Ahhhh ook al een grote Car.s fan!! Heerlijk toch als je zo lang anar iets verlangd en het dan eindelijk hebt!!
Merel, wat vervelend dat je niet weet wat met Jk aan de hand is. Ik zou me ook zorgen om maken/onzeker over zijn. Even naar de ha kan geen kwaad, hoop dat er niks aan de hand is. En ja echt, je hebt gelijk met 3 jaar snappen ze het helemaal. Wat M nu moet gaan leren is meer zelfstandig te zijn, hij is erg gemakkelijk/lui met sommige dingen.
Oooooh, Merel, ca.rs hou op, M kan de hele dag door daar naar kijken. Zijn favoriete scene is tractors laten schrikken, hij speelt het na met zijn speelgoed of met ons.
Lieve quint schaam me diep, zit nu op telefoon dus de toeters en bellen moet je er even bij denken Maar gefeliciteerd M met je verjaardag 3 jaar dan ben je al wel eens hele grote jongen!! Morgen lekker spelen met je nieuwe kadootjes!!
We zijn terug!Vakantie was heerlijk...... ...... Als je van ontzettend veel regen houdt Het heeft echt alle dagen staan regenen daar...Pfff.... Maar goed, we hebben ook 1 middag zon gehad! Het was best leuk hoor, maar het was echt genoeg dus we zijn stiekem 2 dagen eerder naar huis gereden. Kinderen hebben het ook heel goed gehad. Alleen slapen was weer drama. Veel wakker worden in de nachten, vermoeiend. J is echt ontzettend aanhankelijk de laatste tijd ook vermoeiend Nu zijn we weer lekker thuis, heerlijk Volgend jaar gaan we in het voorseizoen kamperen, dan hebben we tenminste lekker weer hier in nl Ga nu even snel bijlezen... Kijken wat ik gemist heb...
Wow!! Gaaf!! Super stoer!! Op naar ronde 2, waar je zeker weten doorheen komt! Als ze jou weigeren zijn ze gek! (laat ze dit maar lezen tijdens het volgend gesprek )
Dag te laat, sorry Lieve M! Gefeliciteerd met je 3e verjaardag! Ik hoop dat je heel veel leuke kadootjes hebt gekregen!
even snel. ik heb iets gemist?? Heb je gesolicieerd op die avond daar in E'hoven BB? Giraf: Welkom terug! Was er al bang voor....je moet eigenlijk alleen last minute gaan met de caravan, als je weet wat het weer gaat doen.
Sluit me bij aan, ik weet van niks? Giraf, leuk dat je er weer bent!!! Dank jullie wel voor alle felicitaties!
Vraagje aan de 'beertjes mama's : Gebruiken jullie de maxi cosi nog of zitten er al kindjes rechtop in de opvolg autostoel? Hier ligt jk nog in de maxi cosi, blijft wel in de auto staan, neem haar op de arm mee zeg maar. Maar we willen een nieuwe stoel kopen voor jp, zodat zij in die van hem kan. O Jp kan nu over in een grotere aangezien hij nu pas die kilo's/leeftijd heeft. Jk past op zich nog prima in de MC omdat ze klein en fijn is , maar wil haar wat meer van de wereld laten zien Voelt ergens alleen n beetje gek, alsof dat nog niet mag....jp hebben we er pas uit gedaan toen hij boven de rand uitkwam met zijn hoofd, en dat is met jk nog niet vandaar....
Lieve M, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, zo te horen heb je het heel fijn gehad met je papa, mama en broertje! Lekker spelen met je cadeautjes!
He bah, ik vind het wel vervelend dat ik nu belangrijke dingen mis...... Ik wens iedereen sterkte met dingetjes die niet lekker gaan en ik geen jullie allemaal een virtuele dikke knuffel, ook voor de kindjes XX
J hebben een ruime maand geleden al overgedaan naar de opvolg autostoel Je kunt zo'n stoel toch ook helemaal in de lig stand doen? Doen wij ook vaak bij J.
sorry! had na die avond vacature meegekregen en metee per mailn gesolliciteerd! mc: Moos met 6 mnd en Pip met 8 mnd 9 Kilo of 9 mnd. zoo Zitten in de caravan alles slaapt behalve ikke