Part II of the 13 musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door giraf, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    En deze legging, maar gezien de weersberichten zal die wel in de kast kunnen blijven liggen.

2. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Nou, Vlekkengek, en ik ook hahahahaha!

Wat een leuke taart had S voor haar verjaardag.
    Veel succes en plezier morgen bij de echo, 20 weken weer, jeeej.

BB, leuk plaatje en het past helemaal bij jou, roze en zwart, zou het gewoon doen.

Hier, tja, het gaat goed, ben ongi :x:D en daardoor heb ik een paar dagen heel weinig melk gehad. En nu wil L dus overdag niet meer drinken, geen bv en ook geen kv. Wat moet ik nou :( daar ziet ik een beetje mee. 's nachts drinkt ie wel goed. Alleen zijn eerste en laastste borst geven en tussendoor pap, groente, fruit en diksap (drinkt hij ook niet super)? Is hij daar nog niet wat te jong voor?

3. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Merel, gaaf! en dat rokje, leuk!

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Quint, J. krijgt ook al heel wat weken geen borst meer overdag maar alleen nog 's avonds 's nachts en soms 's morgens. Overdag krijgt hij 2 keer pap van kv gemaakt en fruit en broodje en warm en tussendoor nijntje koekje of rijstwafel of broodkorst. Maar hij eet van dat alles maar kleine beetjes hoor.

5. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Erg leuk Merel!!! HEBBE :p!! :D

Quint: Oei lastig.. Het kan wel zijn dat hij naar minder voeding gaat, maar dat hij het 's nachts teveel pakt en daardoor overdag niet meer wil... Is het een optie om minder of niet meer 's nachts te voeden? Wij geven Pip wel eens een beetje diksap ALS ze wakker wordt 's nachts, maar niet zomaar meer BV of KV... Maar je moet daardoor niet je slaap inleveren!!

Ja wat is te vroeg... je kindje geeft dat wel zelf vaak aan, maar 2x BV is wel weinig ja.. Moeilijk hoor!! Bel eens de Lact kundige!! Kus!!!!

6. raspberry

Ik ben er dus weer dames en het was heeeeeeeeeeeeerlijk!!! Ik kom morgen vertellen hoe het was, ga nu naar bedje!

Slaap lekker allemaal en tot morgen! X

7. raspberry

In principe is 2 melkvoedingen, borst of fles genoeg op deze leeftijd volgens het schema van het CB.

8. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Alleen even antwoord op BB en een vraag

Ik voel me iets beter. Wel na week ineens weer soort ongi?? Vreemd. Met Daan gaat het goed, symptomen (kwijlen snurken) niet echt weg, maar we wachten af. ML is nog thuis, dinsdag weer weg.

Alleen Sarah heeft weer 38.3. Zie verder weinig vreemds aan haar, maar schrik dan altijd zo. Het rare is, ze kwijlt als een gek en op haar bovenkaak voel en zie je een hele bobbel.. Ze zal toch geen tandje krijgen :(

Nu weer in relax-modus, ben versleten.
    KUS!!!

9. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    :$:$:$ oooh ja???? OEPS :) Ik moet naar 3 en ik WIL NIET hihihihi :) En Pipje drinkt ook nog erg graag :)

Ik geef: 's ochtends 1 of 2 borsten (meestal 1), 9:30/10:00 fruit, 12:00/12:30 twee (!:$) sneeën brood en 1 borst, dan om 15:00 weer 1 borst OF fruit/ diksap en een koekje (ja dat moet, maar op BV slaapt ze beter :)) en dan 17:30/18:00 warm eten en 19:30 210 cc BV-melk uit de fles (soms zelfs 250cc)
    uuuhhmmmm moet ze op dieet????:$ maar ja ze is ook dik 10 kilo!!

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @BB hahaha wat een lieverd :D ja echt zow jammer, maar we gaan gewoon de ene keer jullie kant op en de andere jullie naar ons :D en dan doen we gewoon wat leuks :D we willen heel graag een dagje naar Plopsa ofzo...ligt dat nou bij jullie in de buurt?

@Quint oe wat lastig schat en wat vermoeiend voor je!! Heeft hij zijn ritme niet omgedraaid? Gewoon ongi of ben ik ergens niet van op de hoogte waarom je baalt dat je ongi bent :p?

@Merel, aahhhhh wat super schattig en mooi die kleertjes! Zal haar zeker heel mooi staan :D! Hoe gaat het met Jp nu? Is het al helemaal over of ben je er nog steeds mee bezig?

@Giraf, hoe gaat het met jou meid? Sorry ik loop zo achter :S, jullie zijn met jullie 3e bezig toch :D???

Met zijn hoevele zijn we nu eigenlijk nog over?

11. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Raspyyyyyy wijfffy sorry vergat ik nog te schijven....wat een super schatje ben je toch he! Zo lief van je sms! Dank je lieverd vond ik echt zo lief, ik zei hardop AHHHHHHHHH :D
    Ben e net terug van vakantie???? Hoe gaat het met je???

12. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Doortje: Ja joh dat doen we ;)

13. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Quint: ach joh, volg gewoon mn stiefzusje... Gewoon met 4,5 maand 2 boterhammen, prakje en papfles geven :(
    Meid, sorry, echt geen verstand van BV, dus kan je niet helpen (maar gelukkig zijn er genoeg experts)

Jadore: :) durfde je geen sms te sturen :) Was bang dat ik stoorde op een belangrijk moment.. Hihi.. Blij dat je er weer bent. Je hebt niet zo heel veel gemist geloof ik. Iedereen is er nog, de één meer dan de ander (ik ben de ander :)) Ga ook weer heel erg mn best doen er meer te zijn (geef mn LT de schuld, want met mobiel is klote typen :p)

We hebben trouwens ook nog een logé hond. Smoeder gaat 2 weken bij haar zusje in huis en wilde eindelijk eens écht weg, zonder hond. Zwager en stiefzusje zouden oppassen maar op het laatste moment hadden ze toch andere plannen. Nu blijft de haarbal :p tot donderdag bij ons en daarna naar hun. Ze komen hem alleen niet halen (want ze zijn natuurlijk boos :() dus moet hem dondardag weer in haar huis zetten dan halen zij hem daar...

14. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    OMG Nemo wat kinderachtig :$ jeutje wat een figuren zeg!! Dikke knuffel voor mn lieve Nemootje!!

15. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Dank je poepie..
    Ach jullie zeiden al, gewoon laten gaan, er boven staan..
    Dat doe ik ook, ik weet namelijk wie het zegt.
    Om nogmaals een indruk te geven hoe ze is: mijn moeder en stiefvader waren op vakantie met haar verjaardag. Dus is ze gisteren uit het niets even langsgekomen om het geld van haar cadeau op te halen (want daar had ze toch recht op?)

** edit: maar bij jullie gooi ik gewoon alle frustraties er soms uit en daar laat ik het bij ***

16. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Knap Nemo!!!! Gooi het er maar uit hoor ;):D

17. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0