Part II of the 13 musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door giraf, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giraf

giraf Niet meer actief

Hoera gelukt!

Merel
    Mocht je interesse hebben, ik weet hoe je foto's van je iPad hier kan uploaden :)

2. giraf

giraf Niet meer actief

Saai hier ;)

Ik ga maar naar bed..... Helemaal alleen :(
    *maakmemaarwakkeralshetzondagochtendis*

3. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Giraf::ik wil ook weten hoe dat moet! zou dat dan.ook voor gsm gelden? Ene... mijn ML is altijd 2 weken weg...:p

ben beetje aangeschoten geloof ik :):D:p

4. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
  5. giraf

giraf Niet meer actief

Juist daarom heb ik dan ook meer dan respect voor je hoe je de boel draaiende houd in je eentje met 2 kinderen!!

met deze link gaat het lukken, volgens mij ook via je telefoon
    Picup – File Upload App for The iPhone

Je upload je foto daar via library, of je maakt een foto en de link vanuit die app plak je hier op de plek waar je hier op ZP je bestanden upload.

6. giraf

giraf Niet meer actief

Goedemorgen allemaal trouwens!

Nog leuke plannen voor vandaag?

Vlek gaat mijn ML voor mij bespioneren op de ZC, maar wat gaan jullie voor leuks doen? :D

Wij gaan deze ochtend lekker knutselen en vanmiddag naar mijn ouders, gaan we daar eten, lekker makkelijk :p

J is volgens mij nog steeds niet helemaal lekker die heb ik om 18:30 op bed gelegd en die slaapt nog steeds! Gisteren is hij overdag ook niet veel beneden geweest, ligt de hele dag te stinken in zijn bed ;)

I slaapt weer als vanouds..... Slecht! Dus toen die vanacht om 12:30 alweer 3x geroepen had heb ik die maar lekker pedagogisch onverantwoord bij mij in bed gelegd :) scheelt weer lopen ;)

En volgens mij leest mijn ML hier stiekem mee.... Hij belde vanochtend en zijn eerste vraag was 'hoe gaat het met je?' en de 2e vraag was 'hoe gaat het met de kindjes?' :p

Genoeg over mij, nu is het jullie beurt :)

7. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    meis, gefeliciteerd met ML !!maak er een leuke dag van !!

giraf, af en toe best lekker toch, je meiske in bed ? kan het helemaal snappen hoor !!

nemo, lekker aan de wijn/bier gezeten ??

straks rond 1 uur vriendin ophalen en gaan met die banaan :D
    ML gaat ook mee met S en die gaan rond 5 uur weer naar huis, kunnen vriendin en ik het terrein onveilig maken :D
    vriendin heeft ook een date op de ZC, gun het haar zo, dat is de vriendin wiens exvriend haar in de steek liet met een half afgemaakt huis, huis staat nu te koop, pony's moet ze wegdoen en meer ellende, maar nu toch weer zonneschijn voor haar :D

8. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Meis: GEFELICITEERD met ML!!!
    Leuk filmpje op FB :D:D Wat een lekker menneke:D ZC volgend jaar best leuk!!!
    Hahaha de KB nog gesloten, nou ja heb je niog iets te goed niet? :D:D Enne.... spam je schilderij gerust hoor, hij is gaaf!! Niet zo verlegen!!!
    Goed bezig met je maatje kleiner!! Ik ben 2 kilo aangekomen :$:(:(:(
    Hahahaha slopen dat kunnen die mannen he! En dat blijft zo ;)

LM: Waaah daar ben je!! Fijn dat t goed was met Fee, maar wat een #$#&$behandeling zeg ;)

Babyboom: Ik kijk er niet meer naar want ik ben zo gevoelig voor trieste verhalen, das niet goed voor me:)

Giraf: He meid wat een ellendeweer... en het is helemaal niet pedagogisch onverantwoord om je kindje bij je te nemen in bed hoor! Er zijn verschillende theorieeën over, maar het belangrijkste is; Zolang alle partijen er niet onder lijden is het verantwoord ;)
    En ML missen? Ik mis ML al als ie op zn werk zit :)
    Leuk nog een meid ;) Maar die lastige cyclussen ik weet er alles van! Maar ik ben een gelukspik en beide keren in poging 2 aangeteld:)
    WAAAAAUUUW J loopt aan de handjes mee :D:D:D Knapperd!
    En indd zo uiten onze neandertalers hun liefde voor ons. Kun je ze niet kwalijk nemen, dat is misgegaan in de evolutie:cool:

Vlek: Nee als je hart in je keel bonst kun je niet rustig doen hahaha. Veel plezier op de ZC!!
    WAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUUWWWWWW wat een mooie grote buik heb eje al!!!!!!!!!!! PRACHTIG! Dit willen we wekelijks hoor vlekkie, lekker meegenieten met je :D En mooi haar ook! Leuk geknipt :D

Cinn: oooeeeiiii buikgriepje? Het gaat weer rond dus grote kans :( Knuf!! EN ongi:(:(:(:( Balen meissie

Nemo: Hoe gaat t met D? Heeft ie zn boterhammetje lekker opgepeuzeld? "D"D

Merel: Lekker dagje zeg!!! En ik heb ook een foto van Moos in dat zelfde voertuigje in de carrousel hahahaha :D En wij gingen van zo-wo(officieel) en de caravan zat vol hoor!! Heb hetzefde als giraf :D:D:D:D
    Aaaaah lief van Jp!! Moos zegt dat ook heel vaak: Mama wat ben je moooooi! ls ik iets met bloemetjes aan heb hahaha dat vindt hij prachtig :D:D:D
    Oelala dat sexy bloesje is dus goedgekeurd;):D FOTO!!! óok van je haar!!

9. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Zalig

10. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Dames... vraagje :)... hebben jullie allemaal weer/nog een vurig sexleven? Ik weet niet wat t is, maar het staat me zo tegen... Sinds dat ik zwanger ben geworden hebben we geloof ik :):):):) 3 x seks gehad... Dat is meer dan een jaar geleden... Ik heb gewoon geen zin meer in dat gedoe...:):):):):)
    Maar ik heb het gevoel dat ik dat alleen heb... dat iedereen er vrolijk op los "klust";), behalve wij...
    Ik vind ML ook zo zielig :(:(:(

11. giraf

giraf Niet meer actief

Eerlijk gezegd wel ja :)
    Tijdens beide zwangerschappen helemaal niet, maar daarna wel weer 'gewoon' ik merk ook dat hoe vaker je het doet, hoe meer je er zelf ook zin in krijgt. Of als je geen zin hebt, toch gewoon zin maken want als je eenmaal weer bezig bent dan merk je pas hoe fijn het eigenlijk is. Maar als het je echt tegenstaat dan werkt zin maken volgens mij juist averechts en dat is natuurlijk helemaal niet de bedoeling.
    Misschien moet je er juist niet teveel over nadenken want dan wordt het iets groots, terwijl het helemaal geen groot probleem is. Laten merken dat je elkaar lief vind kan op nog een miljoen andere manieren....

12. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Bb, hier word ook alleen maar geslapen in bed hoor:) tot bevalling van T was goed maar daarna is op 1 hand te tellen. Hoop als spiraal eruit is mn libido terug komt. Want miss het wel maar heb gewoon weg geen zin in al dat gedoe hiiii
    Dus nee je ben niet de enige

Nemo, ouwezuipschuit hiiii

Vlek veel plezier vandaag!!

Giraf, arme J!! En i lekker bij mama geslapen

13. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Meis: oh ja :) dat had je verteld indd...

Giraf: Wat fijn!!!

Kijk eens dames, wat ik vandaag geknutseld heb :D:D:D

14. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Wat is ze moooooi :D

15. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Het dames,
    Ik hou t ff kort. Typt niet zo makkelijk op de iPad.

Bb; wauw wat een leuke zonneklep! Houd ze hem ook goed op? Hier moet echt alles onder de kin vast anders trekt ze het af.
    Tja w.b. Het klussen.....heb wel t idee dat nieuwe pil beter is voor mijn libido, maar het is hier nog geen wekelijkse bezigheid hoor....vermoeid, druk, geen zin.

Meis: oh weer afsprak in zh las ik. Is het ver voor je om terug te komen vanaf je vakantieadres? Jullie zaten toch langs de deur, of had je nog iets anders geboekt? Ik zou het door laten gaan, hoe sneller hoe sneller hopelijk ook weer duidelijkheid lijkt me?

Giraf: hou vol, nog 1 dagen dan is je kerel er weer!

Hier gaat het wel ok. Ik moet zelf altijd vreselijk wennen aan nieuwe situaties, slaat heel erg op mijn eetlust zeg maar...en ben al zo dun...:(
    Kindjes sliepen gisteren pas om 22 uur en dan maar tot 5:30. Nou dan kun je me al opvegen, ben dit zo niet gewend.....
    Vanavond gaat t inslapen bij jk wederom gepaard met het nodige gebrul, maar ze gaf sneller toe. Ml ligt nu nog bij jp.....
    We willen morgen naar julianatoren , maar wel met kindjes die de slaap uit hebben!!!!
    Hopelijk morgen een betere dag voor ons allen. Vandaag alleen boodschappen gedaan, stukje gefietst en e waren te laat oor het theater, en stiekem allemaal over vermoeid...geen suc6 dagje dus.
    Xxxx

16. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ff snel:
    Daan heeft 39,5 graden koorts. HAP gebeld, doorverbonden met SEH. Toch nog even aankijken, hij drinkt goed en goede plasluiers (oh ja, herinnering, leren zindelijk maken :)).
    Herkennen jullie dit: hij kreunt steeds, alsof hij moet poepen zeg maar. Je ziet zn lijfje aanspannen en zachtjes kreunend uitzuchten. Maar verder is hij gewoon normaal, beetje sufjes...
    Pffff vind dit echt niks.. Maar ja, hij heeft vaker koorts en verder zie ik weinig aan hem

17. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    En nu slaapt hij lekker. Net zetpil gehad. Straks nog even bij hem kijken

18. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Nemo: oeh nee, dat kreunen zegt me niks sorry....
    Goed dat je hap gebeld hebt! Ik zou toch even paar keer extra gaan kijken bij m, gezien zijn operatie paar dagen geleden. Als je t niet vertrouwd, gewoon de auto instappen hè!!
    Sterkte, en beterschap!!

19. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Had nog wel gebeld voor dat kreunen. Hoorde gewoon beetje bij koorts en ongemak zeiden ze. Maar nog nooit gezien. Dus misschien herkende iemand het.

En ML is er ook niet :( Is naar een vrijgezellenfeest in Scheveningen. In de club van Kim Holland met striptease en paaldans-act ;)

20. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Oh la la....ml toch....hopelijk dat ie helder thuiskomt dan!

Deel Deze Pagina