Sorry voor mijn absentie, maar ben ziek Denk dat ik gisteren een zonnesteek heb opgelopen. Heb koorts, spierpijn duizelig en hoofdpijn. en nu ook dikke keel dus hopelijk wordt het niet erger.. Rasp: dikke knuffel Vlek: alvast van harte Doortje: klinkt als een perfecte dag! Van harte! Rest: kus, ik ga slapen onder een dikke deken. brrr heb het koud
He daar, Jadore, Jadore-Man, kleine meid en kleine man, Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Hopelijk is de dag verlopen zoals je in gedachten had!! Geniet van de witte broodsweken!! Nou BB, dat klinkt tot in de puntjes verzorgd, kon ook niet anders, na zoveel energie en tijd dat Jadore erin gestoken heeft! Rasp: aaaah nee, balen zeg!! Hier heeft ML hetzelfde, hij was gisteren al niet lekker... Hopelijk knap je genoeg op zodat je rustig aan kan genieten en gezond en uitgerust mag eindigen op je uitje!!! En hopelijk laat J het spoken ook achterwege vanavond.....beterschap voor jullie beide!!!! Meis: hoe ist? Vlek: al helemaal klaar voor het grote feest morgen??? Wat gaat S krijgen voor kado? Nemo: bah wat een streek van je schoonzus. Ene oor in en andere uit meid!!! Waar had je haar over aangesproken? Over het overvoeden van haar kleine? Of over vanalles? En jij een zonnesteek?? Hopelijk ben je beetje opgeknapt? S last van de warmte, of toch ziekjes? Hier heeft Jk er ook last van, uitslag van de zon, en steeds wakker om het uur in begin van de avond....van mij mag het even ietsje minder hoor. Giraf: alles goed meis? Gaat het beetje met de nachten of nog steeds aaneengesloten spooknachten? Hopelijk is het tij gekeerd.... Nou, wij zijn terug van een heerlijk weekend. Genoten met de hoofdletter G!!! Hier nog even 2 kiekjes voor wie geen FB heeft gezien tussendoor.
Wauw wat een prachtige heerlijke foto's!! Erg leuk dat rode bloesje met dat groene broekje!! staat je super!! ik heb de fotootjes-link gemaild
oooja wat ik seeds wil vragen.. Ik heb het volgens mij helemaal gemist Nemo, maar wat was er nou precies met szusje? Ik kan t niet terugvinden Sorry
Nee heb het ook niet gezegd BB. wil niet steeds ego posten. maar gaat over geld. twee belabberd geregelde vrijgezellenfeesten waarbij ik me tig keer heb geërgerd. maar steeds dacht: ach laat maar... maar toen ze ineens vrij pinnig stuurde dat ze geld kreeg, knapte er iets... netjes het verhaal uitgelegd waarom ik vond dat ik haar geen meer verschuldigd was. sindsdien ben ik triest, sneu dom, sla ik ML en.komt ML altijd bij hun uithuilen . ik moet in de spiegel kijken, ver van zr vandaan blijven, ze zijn klaar met ons etc. heb alleen maar geantwoord in de trant van: ja joh je hebt gelijk, ben.sneu blijf idd maar ver weg.... pfff en.de hele familie wordt erbij gehaald en gaat het er ineens om dat ML zijn eigen broer belazerd en dat dat zo zielig is... pfff dat van het voeden heb ik opgegeven. mannetje is ruim 4,5 maand en.krijgt fles, fruit, twee boterhammen weer een fles, sap /koek, prakje met toetje en.fles voor slapen gaan... brood kreeg hij bijna niet weg, dus dat ging ze maar aanmaken met melk... ze had CB er over gebeld en die zeiden dat ze het beter niet kon doen, maar het is haar kind dus zij weet wat hijwil en.hij heeft honger ???
Ooooooooooooohhh, het klinkt als een erg mooie bruiloft, snik. VAN HARTE GEFELICITEERD en HEEL VEEL GELUK MET ELKAAR!!!
