BabbelBol Oh balen van je telefoonrekening (moet je maar niet zoveel babbelen ) Geeft altijd een voldaan gevoel he, de kledingkast opruimen? Merel Hoest op de camping? Nog steeds lovely dagen? Meis Dikke kus voor jou lieverd.... En mocht je erover willen praten, wij staan klaar! Rasp Hoe gaat het met opa? Moest vanochtend ineens aan hem denken.... Vlek Hihi, is echt niet vroeg hoor voor de babydoos, je bent al bijna op de helft! Of in het geval van BB ben je al over de helft en in mijn geval ben je nog lang niet op de helft Was S te vroeg/op tijd/te laat? Quint Hoe gaat het met je mannen? Laatste dag voor het weekend! Morgen lekker zwemmen met Ml en de kindjes!
lief Girafje!!! wij ook niet zonder jou hiii BB,balen zeg van je telefoon rekening (ik had laatst ook een flinke 65 euro na week mall.orca) fijn dat je in delen kan betalen, ach elk bedrijf staat daar wel voor open dan weten ze zeker dat je betaald. Lieffys knuf geniet van het weer maar pas op er is een erg hoge UV waarde vandaag dus smeren maar. Oooh zaterdag ga ik naar die nw film met vriendinnen Mag.ic Mik.e geloof ik heet hij nou ben benieuwd iemand hem al gezien??
Ja pffff eerst die tel-rekening, toen viel de gloednieuwe camera in het zwembadje en vervolgens dekt interpolis het niet omdat het in de tuin is gebeurd!! Terijl er LETTERLIJK in de voorwaarden staat: Wij verzekeren zaken die behoren tot de inboedel en die zich buiten de woning bevinden: op het terrein daarvan tegen alle gedekte gebeurtenissen, behalve e,f,h,j,o: (=storm,diefstal of een poging tot diefstal,vandalisme door iemand die wederrechtelijk het gebouw is binnengedrongen, Neerslag, plundering, rellen etc) en lid 2 (= alle 'normale' uitzonderingen bijv slijtage/ouderdom) Ennnnnnn Moos heeft vannacht zn bed ondergepoept zn eerste ongelukje 's nachts.... Gisteren ook al ineens veel in zn broek geplast ??? Maar hij is bij t KDV geweest zonder zn vaste leidsters en zonder zn nichtje... Kan het ook zijn...
BB, echt zo balen!!! maar je bent echt te eerlijk geweest mop!! heb je hem helemaal laten drogen? kan je altijd nog naar de winkel gaan en melden dat hij van de ene op andere dag niets meer deed!! maby via die weg dat je nog een nw kan krijgen. maar vind het raar hoor want het is in eigen tuin gebeurd als ik een raam door knal met een bal in de tuin krijg ik het wel vergoed???? tenminste dat hadden mijn ouders dan he die zijn ook bij jou verz. club. En moos bed onder de poep ja maby de veranderingen er mee te maken hebben. Hier haalde ML F uit bedje en die schrok zich rot alles onder bloed! bloedneus!! en later deze ochtend nog een xtje!! Nemo, lieverd ben vergeten te vragen hoe het nu met D.aan is!!!
giraf, oooh morgen lekker zwemmen, vandaag is het haast te heet, en zonfactor 7, dus goed oppassen dus voor diegene die het wel wagen. meis, jammer van je windlicht, jongens en alvast veel plezier bij de film, lekker even weg !! BB, kan ook het weer zijn, en wat jammer van je camera , interp.olis is helaas niet zo heel meegaand helaas misschien toch nog een keer bellen en boos doen dat je genoeg premie betaald om dit kleine ongelukje van je zoon te vergoeden. merel, heerlijk weer hebben jullie op vakantie, lekker genieten. giraf, S was 3 dagen eerder dan de uitgerekende datum, dus heel netjes op zich. maandag 20 wkn echo, hoop zo dat alles goed is, het botst af en toe al wel tegen mijn buikwand dus denk wel dat alles nog goed is. vanmorgen de rest van de ramen gezeemd, en het paardje even gelongeerd, S er even op gezeten, heerlijk gezicht dadelijk even verkoeling zoeken bij het boodschappen doen en even een badje halen kan S lekker thuis plonsen (als ze nog niet uitverkocht zijn met dit weer )
BB vriendin van mij heeft haar telefoon eens meegewassen, een dag op de kachel laten drogen en hij deed het weer, misschien het proberen waard ??
Hoi meiden @Giraf, lief!!!!! En met opa gaat het niet goed hoor, steeds heel boos en verdrietig en er moet steeds iemand bij hem zijn omdat hij anders paniekaanvallen krijgt. T is allemaal niet niks voor die oude man. @BB, he jakkes wat een baaldingen allemaal!!!!!! Hopelijk komt het goed met de camera en ik vind het maar raar van de verzekering hoor..... @Vlek, pfffff ramen zemen met dit weer, mij niet gezien!!! Ik krijg sowieso mijn ene voet niet voor de andere deze dagen, wij zijn voornamelijk in de chillstand hihi. Rustig aan hoor zwangere dame, en je buikfoto, PRACHTIG!!! Wat wordt je al mooi zwanger! @All, nou de homeopatische tabletjes hebben vannacht hun werk nog niet gedaan, ach heeft vaak ook wat tijd nodig. J. heeft maar een nachtjes tussen ons in geslapen want dan slaapt hij wel beter en ik moest echt even wat meer uurtjes tukken. En daar komt bij dat V. gister en vandaag al om half 6 wakker was en dan ook echt al klaarwakker is....pfff wat een tijd om de dag te beginnen zeg. Maar gelukkig is het zalig weer en we genieten er van!!! Vanmorgen bij zusje in de tuin gezeten samen met nog een zus en alle kindjes, de kids lekker gespeeld en daarna nog patatjes gegeten en nu liggen ze beiden uitgeteld in bedje. Even mamatijd!! Iedereen een fijne dag verder en lekker genieten he!
