@BB, aaaaaaah supermooi!!!! Ik zie haar al helemaal voor me met die lekkere dikke beentje erin!!! hihiiiiii! @Meis, lekkere beer die T. mag je trots op zijn!! Heerlijk toch dat het zo goed gaat!
Joehoeeeee jippie de Rabobank vond het ook zo lullig voor ons, dat zij het ons vergoeden!!!! Zzoooooooooooooooo lief!!! Welke bank doet dat nou? Nou.. De mijne!!!!
Goed bezig Rabobank! Net terug van de beul zit nu nog vollop in de verdoving dus ik heb nog geen pijn, maar dat ging nog wel gebeuren zei ze.... Anyway, ik mag dus niet sporten vanavond ivm bloedingen balen. Maar ik ga wel naar het concertvanavond, hopen dat de pijn voorlopig nog even wegblijft Vlek Is gewoon een lokale band die komt spelen in een stadspark, stelt niet zoveel voor, maar is wel altijd super gezellig! BB Mooie jumpsuit! Meis Lekkere beer die T! J loopt! Wel alleen in het zwembadje hoor dus met tegendruk an het water, maar hij is er helemaal gek op... Loopt de hele tijd achter zijn zwemband heel het bad door En hij heeft zijn piemel ontdekt zit er de hele tijd aan te trekken, is dat normaal??
Bb, warme douche voor de rabo!!! Vlek bbqze lekker Giraf, vast even pcmolletje nemen evt brufen. En ja T doet daat ook aan zn piemie trekken dat je denkt ohoh dit moet niet fijn meer zijn of aan zn balletjes plukken. Maar of het normaal is ja ben ook nog geen echte jongens mama hiiii Dus sluit me aan bij giraf, is dit normaal???
@Giraf, hopelijk heb je toch een leuke pijnloze avond en hopelijk valt het sowieso mee. En J. zit ook meteen aan zijn piemel als de luier afgaat. Volgens mij is het normaal hoor.
Ben weer thuis! Was weer super gezellig Fijn dat het piemeltrekken van mijn zoon normaal is hihi waar je je al druk over kan maken hè, net was meis al zegt soms trekt hij er echt hard aan, dan denk ik wel eens dat moet toch pijn doen?! Ik heb op advies van de parodontoloog al gelijk bij thuiskomst een paracetamol genomen (17:00) en ik heb er nog steeds geen last van... Wel een trekkerig vervelend gevoel, maar geen pijn! Hopen dat het wegblijft Nu lekker slapen.... Op naar een nacht van 8-uur-slaap-aan-1-stuk
Goedemorgen, wij zijn net wakker heerlijk en idd lekker koel. Maar we lagen er al op tijd in gister was zoooo moe van dat warme weer. Dus was lekker lang nachtjes voor ons. Iedereen een fijne dag vandaag, gaan er nog musketiertjes as weekend op vakantie??
Goedemorgen! Wij staan gepakt en bezakt klaar voor een dagje zwemmen! Nu nog even wachten op vrienden met hun kleintjes en dan gaan we!Wat neem je trouwens veel mee voor zo'n dagje!
Sorry voor de verwaarlozing. Voel me nog steeds beetje labiel. Heb gisteren st.zusje geconfronteerd en ben voor van alles uitgemaakt... Met daan gaat het trouwens goed, merk nog wel iets aan hem, beetje gammel. De kids gaan vandaag heel even bij oma spelen en ML en ik gaan met stiefvader zeilen. Ff rust
Giraf: jammer... pffff Maar heerlijk een dagje zwemmen!! EN jaaaaa niet normaal he, wat je meeneemt!! Fijn dat je geen pijn hebt! Raspje: GOEDEMORGEN liefie!! Doortje: oeeeeeeee nog 1 nachtje!!!!!!!!! \ LM: Hoe gaat ie nu op je werk? En hoe gaat t met jou en je man? En de kids? Geniet je ook nog lekker? Mliefje: waarrrrrr ben je??? Nemo: Waarmee heb je haar geonfronteerd? Niet leuk als katten in t nauw met hun nagels gaan slaan he Maar weet goed dat het vluchtgedrag is en niet veel met jou te maken heeft. Zegt 100x meer over haar dan over jou. Maar leuk is het niet Knuf! Meis: LUILAK!!! Hier is t al een paar weken 7:00 pfff dat is al niets voor mij hoor hihi Ik moet toch echt vroeger naar bed gaan
heb vandaag de blije doos opgehaald, wat zat er veel in nemo, je stzusje lekker in haar sop laten gaarkoken, je hebt je gal kunnen spuwen en nu ben jij het lekker kwijt, ik zal me er niet te druk om maken, sommige mensen zijn niet te redden maar wel zielig voor haar baby idd BB wat een fijne bank , sommige mensen hebben dus nog wel gevoel. giraf, lekker zwemmen vandaag, en een boel spul wat meemoet idd. en wat is een lipbandje ?? tongriem ken ik wel LM, jij een mooie zonnebril gescoord zag ik, mooie hoor !! wel vervelend dat J ziek is met deze temperaturen vanavond lekker met vriendin naar het eetcafe, even lekker genieten van (alcoholvrije) coctails en de zinnen verzetten. ze is eigenlijk verliefd maar durft hem nog niet toe te laten, zo zielig . ze zit nog met de shit van haar ex en een huis wat nog verkocht moet worden voor de hypotheek maar eigenlijk wil ze het niet kwijt omdat het het huis is van haar oma, maar blijven wonen lukt financieel ook niet
Ha meiden, Wat is het toch een heerlijk weer BB, wat super dat de bank dat voor jullie doet! Nemo, wat een vervelende situatie met je szus! Maar je kan het soms maar beter uitspreken. Als ze een beetje is afgekoeld ziet ze misschien wel dat je een punt hebt. Hoe is het met D en S? Giraf, veel zwemplezier vandaag! Vlek, wat erg voor je vriendin! Vanavond een gezellige avond van maken, dan kan ze even haar zorgen vergeten. Veel plezier! Meis, jij bent heerlijk uitgeslapen Hier wat minder geslapen.... Ml had vergadering (telefonisch) tot 00.30 dus wij lagen er laat in. Slaap ik net begint O te spoken. Paar keer naar hem toegegaan maar dat werkte niet. Wil ik hem bij ons pakken moest ie overgeven. Arm ventje! Midden in de nacht nog bed verschoont en O onder de douche gezet. En vanmorgen was L al om 5.45 wakker. T was een kort nachtje.. Vanavond komen er vrienden eten. Ik denk dat we de bbq maar aan zetten.
he cinn, O ook al last van de warmte is wel een kort nachtje idd. veel plezier vanavond, op zulke dagen kan de BBQ maar beter aan. even een vraagje aan alle musketiers, we kregen vandaag een aanbieding van interactieve tv, ik moest een digitenne erbij aanvragen en toen was dit een optie, moet ik wel internet om laten zetten van xs4all naar kpn. maar interactief is dit wat ?? volgens die kerel natuurlijk wel, maar misschien heeft 1 van jullie er ervaring mee ??