Part II of the 13 musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door giraf, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Giraf: ja dat bedoelde ik ook, je bent niet gericht aan het klussen geweest, dus dan is de verwachting misschien ook minder. Maar misschien ook weer meer, omdat je denkt: misschien ben ik er teveel mee bezig en lukt het wel sneller als ik het van me afzet. Ik vind het wel knap, ik had graag alles in de hand, en eenmaal aan de ovutesten moest ik het blijven doen, voor de kick zeg maar....prestatiedrang he...:)
    En kleding.....ik lees het al......we zijn hetzelfde!!!
    Ik heb werkelijk 7 completen setjes voor Jk ingepakt. En dan echt dit broekje, met dat truitje, dit jurkje met die romper en die legging, enz.
    En voor mezelf ook, die brok hoort dat t-shirt bij, die broek dat blousje.
    En toeval wil dat mijn internet bestelling van de E.sprit gisteren in de bus viel en daar 2 super dingen bij zaten.
    Het was een heel dun knalrood bloemetjes blousje, Ik trok het aan om ML even te laten keuren (maar wist als dat t een blijvertje was) kom ik onder zaten ML en jp in de tuin. JP: "wauw mama wat ben je mooi!!!!"
    Tja, toen hoefde ML niks meer te zeggen! ZOOOOO LIEFFFFF!!!!
    Dus mijn garderobe is aangevuld, en de reistas dus ook :p.
    Kan mij het schelen. Ik denk ook zo: als ik er voor mijn gevoel goed uitzie, voel ik me ook goed. En zo zie ik mijn kinderen ook. Ik ben dus zo van: groene knieën, of bevlekt shirt, ok hij heeft lol gehad, maar nu snel de douche in!!:)

2. giraf

giraf Niet meer actief

Jp! :) :) :)Zulke lieve opmerkingen maken je toch trots als mama hè!

3. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Heeeeel trots ja! :)
    Toen ik terug kwam van de kapper zei hij heel serieus: "Je bent mooi geknipt mama!"
    En even later (maar ik zag dat ML hem iets influisterd) vanuit de garage: "Een lekker stuk ben je!" :p:p:p:p:p:p:p:D:D:D:D:D:D:D:D

Maar ohhh jij ML zo missen....ik zou m ook missen hoor, ik hou ook niet van alleen zijn. Weet gelukkig dat die van mij niet van festivals houd, en alleen met vrienden ofzo op vakantie zou voor hem ook niet hoeven. Hij mist zelf de kindjes dan te erg zegt ie. (mij dus niet;))

4. giraf

giraf Niet meer actief

Hihi Jp vindt zijn mama een lekker stuk! :D

Mannen en hun kinderen *ikkomernooittussen*
    Hij belde vanochtend... Vroeg alleen maar hoe het met zijn kindjes ging, was ontzettend trots te horen dat J aan de hand (2 handen) meeloopt, en bij hem ging ook alles goed maar hij miste de kindjes wel, en dat was het! Wilde hij weer ophangen...... Eh?! En ik dan?! :)
    Dus ik zei "oh ja hoor, met mij gaat alles goed" op sarcastische toon.... Zegt hij "oké fijn" tssssss....... Mannen! ;) :p ach, ik weet dat hij van me houdt.... Af en toe krijg ik een klap op mijn kont en dan roept hij "lekker hoor" dus het zal wel goed zitten met zijn liefde voor mij :D

5. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ohh ja duidelijk! Dat betekent eigenlijk: "Schatje, ik hou zooooveel van je, ik kan het bijna niet in woorden uitdrukken. De vrouw van mijn dromen, de beste en liefste moeder van de heeeele wereld en uiteraard 1 met een goddelijk lijf!"
    Dan is klapje hier en 'lekker hoor' nét ietsje makkelijker he...:p

6. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Nemo, hoe gaat het daar????

7. giraf

giraf Niet meer actief

Precies! Jij snapt het :p

Ze worden hier wakker dus ik ben er vandoor.....

8. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Wil eigenlijk niet steeds ego posten, maar:
    Goed! Héél goed... Daan wil steeds een boterham maar mag morgen pas :p

9. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedemiddag,

@Merel, jeeeeeeeee wat neem jij veel mee!!! hiiiii ik ben net zo hoor, thuis ben ik nog wel eens van de makkelijke maar als we weg gaan altijd schoon spul en ja op de camping is dat ook neit anders netjes en verzorgt moet het zijn hou ik zelf ook van dus ach ja he. sleep ook altijd te veel mee hoor.
    En je heb de haartjes weer in de krul:D en lekker geshopt heerlijk he, had ik zaterdag mn lievelingsbroek was ook in de sale en kon nu een maatje kleiner kopen heel goed gevoel geeft dat ook

@Giraf, je man missen ja heb ik ook helemaal nu de kindjes er zijn, eerder niet zo als hij dan week weg was voor werk ach dan ga je je iegen gang he, maar nu moet er niet aan denken en hij ook niet want hij was laatst gevraagd voor 2 weken brazilie maar hij had op werk gezegd nee hoor zolang kan ik ze niet missen de schat.
    Maar lief dat hij toch even belt dan om te horen hoe het gaat maar ja helaas wij als vrouwen hebben nu wel een 2de plek he:(.
    En super stoere J lekker aan het stappen aan de hand!!! Toppertje

@Cinn, aaah jij ook ongi dus en teleurgesteld, nou op naar de volgende ronde dan maar he!! dan is Vlek ook niet zo allenig zwanger hiiii. Kindjes alles goed?

