Part II of the 13 musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door giraf, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Weinig kans...
    Ik zei: wat gaan we morgen doen?
    Ja, dan moest hij eerst aankijken hoe hij zich voelde, anders bleef hij de hele dag in bed :$
    Heb hem toch even op zijn verantwoordelijkheden gewezen en op het feit dat toen ik met het vrijgezellenfeest mee was, ik de volgende dag ook weer op 2 kids moest passen..

2. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    mijn trots:

3. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    ach laat maar

4. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Aaaaaah Nemo ik herken het wel!! Toen Moos vaak oorontsteking had, kreunde hij ook zoveel en aanspannen.
    En 39,5 klinkt hoog en zeker na een operatie is dat akelig :(:(:( Maar eigenlijk pas met 41,5 wordt het echt opletten, zoals ik heb begrepen... maar dat is zonder operatie... Goed dat je gebeld hebt meid. En indd als je t niet vertrouwd: Hupsa in de auto!
    En ML: Oh jeeeee nee dat hoort zich niet nee, hij is ook papa!!

Knuf!!

Merel: Even een goede douche nemen en ontspannen meid. Je weet t ik herken het heimwee-gevoel. Maar probeer los te laten en niet teveel te willen en te plannen. Laat het even gaan. Dat scheelt een hoop, zeker als je zo erg moet acclimatiseren. Kun je misschien beter iets later die dagjes uit plannen en nu lekker genieten op de camping :) Knuf!! Komt goedddd!

5. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Maar als je vraagt: heb je au? zegt hij Nee hoor!
    Alleen pijn op zn kop :D Is wat anders dan hoofd haha. Met kop bedoelt hij zn voorhoofd :D

6. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ja maar ben je zelf nog ziek geweest onlangs? Ja toch? Dan heb je toch van die vlagen van koorts en ellendig voelen... Dat is het zeg maar. En kinderen zijn zo flexibel die gaan veel makkelijker door die ziek-zijn-modus heen dan wij ;) Accepteren makkelijker dat ze zich nu eenmaal zo voelen. Kus!! En nogmaals: Vertrouw je t niet zo kort na zn operatie: GAAN!!!!

7. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedemorgen Musketiertjes

Fijne dag allemaal de zon schijnt hier al heerlijk!!

8. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Goedemorgen Meis en andere Musketiers!

9. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Goodmorning!!!!

10. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    hallo dames, even snel tussen de visite's door

merel, even lekker bij de tent is ook best lekker, maar kan me wel voorstellen dat je graag wilt gaan als je iets in je hoofd hebt gehaald.

BB, hier ook geen activiteit meer, heel soms maar heb er ook echt geen zin in :) na al dat gemoet is het er niet romantischer op geworden.

nemo, he jakkes, bij twijfel gewoon bellen hoor, is toch iets risicovoller dan zonder operatieachtergrond, hij kan ook nog een beetjes zwak zijn van de narcose, dat het ziek zijn nu iets meer van hem vraagt dan normaal.
    en ML moet niet zeuren, s'avonds een vent, s'morgens een vent. maar vaak zijn ze dan zooooooooo zielig ;)

hier een geslaagde zwarte cross gehad, S heeft zich prima vermaakt en ik later ook met een vriendin :D even voor diegene zonder FB

Bijgevoegde bestanden:

• 021.jpg
      021.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,1 KB
      Weergaven:
      3
    • 007.jpg
      007.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,6 KB
      Weergaven:
      2
  11. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Leuke foto's vlekkie! En fijn dat jullie je zo goed vermaakt hebben! :D:D

12. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Oh, Vlekkengek, mooie foto's en ook een super foto van jouw buik!

Merel, hoe is het? Hoop dat jullie aan het genieten zijn, het is iig lekker weer.

Nemo, hoe was ml vandaag? En beterschap voor jullie kleine man, wat sneu voor hem. Erg fijn dat de operatie goed is gegaan.

BB, kunnen elkaar hand schudden ;):) ik herken het dus helemaal. Voel me ook permanent moe.
    L. zijn heupen waren goed, geen gekke dingen ontdekt gelukkig. CB is gewoon gek :cool:

Giraf, is ml al terug?

13. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Quint: Wow wat fijn dat t goed was met L!!! En helaas schudt je me de hand dus ;)

14. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Even n snel (ego) bericht vanaf de Veluwe,
    We hebben een super dag gehad vandaag!
    Heerlijk naar Juliana.toren geweest, jp heeft zich super goed vermaakt, dus wij ook.
    Daarna op de fiets nog even naar het pannenkoekenhuis om de hoek geweest. Daar stond nog n springkussen ook, dus beide kids konden zich nog even uitleven. Jk was er niet vanaf te slaan, ging helemaal door het lint :)
    Vannacht hebben ze beide goed geslapen, en vanavond ging het ook vlotter bij t naar bed brengen. Morgen gaan we op dagtocht met de stoomtrein naar een salonboot, en daarna met de boemeltrein weer terug. Jp kan zijn lol weer op. En daarna nog paar daagjes rustig aan op de camping in t zwembad!
    Xxxxxxxxxx

15. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Oh, en Vlek: prachtige foto's van jou en je meisje, jullie stralen beide!!:)

16. giraf

giraf Niet meer actief

17. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Lieve Cinnamon,
    Van harte gefeliciteeeeeeeeerd met je verjaardag!! Geniet van deze welverdiende mooie zonnige dag!

:D:D:D:D

18. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Lang zal ze leven, lang zal ze leven, van harte, Cinnamon!!! En een hele fijne dag vandaag!

19. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Lieve Cinn
    Van harte met je verjaardag een hele fijne en mooie dag vandaag!
    Geniet er van.

verjaardagskaart.jpg

Deel Deze Pagina