@BB, klinkt als een geweldige mooie dag voor Doortje en haar man en kinderen en zo leuk dat jij daar bij mocht zijn om verslag te kunnen doen voor ons hihi, dank je wel voor het mooie verhaal, ik kan het helemaal visualiseren. @Merel, leuke foto's! En wat is je meisje toch groot aan het worden, tis echt een hele meid al en zo mooi! En jij ziet er ook goed uit zeg! Fietvieuw! @Nemo, sterkte met al dat gedoe met schoonzus, echt niet leuk! En beterschap!!! @Vlek, ik wens je een hele fijne dag morgen en een dikke verjaardagszoen voor je meissie. Ik ben morgen niet meer op ZP dus vandaar dat ik het nu even zeg alvast. En thanks meiden, ik voel me nog steeds niet goed en ML was ook pas om 20.00 thuis door overwerken dus moest het badderen en naar bed doen van de kindjes alleen doen en daarna was ik OP! Koorts was gestegen en mn kop bonkte uit elkaar. Nu gaat het wel weer iets beter hoor. En J. slaapt de hele avond al!!!!! Wie weet dat hij dat de hele nacht ook doet en dan ben ik een gelukkig mens. Ik a zo lekker naar bedje met een paracetamolletje en morgen lekker weg, ik ga sowieso want mijn zusje zei ook al dat we ook gewoon lekker rustig aan kunnen doen en chillen op onze luxe hotelkamer hihi. En die rust kan ik ook wel gebruiken nu om op te knappen dus ik moet gewoon wel gaan. Meiden een heel fijn weekend allemaal en tot zondag!! Dikke knuffels XXX
Rasp, duim voor lekker nachtje en morgen lekker chillen!! Geniet er van Bb, een mooie dag dus Nemo jeeee wees de wijste kom je het verste mee Merel, welcome back!! Mooie fotos Rest kus fijne avond en goed weekend!!
BB: Daan en ik hebben even samen je fotos bekeken. hij zag jou in je jurkje en zei wie is dat? - Dat is BB - Dat is een soort jij he??
Goeiemorgen meiden! Ik wou jullie toch nog even vertellen dat we een hele goeie nacht gehad hebben! Ik heb J. gisteravond om 22.00 uur zijn laatste voeding gegeven en daarna heeft hij doorgeslapen tot 8.00 uur!!!!!!!!!!!!!! We hadden de ventilator op zijn kamer gezet en misschien werken die homeopatische pilletjes nu toch wel.....we moeten het allemaal afwachten maar deze nacht hebben we maar weer en ik voel me nu ook een stuk beter dan gisteren. Dus ik ga genieten!!! Tot morgen!!! Kus X
Morge! Rasp wat fijn om te horen!!!! Misschien heeft J toch ook erg last gehad van de warmte in combi met zijn eigen hoge temp... Geniet ze, rust goed uit, en laad je batterij op he!! Nemo: ha ha die D! Hij ziet ons geloof ik als een 'soort' of 'ras' he! En dan...HIEPERDEPIEP HOERA, lieve S vandaag ben je jarig!! Maak er samen met je papa en mama een mooie dag van! En.......na jou verjaardag komt Sinterklaas, en dán komt de baby!!!!!!
Lieve stoere mooie S vandaag is je verjaardag! Gefeliciteerd! Ik hoop dat je een hele fijne dag hebt met heel veel kadootjes!
BBLief dat je zo'n mooi verslag hebt geschreven! Het voelt alsof ik er zelf bij ben geweest! Ga zo even de foto's bekijken Nemo Dikke beterschapskus... Gaat het vandaag alweer wat beter? En over je szus ben bang dat je er niet veel aan kan doen, maar ik snap dat je handen jeuken.... Rasp Fijn zo'n nacht! Dat er maar vele zo mogen volgen! Schrok je trouwens 's ochtends niet enorm dat je hem nog niet gehoord had? De eerste keer dat I een paar uur achter elkaar had geslapen durfde ik niet te gaan kijken, dacht dat ze dood was Heel veel relax plezier samen met je zus! Meis Jij ook een fijn weekend! Gaat het allemaal wat beter bij jullie? Vlek Hele fijne dag vandaag met jullie grote meid! Merel Heerlijk die vakantie foto's! Jullie stralen gewoon! Quint - LM - madeliefje - jadore - Cinnamon*zwaai* Ga nu eerst de foto's kijken
Zo Hey BB, de bruid zag er stralend uit, maar jij mocht er ook wezen in die mooie jurk hoor! Lekker ding!