Als ik wist hoe, plukte ik die dag voor jou Die dag waar alles opklaart; niets is meer grauw Die dag waarop zonnestralen door de regen breken Met regenbogen waar je niet op raakt uitgekeken Tussen de sterren van onvergetelheid en gemis Vinden donderwolken hun plekje waar de hemel stralend is En heel langzaamaan, als sneeuw verrassend en zacht Valt de warmte van geluk om je heen en je lacht En als je jouw lach met mij delen zou Plukte ik die dag voor jou
Rasp: zal wel een bemoeial zijn, maar mijn ex is makelaar en hypotheekadviseur en heb hem gelijk om advies gevraagd voor jullie!!! Ik vind het zo rot!!! Hier kun je trouwens geen huurwoning overnemen van een ander....
Dag lieve meiden!!! Ik kom snel weer meekletsen hoor!!! Nog 2 weken bikkelen en dan heb ik vakantie en hoop ik meer puf ge hebben om mee te kletsen . Ik lees nu steeds kleine stukjes maar dat vind ik niet leuk, mis steeds de helft . Zag wel een Jk achter een loopwagen!!! Super knappe meid!!! F kruipt sinds een week ook helemaal leuk!! Vrijdag, de 13e, moeten we weer naar Utrecht.
rasp, een hele hele dikke knuffel voor jullie, jeetje het zit jullie niet mee zeg hopenlijk heeft de ex van nemo nog raad voor jullie, en misschien een constructie met een familielid zodat het toch in de familie blijft ? wel raar dat de woningbouw zo harteloos doet misschien een tv programm inschakelen ? dan willen ze vaal veel meer, maar kan me voorstellen dat je daar nu niet op zit te wachten hoor meid, maar ik denk alleen maar even hardop.
Lieve schatten van me!! Jullie zijn kanjers en Nemo: Ik zou het juist fijn vinden als ik Rasp was Pip is op t CB geweest: tadadadadadadaaaaaaaaaa..... 10,72 kilo !!! Morgen 9 maandjes Hahahahahaha lach me dood met mn rolmopsie hihihi en 71,7 cm Lekker ding!!! En Moos telt in t engels zo van 1 tot 15 LOL In t NL nog niet hahahaha
Hallo Lieverds!!! Rasp, lieffy had het al gezegd he maar aaaah heb zo met je te doen en je kan er zelf allemaal niets aan doen maar het komt op je padje dan he. Hoop dan ook echt dat het allemaal snel ophoud en alles weer in een rusitger vaarwater komt! (en ja zou echt eens ing bellen, zij zeggen zelf niet te kijken naar aantal werkjaren maar naar wat de sector en zulke dingen doen) BB, haaahahaaa rolmops is het ja!! ik had ze zondag op de weegschaal ik weet niet hoelang T nu is maar gewicht was 11.257 en F 15.275 hiii die schelen elkaar nog maar 4 kilo!! En knap van Moos zeg, ja F speelt ook vaak een app op mijn telefoon en als iets niet lukt zegt dat ding try again, dus ik kreeg laats mn schoenen niet aan in de kleding zaak zegt ze Try again mama!! whaaaa je had die verkoopster moet zien kijken. Nemo, succes morgen he!! intake toch voor slaapjesdokter LM, gezellig nog even buffelen en dan weer mee kletsen he!! Vlek, als je weer beetje rust heb moeten we ff wat afspreken he!! Oooh wie vroeg dat laatst?? meeting, jaaaaaa tuurlijk kom ik! komt ook al snel dichter bij dames
Oh, Rasp, wat een ellende! Wat ontzettend verdrietig dat jullie afscheid moeten nemen van jullie lieve oma. Veel sterkte! Wbt de woningbouw wat een *** organisatie:x Is er niemand in jullie omgeving die garant kan staan? Jullie hebben een hoop op jullie bord momenteel. Geen wonder dat Ml nu ook aan zijn tax zit. Veel sterkte lieffie! En als er ook maar iets is wat we voor je kunnen doen! Dikke knuf! LM, veel suc6 met de laatste 2 weken! Nog even en je hebt lekker vakantie! Gaan jullie nog weg? Vrijdag weer controle voor F. Laat je even weten hoe het is gegaan? Merel, knappe Jk!! Al zo goed stappen! L heeft zich vandaag voor het eerst opgetrokken! Ze was helemaal trots, en mama ook Vlek, jouw "to do" lijstje is oneindig, of niet? Jij bent echt altijd bezig! Tis maar een druk leven op de boerderij! BB, Pip weer helemaal goedgekeurd op het cb Heerlijk kind is het toch! En Moos al zo goed aan het tellen, in het Engels! Een jongen naar mijn hart hihi Meis, wat een geweldige uitspraak van F Heerlijk die kinderen! O gebruikt Eng en NL door elkaar. "It's a grote lion" Dat heeft ie niet van een vreemde, zo praat heel mijn familie Quint, waar gaan jullie naar toe op vakantie? Ik wil ook heel graag op vakantie maar ik zal nog geduld moeten hebben. Ml heeft het mega druk op het werk en moet ws ook nog naar het buitenland. We hopen met de carnavals vakantie naar de zon te gaan.