Hier nog steeds lovely Days ja!!! Man wat boffen we!!! Zon, zwembad, net een prachtige fietstocht door de bossen en over de heide gemaakt.....LM je boft maar dat je bij zoveel natuurschoon in de buurt woont!! BB: mijn camera is ooit in de ardèche in de rivier gevallen. Laten drogen en nog ruim 2 jaar de mooiste foto's mee kunnen knippen!!! Meis:ach jee een bloedneus, dat zal er eng uit hebben gezien! Vlek: blije doos is niet extreem vroeg hoor, gewoon ophalen lekker voorpret!!! Rasp en giraf: ik denk aan jullie....kan helaas niks betekenen, maar weet nu na onze eerste vakantienacht wel wat jullie dagelijks doormaken.....tjee.....vreselijk zwaar hoor!! Nou, ik duik het badje we in, xxxx voor jullie allemaal!
@Merel, jammer dat je nu weet hoe het is....maar wat fijn dat jullie zo'n heerlijke week zon hebben zeg!! Genietse!!!
Hihi door Merel haar blije berichtje krijg ik gewoon zin om bij haar op de camping op visite te gaan Klinkt heerlijk! Rasp Balen van opa het is inderdaad niet niks voor die man... BB Balen van je camera! Kun geen draai aan je verhaal geven zodat de verzekering het wel vergoed? Meis Oh lekker naar de film! Is altijd leuk toch, even met je vriendinnen op pad, film ken ik niet... Vlek Oh S te vroeg, misschien deze baby ook wel? (maar niet TE vroeg dan he...) Spannend maandag 20 weken echo! Nog steeds zeker dat jullie het geslacht niet willen weten? Ik moet zo naar de parodontoloog Lipbandje laten verwijderen, zo geen zin in he... Daarna snel naar huis, kroelen met ML en de kindjes, eten en hups door naar de sportschool, calorieen verbranden. En daarna nog even naar een openluchtconcert met vriendinnen.
Zie je Vlek, S was ook te vroeg dusssss Rasp: Oh meid ik hoop dat ze snel iets doen!! En zo sneu van opa.. pffff dan breekt je hart.. Griaf: Ajakkes zeg En daarna toch nog zo'n vol schema Bikkel! Meis: Jakkie dat lijkt me ook erg akelig!! Merel: Ik wil oooooook!!! Heerlijk nu op de camping! Ik geloof dat ie het wel nog doet! sssst Er zit nu alleen wel nog vocht in het schermpje links boven, ik denk dat ik van die korrels ga halen die ook altijd bij apparaten in de doos zitten. Van die vochtvreters... Verder bleef t kamertje van Moos stinken bah! Ik ga kijken (ik had Moos in bad gedaan en ML had t bed verschoond) zit er nog allemaal poep op de rand v/h bed en op de grond bahbah. Ik snel een soppie gemaakt en flink geschrobt! Nu een ui neergezet zodat de lucht daarin trekt.
Nee ui dat ruikt lekker hahahahah! Bakje spiritus helpt ook goed, neutraliseert de geur ook. Maar tja dat moet je maar in huis hebben natuurlijk..
Ja precies! Azijn is ook perfect, maar helaas ook niet in huis. En grootmoeders tip is een ui haha. Naja gewoon op tijd weghalen vanaaf
oooooh ja.. hihi Pip wordt 9 sept. gedoopt als het goed is Ik heb deze gekocht: Marktplaats.nl > Prachtig broderie jumpsuit Claessens - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 80 Mooi he!!!
Giraf, succes aaaah lijkt me niet leuk, hopelijk zo weer lekker klaar!! en dan hup naar huis he. en jij ook even de hort op vanaaf, en na de sportschool respect met dit weer aaaah ik leg het zo al af. BB, hoop echt dat je camera het weer gaat doen hoor. @Rasp, even nachtje meer slaap hebben en dan J tussen jullie in is ook niet mis toch?? deden wij ook met F toe der tijd hoor. hopelijk wil J snel begrijpen dat een nacht slapen heerlijk is @Merel, zwemze!! heerlijk weekje zo he geniet er maar van. @Vlek, zo jij al weer druk geweest dus. Ben met T net naar het CB geweest zweten!!! jee wat was het warm in de auto 36,5 toen ik hem starte. Maar hij is nu 12030gr en 82cm. dus Big Boy, ze vonden dan ook dat hij er niet als een 1jarige uit zag en stuk wijzer is en hij loopt ver voor in ontwikkeling hij hoeft dan ook geen FV meer maar halfvolle melk en verder met de pot mee. dus alles goed!! we zijn er voorlopig weer even af over 4 mnd weer en F hoeft pas als ze 3jr is
mooooooi BB !!! leuke jumpsuite en camera gewoon nog even in de zon leggen, kan zijn dat het vocht dan ook uit de lens trekt. en wel een beetje ranzig idd, ML toch niet goed gekeken. meis, lekker beertje dus giraf, diepe respect dat je met deze hitte naar de sportschool gaat !!! en een lipbandje verwijderen ?? wel openluchtconcert ga je naar toe, leuk leuk leuke dingen allemaal !! rasp, opa moet dus nog heel erg wennen , is ook niet niets na zoveel jaar met elkaar te hebben samengeleefd. dadelijk even eten koken, de sasliks op de BBQ, sla en opgebakken aardappels, HEERLIJK !!