek geboekt, voor wel 3 hele euro's!!! :D:D En dan nog toeristenbelasting en toestanden, dus ongeveer 60,- totaal. Maar dan voor een hele week!! Fijn dat t beter gaat met T.. Met Pipje ook gelukkig. En mn neefje knapt nu ook langzaam op!!
    Goed bezig geweest dame :)

Nemo: Ja kan na de voeding al meteen, had Pip ook. Moest ik 45 minuten rechtop houden na de voeding.
    En huilen: Ja hoor ik had t ter ook moeilijk mee met de buisjes van Moos hoor!! :(

Madelief; Ja meid hoe was t ?

LM, Doortje en Mlief: Kom nou eens terug :(;)

Merel: Ja joh we maken er gewoon een heerlijk feestje van. Buuf kwam net langs en zij waren er een poosje terug geweest en was prima!!
    Zoooo jij hebt ook lekker je best gedaan! zo ik heb ok met de treinen gespeeld met Moos en heerlijk met Pip op bed gekroeld... heerlijk

9. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Sinds vanmiddag JBPM gebruikt. Ze is wel heel rustig sindsdien. Geen huiluurtje, wat ze normaal altijd heeft rond 18:00. Hopelijk heeft ze haar huiluurtje niet verzet naar vannacht :p

10. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh ik hoop dat t werkt meid!!!!

Dames: ooooooh ik wil nooooooit meer werken :) Ik geniet zo van t thuis zijn, niet normaal, wat heerlijk! ML zei ook nog dat ik er zoveel relaxter uit zie nu.... :)

11. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedemorgen allemaal, hier schijnt de zon al weer ;)

12. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Hier ook een beetje...
    Zit nu bij de VK

BB: Nou dan hoop ik dat je geen baan vind :p:D Oh nee... :)

13. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hey meiden

Toch maar even een snel ego bericht van mij.
    Het is allemaal moeilijk hier. Met oma gaat het heel hard achteruit, ben zonet met de kindjes geweest zodat ze daar afscheid van kon nemen want het is ook te druk voor haar om daar nog met de kindjes te zijn. Het is moeilijk, het afscheid komt snel dichterbij. Ik vind het vooral zo moeilijk voor ML, die is zo verdrietig, hij is er van jongs af aan kind aan huis want ze woonden er maar 100 meter vandaan ofzo. In combinatie met het voor zichzelf beginnen en alles wat daar bij komt kijken en het feit dat het nog niet zo lekker gaat met mij heeft ML gister ook een punt bereikt dat hij brak, zeer emotioneel moet ik zeggen en ik word weer verdrietig omdat hij zo verdrietig is pffff.
    En de tegenslag waar ik het over had is het volgende. De woningbouwvereniging gaat het huis van opa en oma nu ineens verkopen terwijl er zouden gaan wonen. Nu gaat dat dus niet door!!!! We zijn er kapot van want het was ons lichtpuntje, ons houvast....en het was voor opa en oma ook zo fijn dat we er oud zouden gaan worden. Zij wonen er al meer dan 60 jaar!!!
    De woningbouwvereniging is onverbiddelijk en laten de emotionele waarde dus gewoon niet mee tellen. We zijn boos en gaan er zeker werk van maken, desnoods een rechtzaak maar dit kan zo niet. Maar goed, dit is dus even in het kort wat er speelt.
    Ik mis jullie wel hoor maar heb mijn hoofd er niet bij en het wordt echt te veel op deze manier. Maar ik kom terug hoor!!!!

Dikke knuf XX

14. raspberry

PS: Babbelbol wil je mij smsen wanneer er dingen gebeuren die ik moet weten? X

15. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Merel, ohhhhhhhh wat een onzekerheid op je werk :( Word je daar niet gek van? Ik kan me heel goed voorstellen dat het aan je vreet, sterkte met het afwachten. Ik hoop dat je baas een leuke deal met wie dan ook kan sluiten en dat het bedrijf kan blijven bestaan.

BB, maaarre kan je dan niet stoppen met werken en doorgaan met je winkeltje? Of brengt het niet genoeg op?

Nemo, hoe was het op CB en bij VK?

Rasp, heel veel sterkte in deze zware tijd, denk aan jullie.
    Kunnen jullie het huis van opa en oma niet kopen of vragen ze teveel?

16. raspberry

@Quint, ml is net voor zichzelf begonnen dus we kunnen geen hypotheek krijgen. Maar als we geweten hadden dat ze het zouden gaan verkopen dan had ML nog gewacht met voor zichzelf beginnen :(

17. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Rasp: ik heb er geen woorden voor....zoveel tegenslag voor jullie.....:(
    Heel veel sterkte met alles wat er momenteel speelt....konden we maar iets voor je doen!!
    Dit kwam ik tegen en vond ik wel erg toepasselijk:

18. raspberry

@Quint en Merel, bedankt meiden!
    Dat zijn mooie woorden Merel.
    Ik heb ook weer zoveel aan jullie steun maar kan het gewoon even niet opbrengen om met iedereen mee te leven maar dat snappen jullie volgens mij wel. Knuf x

19. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Sterker nog.....we verbieden het je!!! Je hebt momenteel genoeg aan jezelf, en het is zoals het si. Gelukkig weten we allemaal dat we stuk voor stuk ons deel wel krijgen, en als we elkaar dan kunnen steunen is dat alleen maar fijn! niemand zal het je kwalijk nemen als je niet reageert op onze beslommeringen.
    Nogmaals heel veel sterkte en hoop dat je met ML samen sterker uit deze rot periode gaan komen!!

20. raspberry

Dank je Merel, lief! x

Deel Deze Pagina