Part II of the 13 musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door giraf, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Er is vast wel iemand zo lief om me het mailtje te sturen morgen:)

Ik ga afsluiten.
    Slaap lekker allemaal!

2. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Jaaaaaaaaaaaaaaa de 2e!!!!! heb iedereen een herinneringetje gestuurd!!! ;)

Nemo: WAUWIE 8 kilo!!! Ik blijf hangen op mn 9 kilo :(

3. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Volgens mij was er al meer dan 8 af :p:( Blijf dus ook beetje hangen (klinkt beter dan: ik ben alweer aangekomen)
    Net een blikje knakworstjes op, helpt ook niet echt :)

4. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    thanks voor de herrinnering BB, ik heb er zin in !! zal ik gewoon een beetje boodschappen doen dat we dat later verrekenen ?

en wat een buffel is pip zeg, hihi trekt wel weer bij als ze dadelijk in beweging gaat komen.

nemo, ook weer goedgekeurd dus, wel fijn dat er al 8 kilo af is, hoeveel ben je ongeveer aangekomen tijdens de zwangerschap ? vandaag naar het zkh met Daan toch ??

ik heb even een dilemma, bij plopsaland zijn kinderen van 85 cm tot 1 mtr E 8.50, en vanaf 1 mtr E 22,- (kortingsactie), S is zonder schoenen 98 cm en met schoenen zo rond de 1 mtr, zal ik dan het goedkope kaartje kopen of toch het dure zodat ik geen gezeur heb met die lui ?
    vandaag even huisje boeken en dan kunnen we vrijdag gaan !! heb er zo'n zin in !!
    vandaag gaan de koetjes weer naar buiten, zal ook wel weer een spectakel worden ;)

5. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Vlek: als ze onder de meter zijn krijgen ze een andere stempel.
    Je kan dus zorgen dat ze minder hoeft te betalen, maar dan kan ze ook.niet in attracties vanaf een meter...

(dit zeg ik nou wel, maar toen wij de eerste keer gingen, ging het mer om de vraag of hij al 85cm was, dus weet niet helemaal precies)

ben eerst afgevallen tijdens zwangerschap. zit onder mn startgewicht en zo rond laagste gewicht tijdens zwangerschap.

6. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Morge lady's!

En iedereen uitgeslapen?
    Hier een rustige nacht gehad. Iedereen lekker tot 7:00 uur geslapen. Jk niks geks meer gedaan gelukkig.

Vlek: jullie gaan nu naar de Panne ofzo? Geen FR meer?? Ben het even kwijt sorry! Kaartje....mmmm lastig ja. Zoals Nemo al zei: als ze door die grote meiden stempel dan in meer attracties mag....? Dan maar duurder kaartje zou ik zeggen.
    Jij vond Plopsa indoor toch ook tegenvallen, dan neem ik aan dat je naar grote park gaat. Leuk hoor, wil ik ooit ook nog naartoe!

Nemo: suc6 in het ZK. Intake voor narcose, lijkt me al slikken laat staan het echte werk....maar komt goed, je hebt een bikkel!!!

BB: als jullie op vakantie gaan, gaat het dan nog lukken met het rompertje borduren??

Giraf: oooh heb wel met je te doen hoor. Het weer is niet afschuwelijk, maar had je toch wat meer warmte en zon gegund!! Hoe gaat het slapen op de camping met I?

7. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Merel: Ja hoor dat gaat lukken!!!

8. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedemorgen!!

heerlijk geslapen hier ook hoor tot 9uur dus mag niet klagen;)

maar de kindjes zijn niet lekker in orde diarree en T spuugt ook al, dus schiet niet op maar goed komt wel weer.
    En oooh wat is F aan het peuterpuberen de hele tijd gaat de sirene aan gillen joh niet normaal en waarom ja dat weet ik ook niet;)

@BB, de kampeer spullen al van zolder gehaald??

@Merel, fijn dat jullie ook goede nacht gehad hebben, JK beetje opgeknapt dus (oooh drinkt altijd fles liggend en spuugt daar nooit van eigenlijk)

@Nemo succes vandaag, grote knul die D!!

@Vlek, ik zou gaan voor het dure kaartje straks mag ze ik dingen niet in zou ook zonde zijn toch?? via an.wb hgeven zze ook altijd wel veel korting heb je daar al gekeken? maby scheelt het nog.

Wat en hoe gaan we dat doen met de meeting allemaal wat meenemen?? ik kan echt niet koken he maar kan wel iets lekker kopen, of is het idee iets te regelen qua eten of zo zeg maar wat.

(zat te denken is maar idee he?? we zijn met zoveel kindjes iets van een clown/meeleefteather of zo met zn alle kost dat ook de kop niet)

Heb net kennismaking gehad met oppasmeisje, en klikt goed en is een leuke meid, vroeg dr wat vraag je eigenlijk ja 2,50/3 euro:$ ik zeg nou dat is wel een beetje weinig he, dus ze is wel bescheiden hiii nou voor 5 euro kwam ze graag hiii.

9. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Bij de hema kan je plop kaartjes kopen met 10,- korting

10. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    badankt voor het meedenken, heb even de site gelezen en ze mag in heel veel, vanaf 96 cm tot 1.20 onder begeleiding.
    ga dus toch voor het goedkope kaartje, heb haar net gemeten met gymschoenen aan en toen kwam ze tot 99 cm, dus tot zaterdag maar geen eten geven ;)

nemo, kaartje hebben we idd van de hema, scheelt een boel.

merel, we gaan idd naar belgië, is voor S toch leuker, en voor ons maakt het niet uit als we maar even van de boerderij zijn, de panne is volgens mij een soort efteling maar dan met studio 100 figuren, lijkt me 1000 x leuker dan de indoor versie iig.

de koetjes zijn ook naar buiten, onder lichte dwang :D
    de helft staat alweer bij de ingang te loeien dat ze naar binnen wilen, ze moeten even wennen, zal morgen wel beter gaan denk ik.

