Part II of the 13 musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door giraf, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ja ikke!!! Ja interactieve TV is leuk :) en handig :)
    Niks engs hoor, gewoon toegang tot informatie over programma's, beeld op stop zetten etc.;)

Lekker aan de cocktails vanaaf!! Geniet ze! :D

Cinn: Ja dat zijn korte nachtjes he :( Lekker BBQ vanavond!! :D

2. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    mmmmm las net dat je dan wel een ander mailadres krijgt, met een eigen bedrijf niet echt handig.
    toch maar niet doen dus, jammer zag de interactieve tv wel zitten

3. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Je kunt je e-mails aan elkaar koppelen! dus de oude doorlinken naar de nieuwe!!

4. giraf

giraf Niet meer actief

Even snel want het te warm om uitgebreid te reageren...

BB
    HEEL veel plezier morgen op die bijzondere dag ;)
    Geef ze maar een hele dikke kus namens ons! :)

5. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    oooeeeeee ben stikzenuwachtig :)

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Voor morgen??

7. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    hiiiii ja

8. raspberry

Lieve Jadore, Jadoreman en kindjes, vandaag is jullie grote dag!! Geniet van deze dag en ik wens jullie heel veel liefde in jullie leven samen als gezin.

Bijgevoegde bestanden:

9. raspberry

Goeiemorgen meiden

Wat een spannende dag voor ons Doortje, eindelijk is de dag daar!

Hier een dramatische nacht achter de rug, ik en J. zijn allebei snotverkouden/ziekjes. J. werd echt elk half uur huilend wakker en ik kon sowieso al niet goed slapen omdat ik me ziek voelde. Al met al bijna geen slaap gehad en dat is niet bevordelijk als je al ziekjes bent.....:(
    Morgen ga ik 2 daajes weg met mn zusje, lekker een nachtje in een hotel. Baal daarom nu ook dat ik me niet goed voel want ik kijk zo uit naar morgen, hopelijk is het dan echt weer wat beter.
    Helaas halen we de slaap vandaag en komende nacht niet in ben ik bang want J. is de afgelopen week heeeeeel vaak wakker. Vanaf dat hij naar bed gaat wordt hij ieder uur wakker......we weten niet meer wat we er mee aan moeten en ik ben echt totaal opperdepop.
    Morgen hoop ik heerlijk bij te kunnen tanken in het hotel. Heb een luxe kamer gereserveerd met veel ruimte en een groot bed en een bubbelbad!!!

Zo, sorry voor mijn klaagzang op deze heerlijke dag, de zon schijnt al volop hier, hoe is het bij jullie??

10. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    rasp, wou dat ik iets voor je kon doen :(, morgen jezelf even lekker laten verwennen en lekker uitslapen, is de batterij weer enigzins iets opgeladen.

BB, heel veel plezier vandaag, en wel even pip in haar chiqe outfitje showen he.

voor jadore: heel veel plezier vandaag en laat het allemaal over je heen komen, gewoon genieten meid !! het regelen is klaar nu is het tijd om lekker te gaan genieten met je gezinnetje.

vandaag gaat S even naar de kapper samen met ML, kan ik het gras even maaien, nog even de verjaardagboodschapjes doen en leuke bloempjes halen bij de intra.tuin.

interactieve tv is opgelost, xs4all heeft dit ook, scheelt alweer, kunnen we gewoon ML's mailadres houden en toch de voordelen van interactief gebruiken ;):D

11. raspberry

@Vlek, hoe gaan jullie morgen de verjaardag van S. vieren? Wel jammer dat het morgen niet zulk mooi weer is als afgelopen week...

12. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Vraagje: sarah heeft 38°. Heet dat koorts? Is dat alarmerend of gewoon in de gaten houden.
    Kan dat ook door het weer komen?Ze was net echt overstuur maar nu ligt ze te slapen. in alleen romper en.onder laken.

13. raspberry

Vanaf 38 graden is inderdaad koorts maar echt niet zorgwekkend, pas wanneer ze meerdere dagen boven de 40 graden koorts heeft is het zorgwekkend. En het kan ook door het weer komen, baby's hebben nog niet zo'n goede thermostaat dus kunnen erg schommelen met hun temp. Gewoon goed drinken en haar in de gaten houden dat ze goed helder blijft.

14. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedemorgen allemaal!!

Zo wij waren al lekker optijd vanmorgen en dus al een boel gedaan vanmorgen. heerlijk toch!!
    Moet nu langzaam toch de was wel even op orde krijgen voor de vakantie he!

@Jadore, jadoreman en kindjes een hele mooie en liefdevolle dag gewenst vandaag.

@Vlek, S de haartjes weer mooi voor morgen :D;) en nog even naar de int.ra jij altijd leuk he! moet ook nog wat hebben voor in mn hangingbasketjes maar ja doe wel na de vakantie anders is alles al dood hii.
    Welke taart ging het worden voor morgen??