Ohhhh bah bah....net het avondeten van Jk van de vloer kunnen dweilen.....juist ja herkauwd zeg maar.... Ze was eigenlijk in hele goeie doen. Kei actief, vrolijk. Toen naar bed, en ze kreeg nog klein flesje 120cc en ik dacht: weet je wat, drink het maar liggend op dan blij je tenminste stil liggen tijdens het verschonen. Alles opgedronken, even rechtop gehouden. Tandjes gepoetst, naar bed en ze begint me partij te brullen!! Ik haar er maar weer uit gehaald na een tijdje, samen op ons bed gelegen, en een pret dat ze had! Klimmen, helemaal wakker nog, ik haar kriebelen en lachen dat ze deed en zich achterover laten vallen in de kussens. Toen naar haar kamer, nog even rustig gezeten, liet ze klein boertje dus daarna hups naar bed. Weer brullen Weer terug en plat gelegd, en weg gegaan. Toen weer brullen dus ik zeg tegen ML: ja daaaag maak nog maar beetje melk en dan ga jij maar even hoor! Komt hij boven: Ohhhhh jk toch....mama kom eens even snel! Had ze dus gespuugd. Nu onder heeft ze nog 90cc melk op en zit ze vrolijk te kijken bij ML op schoot. Zou dan nou komen doordaar ik haar liggend heb laten drinken Hopelijk blijft het hierbij! Had net tig machines was achter de rug van het weekend, krijg je dat weer. BB; zo zeg lekkere spek-babe!! Ik ben benieuwd naar jk haar gewicht. Denk niet dat we de 10 kilo halen hoor! Volgende week CB! LM: leuk weer van je te horen!!!!! Tot snel!!! Meis: try again! Rasp: ja sommige dingen zijn mega oneerlijk als je voor jezelf begint!! Komt t nu in de vrije verkoop en krijgen jullie de hypotheek niet rond vanwege het eigen bedrijf? dat is hoe ik het begrijp? Dan wordt je wel niet zo in de gaten gehouden, alsof het gewoon onmogelijk is dat je vanaf het begin winst maakt!?? Ze moeten blij zijn dat er nog jonge ondernemers bijkomen bij die banken! Cinnamon: das npg lang wachten dan.....op zon....hopelijk gaat ie hier in NL dan snel schijnen! Ik heb wel zin in een hittegolfje!
LM, bijna lekker met vakantie, jeeeeeej! BB, Pip weer goedgekeurd, altijd fijn. Rasp, het zel moeilijk worden met de woningbouwvereniging, sluit me bij Cinnamon aan, het is een *** organisatie, nogmaals sterkte en knuf. Cinnamon, bedoel je in februari naar de zon? Dan duurt het inderdaad nog eventjes. Waar willen jullie dan heen? Wij gaan naar T.urkije. Hebben lang getwijfeld tussen T.unesie en T.urkije maar toch voor T.urkije gekozen. Ben benieuwd.
Meiden bedankt allemaal voor jullie meeleven en meedenken, jullie zijn allemaal schatten. @Nemo, geen bemoeien hoor, meedenken en dat is heel fijn. Wij zouden het huis niet overnemen maar we stonden ingeschreven bij de woningbouwvereniging voor dat specifieke adres en we stonden boven aan de lijst. Dus als het leeg zou komen waren wij de eersten die er voor in aanmerking kwamen. We gaan inderdaad kijken hoe nu verder, misschien inderdaad iemand garant laten staan maar het probleem is wel dat ze erg veel geld vragen voor die huizen en ze zijn het eigenlijk niet waard. Dus dan moeten we goed afwegen wat we willen en of we het er voor willen betalen. Ik houd jullie wel op de hoogte hoor. Het zonnetje gaat vast en zeker ook voor ons wel weer schijnen. Nogmaals bedankt allemaal en dikke knuffels.
@rasp: okee, snap m. Ken ik trouwens ook niet, om je in te schrijven voor een specifiek huis... Maar ja, hier zit je ook al in de Randstad he, zal allemaal wel anders werken... Maar zou zo fijn zijn geweest als jullie het hadden kunnen huren. Zou gewoon naar bijv een hypotheker gaan en je laten voorlichten. of woningstichting vragen of je het misschien eerst kunt huren en pas kopen als ML langer voor zichzelf werkt??
Verder ff ego: Alles was goed bij de VK. 8 kilo er af... Ijzer nog te laat g maar wist ik al, zie de hele dag sterretjes. Gisteren met Daan bij CB. 106cm en 17,8kilo Gemiddeld kind is 98cm. Maar lengte/gewicht was keurig op gemiddelde lijn. Ogen waren goed. Mooi, want ML had lui oog en is nu bijna blind aan 1 oog en.is erfelijk. Verder heel tevreden. Morgen idd naar anesthesist met daan
Rasp, het is helemaal zuur als ze het huis dan ook nog zo duur maken:x Het moet wel reëel zijn, zeker in deze tijd. Merel, O had laatst een bekertje sap wat hij aan het drinken was tijdens het verschonen. een kwartiertje later had hij zijn middagmaal opgeburpt Dus t kan goed daarvan komen. Ik hoop dat het dat is en niet dat Jk ziek is Quint, heerlijk, Turkije! Wij zitten te denken aan Tenerife. Eigenlijk wil ik in oktober maar ML moet dan ws ook weer naar Amerika, zucht...
Wauwie, Nemo, al 8 kilo kwijt! Goed bezig!! D is een flinke kerel zeg! Veel suc6 morgen! Ik heb de mailtjes van de meeting gemist! Wanneer ga ik jullie weer zien?
Super leuk, bij Vlek!!! Maar is het echt 1 sept? Ik hoop dat ik dan kan... Dat weekend gaan we de 1e verjaardag van L vieren. We weten nog niet of we het op de za of zo doen. Er zijn dat weekend een aantal familieleden uit Eng hier. En we willen het zo proberen te regelen dat ze ook kunnen komen. Ik hoop echt dat ik wel kan komen meeten!!! Zou er echt vreselijk van balen als ik niet kan