Bekijk bijlage 263102 Lieve S Happy birthday to you! In de wei staat een koe! En die koe roept . I love you! Happy birthday to you!!!!!!!! Lieve S, Vlek en Vlek-man en kleine vlekbeeb: Van harte gefeliciteerd met de 3e verjaardag van S!!! Dikke knuffel!!! Hiiii zo lieffff! Jaaa ik ben ook een mama, dat heeft ie goed onthouden de schat!!! En jee wat een verhaal zeg over je szus... pfffffft... Dat ze maar oppassen, want niemand komt aan mijn nemo!!!:x:x:x:x Rasp: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat goed!!! Oh tranen in mn ogen, want kleine J had precies door wat mama even nodig had!!! GENIET ze meissie, dat heb je verdiend!!!!! Giraf: hiiiiiii thanks moppie!! Alleen jammer van die plofkop op de foto, maar ja.. in t echt zag ik er volgens ML toch wel beter uit hahahahahaha!!!
NOUWOUWOUUUUWWWWWW ik ga alle musketiertjes (die kunnen) bij deze oproepen om gezellig te komen beppen!!!!
Lieve S., gefeliciteerd met je derde verjaardag!!! Nu ben je echt een grote meid!!! Hoop dat het een fijne dag is geweest.
Jippie!! Quint: Graag gedaan lieverd! Er waren maar een paar momentjes dat ik een foto kon knippen, maar Doortje zal vast zelf ook wel spammen hihi Oh meiden ze was zo beeldschoon. Dat haar alleen al....
Op mijn foto's zie je nog zo weinig van het echt plaatje Ik hoop dat ze snel komt :d Maar eerst maar eens genieten van die wittebroodsweken Oh en Jadore-ML zei zulke mooie woorden tegen haar. En Doortje had ook al zo'n mooie woorden. Prachtig. En er was 1 meisje dat zong een lied en die had zoooooooo'n mooie stem!!!
Goedemorgen deze morgen! En wat een heerlijke dag vandaag! Vannacht ben ik er maar 2x uitgegaan voor I en ze heeft tot 7:10 geslapen! Ik ben dus weer lekker uitgerust Vanochtend gaan we zoals elke zondagochtend met alle broers en zussen koffie drinken bij mijn ouders en vanmiddag gaan we naar de Tilburgse kermis, vind ik helemaal leuk de kermis! Vroegah wilde ik altijd met de kermis meereizen leek me zo avontuurlijk Nemo Wat een mooie meid heb je toch! Jammer dat jadore geen FB vrienden is met mij, had graag meer foto's gezien van de dag.... Zal ze nog eens toevoegen. Gingen ze nog op huwelijksreis? Met z'n 2en of met z'n 4en?
HELLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO LIEFYY"SSSSS kom ik even aanwippen hahaha oooo wat heb ik jullie gemist!!! Las net even een paar zinnen hhihi Giraf, ik wist niet dat ji het was hahahaha ik had je denk 15 min geleden geaccepteerd nu kan je wat zien, maar nog niet zo veel hoor, zit met smart op foto's te wachten. Heb gister vanaf 16.00 uur tot vanochtend 7.30 uur geslapen hahaha. Heb echt een super dag gehad! Moet nog even de "troep" opruimen van de bruiloft en ML (ja zo mag ik hem nu eindelijk echt noemen )heeft vakantie. We gaan niet echt op vakantie maar wel veel leuke dingen doen. Hoe gaat het met jullie??????????????????? Iemand al zwanger van de 3e????? Vlekkie hoe gaat het met jou?????????? BB, drollie van me zo fijn dat je er was en wat zag je er supermooi uit lieverd echt wauwwwww stond je echt mooi je haren en alles WAUW! Hele hele hele dikke kusssss Doortje
Nemo wat een knap meissie heb je!!!! Heerlijk om te zien!!!! Iedereen van wie ik een smsje heb gehad, echt geweldig lief!!! Bedankt lieverdssssss!!!!!!! Ik probeer nog terug te smsen
Ahhhhh wat lief echt traantjes in mijn ogen zo lief! Iedereen zo bedankt voor de superrrrlieve berichtjes!!!!!!!!!!!! I heb ze net allemaal gelezen! Echt zo lief ondanks ik zo lang weg ben geweest hebben jullie zo lief aan me gedacht en dat vind ik echt ontzettend lief! BB, waar is die link ik heb zelf pas 3 foto's gezien haha andere hebben meer foto's dan ik gezien haha Genoeg over mij, ben zo benieuwd hoe het met jullie gaat! @Merel, ooo wat een leuke foto's! Op vakantie echt ziet er heerlijk uit!!!! Lekker genieten, maar dat doen jullie zo te zien wel of zijn jullie inmiddels al terug?
Hi Lieffie!!!!!!!!! Oh meid hoe voel je je? Was het alles waar je van gedroomd hebt? Toen je door het middenpad naar voren liep pfffff ik moest echt bijna huilen.... En die mooie woorden naar elkaar. Ik beet op mn lip... Het was zo mooi echt jammer dat we alweer zo vroeg weg moesten. Ik heb nog nooit zo'n perfecte bruiloft meegemaakt, het was bijzonder!!! Ik heb je de link gemaild meissie, maar niet teveel van voorstellen zijn geen duidelijke foto's. die van de duiven vond ik erg leuk!!!