@Rasp, he bah lieverd toch het zit ff niet mee he, en dan geen slaap nee dat sloopt je he, je gaat wel door maar je bent er niet echt he. Wou dat ik wat voor je kan doen of je de Goudentip kon geven helaas!! denk dat je ook al is het niet pedagogisch goed J lekker bij jullie moet leggen om zelf wat slaap te krijgen.
    En morgen een lekker dagje heerlijk hoor alle zorgen en stress los laten en je lekker laten verwennen.

@BB, jij ook een fijne dag vandaag he!! maar dat komt vast goed!!

Hier verder een rustig dagje mijn ouders komen weer terug vandaag dus daar gaan we even heen Oma en F missen elkaar:D. En dan gaan ze morgen weer dus we gaan zondag nog even naar ze toe altijd leuk. want daarna zijn wij weg en dan zit er zo lang tussen he.
    De kindjes zitten onder de warmte bultjes dus we blijven lekker binnen ook wel fijn.

morgen lekker met vriendinnen na de film!! en ML en ik hadden maar eens bedacht dat we er ook maar eens samen op uit moesten gaan binnekort het gebeurd te weinig maar ja wat moet je doen???

15. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
  16. raspberry

Jij ook Meis!!
    En natuurlijk ook voor alle andere musketiertjes!!

Ik baal enorm, voel me steeds zieker en heb ook al koorts.......
    Heb ik weer!!

17. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    He gets Rasp optijd liggen met pcmolletje!!
    Hoop dat het morgen over is !!

18. raspberry

Ik hoop het ook!!! En hopelijk doet J. het vanavond en vannacht goed. Ml belde ook nog op net dat hij moet overwerken....nog ff doorbikkelen dus...

19. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Wauw, wat een prachtige dag en wat een prachtige bruid. Alles was perfect. We parkeerden op een fijne parkeerplaats in de schaduw en we liepen door een prachtige omgeving naar de locatie. Sommige bomen hadden grijs-wit-roze ballonnen, helemaal in het thema.
    We liepen door een prachtige ballonnenboog richting een mooi oud gebouw met een prachtige grasweide met bomen eromheen waar rechts een prachtig prieeltje was met allemaal witte stoelen met prachtige grijze organzastrikken.
    Links was eerst een barretje met loungesets en statafels, alles in het roze-grijs. Erg mooi allemaal. Daar kregen we wat te drinken een wachtten we tot we mochten gaan zitten.
    Toen we op de juiste plek zaten (iedereen had een naamkaartje aan zn stoel :D) kwam Jadore-man van de trap af en sprak ons toe. Toen ging iedereen op zn plek staan en begon de muziek: Hallelujah
    Over het middenpad kwam ze dan…. Onze Jadore… oh ik moest me echt inhouden, want de tranen stonden in mn ogen. Wat een plaatje zo af, zo mooi, zo pfffff echt waar…
    We moesten de gsms uitzetten dus geen foto’s, maar die komt Doortje vast nog spammen :D
    Toen een hele mooie leuke ceremonie met alles er op en eraan en een Chloë die rondrende met bellenblaaspistool hahaha. Zo leuk!! En Chloë was ook zooooo mooi in haar minibruidsjurkje hiiiiii
    En N had een geweldig mooi pakje aan net als papa.
    Ze spraken eigen woorden en daarna werden ze getrouwd. Heel romantisch en mooi. Chloë gaf de ringetjes :) Wat een poppie
    N sliep nog maar werd later ook wakker en erbij gehaald.
    Toen de ceremonie afgelopen was, liep het bruidspaar door het middenpad naar achteren en daar konden we haar feliciteren. Met een dikke knuffel werd ik door Jadore ontvangen, ooooooh echt wat een lieverd is t toch :)
    Daarna zijn we op de trap gaan staan voor een foto en werden er 7 witte duiven losgelaten erg mooi!!
    En toen werd de prachtige taart aangesneden. Het was allemaal zo af en zo een geheel. Daar heeft echt zoveel werk en tijd en geregel in gezeten hihihi.
    En toen hebben we geproost. Toen zijn ML en ik gegaan, want de oppas kon maar tot 19:00 en we moesten nog zeker 2 uur rijden (het werd spits)
    Dussss. Ik heb maar een paar fotootjes met mn gsm gemaakt die zal ik in een album zetten en jullie de link mailen oke?

Zo dan ga ik nu bijlezen…

20. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Rasp meisje toch :(:(:( Dat kun je net niet gebruiken... En ieder uur dat houdt niemand vol... Oh nee en koorts. Oh meid ik hoop zo erg dat je vannacht een goeie nacht krijgt en dan weer beter bent morgen, je verdient dat zo!!! Ik hoop toch een geweldig weekend in het bubbelbad!! :D

Vlek: hihihi de kindjes waren niet mee meid!! Alleen ML en ik zijn geweest, dat jurkje was voor mij :D
    Ooooh jaaaaa S morgen jarig!! Wat gaat t hard he meis!!

Meis: Lekker veel gedaan dus!!

Deel Deze Pagina