Part II of the 13 musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door giraf, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Hey Doortje

echt zo fijn dat alles zo goed is gegaan! Je zag er zoooo mooi uit!
    nogmaals een dikke felicitatieknuffel :)

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Liefyyyy :D zo fijn om getrouwd te zijn! Ik vond het echt een hele bijzondere dag en het vooral de ceremonie was mooier dan hoe ik het me had voorgesteld! Ik heb echt veel naar jou gekeken hahaha, gek is dat dan he wat voor speciale band je dan kan hebben samen terwijl we elkaar pas voor de 2e keer hadden gezien, maar echt meid wat een eer dat jullie er waren!!!
    En echt heel lief van je al je llieve woorden!!
    Hoe ik me nu verder voel...OPGELUCHT whahahaha dat het een geweldige dag is geweest waar geen ernstige blunders in zijn gebeurd of nog erger echt ernstige dingen en dat wwe zo hebben genoten en het zo mooi was, maar nu ook heel erg blij en dus opgelucht dat het normale leven weer begonnen is! Heerlijk om weer normaal zonder stress naar beneden te komen en de kindjes te doen zonder te denken opschieten vlug vlug vluggggg, poeh het was echt heeeeeel mooi, maar de voorbereiding zou ik nooit meer zelf zo willen doen ;) hahaha
    Hoe gaat het verder met jou? Heb je niet heel erg lang gesproken :( hoe gaat het met mijn 2 kleine kanjers :D???

3. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Lief nemo, thanks meid!
    Hoe gaat het met jou en jullie kleine meid en grote broer :D? Al je draai gevonden?

4. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hi!

Jadore, welcome back!
    We hebben je gebabbel wel gemist hoor, dus wij zijn stiekem heel blij dat je bruiloft achter de rug is hiiiii :D
    Ben erg benieuwd naar een close up/ detail foto van je jurk. De foto's die ik gezien heb waren allemaal te vaag voor een goed beeld te krijgen van de dress-to-impress!
    Fijn dat je het als een geweldige dag hebt ervaren!!! En nu lekker relaxt in de bank filmpjes en foto's terugkijken, daar heb ik toen ook enorm van nagenoten!

5. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Rest: zwaai naar jullie allemaal om de dag hier mee te beginnen!'

Giraf: fijn dat I je wat rust heeft gegeven! Lekker dagje op de kermis! Zie jou ook wel voor me in zo'n zwierige gebatikte jurk met hoofddoek op de kermis! Geinig dat je als kind zoiets te gek vond he, en als je nu die mensen in zo'n ticket hokje ziet zitten denk ik alleen maar: blerhhhh wat en k*t baan....:)

Vlek: enne, hoe was het feestje gisteren??? Wat heeft de grote meid allemaal gehad. Lekker weer nog of konden jullie niet buiten zitten?

LM: jij weer goed geshopt zag ik! Verslaafde!!:D

Rasp: voel je je vandaag al beter??? Hopelijk kun je er enorm van genieten, en kom je uitgerust weer terug. Hopelijk gaat het met J ook weer beter!?

Quint: alles goed daar met jou en de mannen?? NOg hard aan het werk en aan het aftellen voor de vakantie? (sept toch?)

Nemo: wat een lekker lachebekkie is die S toch! Heerlijk meisje, ze doet me aan jk denken qua gedrag, makkelijk zeg maar.

Nou, gisteren geshopt voor kleine meid haar verjaardag. Mooi kadopapier, strikken en lint. En taartversiering, heb een taart besteld, met eigen opdruk, maar wil m niet vol met schreeuwrig fruit en chocolade, dus doe er zelf nog wat opleggen als ik m ophaal. Ohhhh hoop wel dat hij mooi uit de 'verf' komt. Is altijd afwachten met foto erop he...
    Ook een mooie meiden vlaggenlijn gekocht, en heb het kroontje van het KDV zelf nog wat gepimpt. Kado is net nog besteld, en dan zijn we er klaar voor....ohhhhh zo'n zin in om d'r lekker te verwennen!

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Merel, ahhhh lief dank je :D ik stiekem ook hoor;)
    Zodra ik foto's heb zal ik ze sturen, want dat heb ik zelf namelijk ook hihi
    Oooooooooo wat leuk JK bijna jarig :D spannend! Ben erg benieuwd naarr haar kleertjes :D!!!

7. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    oooh Jadore ik ben er nog helemaal verliefderig van hahaha. Het heeft me echt geraakt. Dat ik daar mocht zijn, en die heerlijke warme knuffel van je... Krijg weer tranen in mn ogen als ik terugdenk aan hoe jij achter die heg vandaan kwam met prachtige Chloë aan je zijde... sorry hoor, maar het was ook zo mooi!
    Zo fijn dat het was zoals je hoopte en dat je nu ook weer kan genieten van het 'normaal' zijn :D:D Lekker rusttttt zennnnnn!!! ennnnn... ZP!!! hahahaha :D:D:D

Nemo: Hoe gaat t met jou?

Oooooh Merel ik vind het nogal wat!!! :D bijna 1 jaar geleden zaten we allemaal in spanning pfffff. Je had nu al flink ontsluiting toch?
    Wauw heerlijk die voorbereidingen... :D:D

8. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hiiii, ik vind het zelf ook 'nogal wat'...:D:D
    Ik had toen inderdaad al een week 5 cm dus zat vreselijk te wachten en enorm te balen van mijn eigen lijf!!
    Maar wat was het spannend he, die laatste week....iedereen maar F5-en en steeds niks....

Jadore: hiiii heb heel leuk en vrolijk setje van Bee.bielove gekocht voor d'r. Maar zoals het er nu naar uitziet kan ik de legging uit laten, volgens de voorspellingen wordt het 27 graden woensdag!:)

9. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Merel, heerlijk toch! Mooi weer op jullie dag, het wordt genieten!!! Hoe lang ben je nog vrij?

J'adore, nogmaals van harte en alle geluk van de werled!!! Super dat je er weer bent, hebben je gemist. Ik ben ook zooooooo benieuwd naar de foto's, kan niet wachten, hihihihihihi!!!

Nemo, wat een lieve foto en ze is alweer GROOT, hahahahaha.

Merel, onze vakantie is nog even wachten (moet eerst ook nog betaald worden :p) maar wij hebben daar zeker zin in! Na vakantie gaat M naar de zwemles, zo benieuwd of het gaat lukken.

10. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Dames ik heb inspiratie nodig van mn lieve tiertjes: Ik heb een roze romper voor Pip, maar ik wil daar iets op borduren... Maar wat???
    Ik wil ECHT iets leuks/speciaals :)
    HELP!!

11. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    BB, haar naam???? :D:D:D en verder vind ik lieveheersbeestjes altijd leuk maar geen idee of het wat is. Moet je eigenlijk niet aan mij vragen, ben totaal acreatief :):p

12. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Nou valt wel mee hoor Quint, want ik had ook aan lieveheersbeestjes gedacht. Erg leuk en lief... En verder vind ik het 'emo' -thema ook erg leuk altijd, maar misschien te zwaar voor een beebje ;)

13. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Wat vinden jullie van dit plaatje???

14. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Leuk BB

Quint: ze is ook groot :) krijg je met zulke ouders :p Ze was met de 8 weken controle bijna 5.4 kilo en 58cm :)

Merel wat gaat dat hard!!!! Dacht dat het nog een maand ofzo duurde :$

Kom vanavond nog uitgebreider langs

15. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    En vandaag is ze alweer 10 weekjes!

16. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    BB, leuk plaatje, en "ëmo" thema ??

nemo, lieve foto van je mooie dochter !!

merel, gaat hard he, woensdag is het dus zover, jk alweer 1 jaar :$

jadore, welkom terug en wat een mooie vrouw ben je toch !! zulke mooie sprookjesachtige trouwfoto's WAUW !!!
    hopenlijk heb je je totaal kunnen overgeven aan de trouwerij en lekker genoten van alles wat er gebeurde !
    en nu lekker alle foto's filmpjes en kadootjes bekijken en lekker zennnn en idd ZP ;):D
    (als ik je trouwfoto's zo zie en het verhaal van BB lees krijg ik spontaan zin om weer te trouwen :))

giraf, wat heerlijk dat je weer wat bent opgeladen, en lekker uitleven op de kermis vandaag, heerlijk weer erbij !!