Bijgevoegde bestanden:

• 023.jpg
      023.jpg
      Bestandsgrootte:
      30,1 KB
      Weergaven:
      4
  11. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ja zat me al te bedenken dat 1 meter niet echt een grens was.
    Daan was de laatste keer ook nog geen meter maar mocht in heel veel dingen. Alleen.niet in dingen die echt vanaf 1,20 zijn ofzo.

12. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    :D Gekke koeien :D

De Panne is echt heel gaaf. Niet te vergelijken met indoor. Dat vind ik net een overdekte kermis.

13. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    ja de vakantie is geboekt !!! scheelt toch E160,- :D

ML is in plaats van mij naar de kermiswagen, vandaag word ie weer afgebroken.
    zus belde vanmiddag nog plots op of ik kom oppassen, dus ben helemaal gesloopt, want de kinders wouden natuurlijk ook niet slapen ;)
    morgen huis nog een beetje op orde maken en de laatste boodschappen doen en dan vrijdag tegen een uur of 12 rijden we weg, JEY !!

ik l*l maar een eind weg, want jullie zijn zo stil de laatste tijd, of moet ik soms na de vakantie ineens 20 blz bij gaan lezen ??

vanaf nu ook geen paardrijles meer, wel jammer maar wel beter.
    heb er ook niet zoveel behoefte meer aan om te rijden nu, m'n buik is gewoon giga en zit in de weg met alles wat ik doe, best lastig, maar ik heb het er 1000 x voor over, we hebben een poos moeten knokken om zover te komen, dan ga ik niet lopen zeuren om dingetjes ;)

iemand nog nieuws ?? zag op FB moos voorbij komen met rolschaatsen :$ ?? gaat dat al goed, kan ie goed z'n evenwicht houden ??

14. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Vlek, ik wens je alvast een hele fijne vakantie! En ik ben wel benieuwd naar je giga buik, komt er nog eens een fotootje??

Verder zwaai ik even naar jullie allemaal! Tot snel! X

15. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Nemo: Hahahaha een blik knak *BURP* ik vind knak echt vies hihihihi

Vlek: Oh jeeeee moeilijke vraag zeg.... Als het echt zoveel verschil maakt zou ik ook meerprijs doen!
    En lekker de koetjes buiten!! Waarom voor t eerst in 5 jaar??? :):(

Giraf: Ben je aan t verzuipen of aan t genieten? :D Of allebei :p Mis je!!!

Cinn: Ohh nog even geduld hebben voor je vakantie dan :( Maar dan wel een heerlijk vooruitzicht!! :D:D

Meis: Ooooh jij bent cht lief voor je oppas!! Maar 5,- is BEST VEEL!! Dat betaal je ook aan de gastouder ongeveer ;) Oh ja maar dan per kind... toch anders :p
    Oh en kunnen we t asjeblieft een beetje goedkoop houden :) Ik heb maar een ww-tje ;) En een festival en een weekend weg voor de boeg :) Ik ben wel de clown :p

All ik denk goed nieuws... maar ik twijfel.. even over mn WW. Ik mailde deze vraag:

Ik had nog een vraagje: Hoe lang heb ik nu recht op WW? Alvast bedankt!

Ik kreeg terug:

Zojuist inderdaad deze beoordeling gemaakt.
    Het recht op WW uitkering loopt tot en met 1 juni 2013.
    Deze info en verdere informatie omtrent recht, hoogte en duur van de WW uitkering volgt vandaag nog middels de toekenningsbeslissing.

Wat mag ik nu concluderen???? Dat ik tot juli 2013 ww krijg, of alleen dat ik tot die tijd recht heb op WW???? Ik raak in de war door het verschillend benoemen in de zin van 'recht' en 'duur'....
    Wat denken jullie????

Als ik tot 2013 WW krijg, spring ik een gat in de LUCHT!!!! Niet dat ik geen werk ga zoeken, maar het geeft wel lucht hoor!! Pfffff

16. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    zoals ik het lees is het idd tot 1 juni 2013. maar vandaag krijg je dan nog verder bericht hoe en wat ??

koetjes hebben 5 jaar op stal gestaan, we zijn 5 jaar geleden verhuisd van boerderij, op de oude boerderij liepen ze buiten omdat de stal veel de donker en te klein was om de 24/7 op stal te houden, op de nieuwbouw hebben ze zoveel lucht, licht en ruimte dat dit eigenlijk niet nodig is, maar vanuit de burgers en zuivelfabriken komt er nu zoveel druk dat we ze toch maar naar buiten doen, ook al kost ons dit melk en is het meer arbeid.
    als jullie 2 sept komen zal ik jullie rondleiden over de boerderij.

oh en een clown of iets dergelijks is denk ik niet echt nodig, er is zoveel speelmateriaal :) dat de kids zich wel vermaken denk ik.
    een pakje drinken een een zakje chips en ze zijn tevreden :D

@ knak, deze smaken zo raar :), bij de aldi hebben ze bockworsten die smaken 200 x beter (vinden wij dan)

17. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
  18. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Jaaaaaaa THANKS MEIS!!! ik weet t maar ik kreeg eerst te horen dat mijn ww maar 3 mnd zou zijn omdat ik al eerder WW heb gehad.... En nu hoop ik zo op die 12 mnd!!!

19. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Als je minmaal 52 dagen per jaar in loondienst hebt gewerkt, telt dit jaar mee voor je arbeidsverleden.

20. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ja dan heb ik wel een jaartje of 10 gewerkt...

Deel Deze Pagina