@Nemo, oooh mag hij nog geen brood?? ach de dag is al weer op de helft dus nog even kan hij morgen weer lekker van zijn broodje smikkelen!!

@BB, leuke footo's van de vakantie! leuk hoor.

Hier een gezellige ochtend gehad, alleen wij mutsen kwamen er achter dat de Kinderboederij pas om 2 uur open gaat dus nou ja dan de volgende keer maar he.

10. giraf

giraf Niet meer actief

Wauw! Goed zo! :)

11. giraf

giraf Niet meer actief

Goed hè :) ik ben ook ontzettend trots!

Whaha mutsen! ;)
    De kinderboerderij pas om 2 uur open, tja vakantie hè, de geitjes willen ook wel eens uitslapen :D

En jij een kledingmaatje kleiner! Goed bezig! Ik ben trots op je! :)

12. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Ja idd mutsen dat zijn we hiiii, ach ja geeft niets was zo ook wel gezellig.

En ja hard gaan ze dan he die kleintjes!! T wil te hard lopen en te snel niet handig want dan valt hij hiii.
    Maar voorals nog maakt hij het meeste kapot :$:D wat een slooperd die jongen!!

13. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Giraf, wel lastig dat je zo'n wisselende cyclus heb he,, hoop dat jullie toch snel dan een kleintje weer kunnen verwachten zou juist als je er niet mee bezig bent "bewust met ovutesten dan" een mooie verrassing zijn he.

Volgende week gaat mn spiraal er uit zou laatst al gebeuren maar kwam niet goed uit andere belangrijke prio's, maar ben anderhalve week ongi geweest!!!! en niet een klein beetje!! waardeloos ook omdat je niet weet wanneer het komt he.

14. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    giraf, alleen zijn is niet leuk idd :(, nog even en dan is ie weer thuis.
    hihi en die klap op je kont, tja als je het niet in woorden kunt zeggen dan maar in daden :p:D

meis, spiraal eruit ?? hoe gaat het verder eigenlijk met je, krijg je nog meer onderzoeken ?

merel, hihi ik denk dat alle dames zo zijn met kleding, je wilt er toch wel een beetje mooi bijlopen he, ook al ben je op vakantie :D, hihi en die jp (en papa) en kapsers zit heel veel verschil in idd.

cinn en giraf, komen jullie gezellig op de roze bank zitten, ik is wel een beetje lonley zo.

net terug van de stad, wat doet een mens dat goed zeg, S even bij opa en oma gedropt en zelf even wezen winkelen en naar de kapper geweest, zal straks even een foto maken, kunnen jullie meteen de buikfoto zien die ik jullie schuldig ben.
    als je er weer tiptop uitziet voel je je gelijk ook een stuk beter en knapper :)
    morgenmiddag naar de ZC samen met Ml, S en een vriendin, love it !!

15. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Vlek, jaaaaaaaaaaaa Spammen!!! idd even aan je zelf werken doet altijd goed he even de haartjes winkelen!!
    morgen naar de ZC!! genietze ik heb geen oppas:( mijn ouders zijn op vakantie. baal wel heel erg eigenlijk.

en spiraal eruit ja zonde na amper 9mnd maar goed ben zo extreem ongi dat ik afentoe out ga duizelig enzo .

Ding gaat 5jaar mee......dus zal ik hem op MP zetten???:p:D;)
    Spiraal, bijna nieuw amper gebruikt :p:p:p:D whaaahaaaa

En heb vandaag net e oproep binnen gekregen van het zkh dus je voelt het goed aan Vlek, mag 13 aug verschijnen alleen midden in onze vakantie dus maar even zien ben bang als ik het verzet het weer lang duurt.

16. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    meis, misschien krijg je nog iets geld terug ;):D
    en gaan jullie ver met vakantie, misschien even voor terugkomen ? ik zou hem ook niet zo snel verzetten, vaak duurt het dan weer even voordat je aan de beurt bent, maar misschien even bellen naar die afdeling en even overleggen ? als het heel laat word laat je deze afspaak staan of zoiets ??

hier een foto van zwangere vlek met pasgeknipt haar :D

Bijgevoegde bestanden:

• 001.jpg
      001.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,9 KB
      Weergaven:
      4
  17. giraf

giraf Niet meer actief

Vlek! Je bent echt super mooi zwanger! Wauw!
    En je haar zit ook mooi! Eigenlijk zonde om er morgen mee in de modder te banjeren... ;) veel plezier op de ZC! :)

Meis
    Breng de kindjes maar hier! Ik pas wel op! :)

18. giraf

giraf Niet meer actief

Het is dat ikzelf nooit een spiraaltje gebruik..... ;)
    Misschien iets voor 1 van de andere meiden hier?! :D :p

19. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Vlek moooooooi je haar en je buikie!! Heerlijk he.

Giraf uuuh je giraffenverblijf ligt niet zo dichtbij helaas dat word hem niet.

Net even stad in geweest nw schoenen voor T jawel mt 22!! En nog ff kadootjes voor ml die is morgen jarig 31 de ouwe bok hiiii

20. giraf

giraf Niet meer actief

#3680 giraf, 20 jul 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jul 2012

Deel Deze Pagina