rasp, toch gegaan naar het hotel neem ik aan, hoop dat je lekker hebt kunnen bijslapen en hebt laten verwennen.

vandaag en gister leuke dagen gehad, gister niet zo heel veel bijzonders, wel uit eten geweest naar de pannekoekenbakker, en vandaag vollop feest met een boel visite en kadootjes.
    ze was zo door het dolle heen met alle aandacht, zo leuk om te zien !! lekker buiten gezeten vandaag

Bijgevoegde bestanden:

• 016.jpg
      016.jpg
      Bestandsgrootte:
      40,9 KB
      Weergaven:
      3
  17. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Klinkt super Vlek
    Gaan we morgen nog horen wat het wordt ?:):p

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Wat een geweldige warme meiden zijn jullie!!!! Oehhh dat vind ik zo bijzonder en ben ik zo dankbaar voor! Als ML zijn vakantie voorbij is zal pas echt het normale leven weer beginnen, maar ik ben zo blij dat ik nu weer normaal tijd heb :)

MEIDEN ALLEMAAL ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ONTZETTEND BEDANKT VOOR JULLIE SUPER SUPER SUPER LIEVE MOOIE KAART!!!! ECHT ZO TROTS OP JULLIE! IK ZAG DIE KAART EN MIJN VRIENDINNEN STONDEN ER OOK BIJ EN ZE VROEGEN VAN WIE IS DIE KAART...IK HEEEEEEL TROTS VAN MIJN FORUM-VRIENDINNEN :D ECHT ZO LIEF DANK JULLIE WEL LIEVERDS!!!!

@BB, ik zou dat plaatje doen die is echt TE cute!!! Love it! En zo lief je woorden, ik had dat gevoel ook echt waar! Ik zat zo vaak naar jou te kijken, echt ik had je voor geen goud willen missen en jouw ML natuurlijk ook niet! Wat een stuk zeg hahaha nou mag ik dat wel zo zeggen toch :p haha ben nu toch getrouwd ;)

@Girafy, ook zo ontzettend lief je smsje meid echt een droppie ben je!!!! Hebben jullie 13 mei nog gevierd :D? Zo ja hoe?

@Quint wat een lieverd ben je toch ik jullie ook!!!

@Vlek, morgen je 20 wkn echo wat spannendddddd, willen jullie weten wat het is? Dank je lieverd echt je bent een schat!

@Merel, ja indd jeetje toen had je al ontsluiting...heerlijk die mooie herinneringen! Heb je een foto van haar kleertjes? 27 graden wauw heb e de zon erbij besteld ;)

@all, sorry ik kan een beetje warrig overkomen, ben nog een beetje in een soort van trans ;)

19. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Hiiiii begrijpelijk wijffie, van die trance :D:D oooooh wat een lieve woorden weer moppie!! Ik had het ook echt niet willen missen. zoooo jammer dat we ver uit elkaar wonen!
    Moet van ML zeggen: eensgelijks ;):D

Vlek: Oh heerlijk wat een mooie meid en een mooie taart en een mooie dag!! Lekker nagenieten nu, van die geweldige dag!
    Jaaaaaaaaaaaa en morgen echo!!!! :$ Ik wil het ook weten :) hihihihi helemaal zenuwachtig :D

Nemo: Ben je helemaal beter nu? En is ML nog thuis? En hoe is t met D, nog bloedneuzen/koorts gehad?

Meis: Al duidelijkheid liefie? Hoe voel je je? Ik wil je steeds whatsappen, maar of Moos zit op mn mobiel of hij is leeg als ik er aan denk;):(
    Mis je!!

Quint: En hoe gaat het bij jou? Mis je je moeder nog erg? En de vakantie nog ff betalen en er dan van genietennnnnn!!! :D:D:D
    Hoe is t verder met M en L? En met ML? Gaat t een beetje met m?

Rasp: oooooh ik hoop zoooo dat je het heerlijk hebt (gehad?)!!!!

Merel: oei meissie wat een spanning was dat he!! Onze eerste musketierbaby :D Ik hoop echt dat t moooooi weer wordt!!!

LM, Mlief, Maible, Giraf: Kus!!!

20. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Jadore:
    Dit setje heb ik klaarliggen voor jk

Deel Deze Pagina