Ha lieffies! Hier ook weer een teken van leven... Doortje, wat een mooie dag heb jij gehad! Ik heb een paar foto's gezien, wat was je moooooiiii!!!! Leuk dat je er weer bent! Vlek, super de de echo goed was! (ik had het al wel gelezen op mijn mob, maar dat is lastig reageren) ben in ieder geval heel blij dat het allemaal goed zit. Nu nog 20 weken tot we eindelijk weten wat het gaat worden! Geboorte kaartje zoeken is zooo lastig! Ik wist voor L ook welke ik wilde hebben maar die was dus ook niet meer te krijgen. En dan is er niets meer leuk. Kun je het kaartje niet na laten maken? Merel, privacy terug, gelukkig maar! Jp zal het vast niet eluk vinden voor een paar dagen maar daarna is hij weer vergeten dat het open was. Het is wel echt lang open geweest of niet? Ik zou daar zelf ook horendol van worden. Hier 2 weken geen schutting gehad en dat vond ik al vreselijk. Rasp, ben blij om te horen dat je een fijn weekend hebt gehad met je zus! BB, Pip is een goeie eter zeg! O was dat ook en dat was ook echt een beer van een baby, echt een propje Als ze gewoon haar lijn volgt is er toch niets aan de hand? Heb je al iets van 4ff gehoord? Lm, jullie hadden het vorig jaar toch ook over trouwen gehad? Of vergis ik me nu? Nemo, Wat een onzin dat szus de hond niet op wil halen. Lekker kinderachtig van haar! Giraf, pfff, I dus nog steeds zo'n draak 'snachts Ik snap echt niet hoe je het volhoudt, ik loop na 1 gebroken nacht al met wallen tot m'n knieën. (wat dus momenteel ook het geval is, haha) Zo komt er natuurlijk nooit een derde Hier is Ml er nu van overtuigd dat O en L echt geen broertje of zusje willen. Elke keer als we het gezellig hebben gaat 1 van de twee wel brullen Quint, he getsie, ongi Het enige wat helpt is op de bank hangen, chocola eten en boekjes lezen. Meis, lekker druk! Maar wel leuke dingen gelukkig! Madelief, Hoe is het met je? Hier vliegen de dagen ook voorbij. ML heeft het super druk dus is vroeg weg en laat thuis. Ik heb gene zin om maar een beetje alleen thuis te zitten dus ik ben veel weg naar de paardjes en vriendinnen enzo. Ml heeft as do, vr ,ma en di vrij genomen en dan willen we wat leuke dingen met de kindjes gaan doen. Volgen jullie ook de spelen? Ik heb eigenlijk nooit overdag de tv aan maar nu bijna continu
Vlek!! stuur me effe een mailtje met t kaartje van S, dan ontwerp ik een paar opzetjes voor je in die stijl!!! Als je dat wil Ik zou dat iig graag voor je doen!!!!
Vergeven!!! Vlek: Lekker geshopt!! Cinn: Wat heerlijk om weer van je te lezen. Van 4FF krijg ik half aug bericht. En jullie lekker even wat daagjes samen is wel nodig he!!! Respect voor jou hoor meid!!! Je doet stiekem ook alles alleen!!! vergeten we soms, maar ook jij hebt t pittig! Giraf: He getsie neeeee en t ging zo goed even Ik weet gewoon niet meer wat ik tegen je moet zeggen lieverd... IK WEET T!!!! Zeg maar tegen I, dat als ze (even stickervel maken om bij te houden) XX nachten goed slaapt, dat ze dan een popje van babbelbol krijgt!!! (In ruil voor de mooie rokjes van jou ) Wie weet helpt t!!!!??? Veel plezier in de speeltuin! MereL: JAAAAAAA schutting!!! en plantjessss!! Oh en Jp draait wel bij Derde... Ik heb de druk op de ketel gezet hier Niet boos of dwingend, maar wel even duidelijk gezegd dat ik echt niet nog lang met deze verzakking wil blijven rondlopen en dat ik toch echt een beslissing wil en moet nemen. Want dit gaat niet ik krijg steeds meer ongemak en last . ML vind het supermoeilijk... En ik ook. Maar zo door lopen is ook niks. Ik ga niet nog 3-4 jaar pijn en ongmak hebben en dan te horen krijgen: Nee toch geen derde kindje. Dusssss ben benieuwd. Ik heb voorstel gedaan om binnen nu en afzienbare tijd de spiraal te verwijderen, en dan een beetje te 'rekenen' (ben onregelmatig ) en als het dan over 2 jaar niet is gebeurd, dan heeft t zo moeten zijn en laat ik me opereren. En tel ik wel aan dan heeft dat ook zo moeten zijn. ML denkt er serieus over na...
Hey liefyyyy's Lekker dagje gehad iedereen zo te lezen @Giraf, rustig aan is vaak ook juist even lekker toch ? Hoe gaat het nu met I haar slaapjes sinds het ziekenhuis? Sorry meid dat ik het niet eerder heb gevraagd! @Cin, dank je wel lieve schat!!! Een voorzichtig vraagje... hoe gaat het nu met je vriendin? @ BB, o wat erg wat lees ik nou...is je verzakking alleen te verhelpen met een operatie? En die operatie zorgt ervoor dat je verninderd vruchtbaar bent of zelfs helenmaal? Wat wil je nu zelf? Wel of geen 3e en dan nu of over een jaartje ofzo? @Nemo, o hahahaha gelukkig dat ik het niet heb gevraagd...ging 0ok zo snel! @Meis, heeeeeyyyy liefyyy! Hoe gaat het met jou? Ook zo druk? Weet jij al wat jullie T. gaan geven voor zijn 1e verjaardag? @Merel, nog steeds je Souders zo vaak over de vloer of had je het daar niet over? @all, ok dus met 12 ookal heeft iedereen het druk . Vandaag opruimdag gehad...en morgen waarschijnlijk ook ookal willlen we misschien toch naar het Dolfinarium, want daar zijn morgen en overmorgen de dora en diego fandagen Heeft er iemand een leuk idee voor een cadeau voor N. als hij 1 wordt? Jeetje voor meisjes vind ik het echt veel makkelijker
spannende tijden dus BB, hopenlijk gaat er bij ML ook een knopje om zodat ie net als jij graag een 3e wilt. kan me voorstellen dat je niet heel veel langer met die ongemakken en pijn wil blijven rondlopen hoe is het dan met je buik, al iets geslonken ?? en spannend van 4FF dus binnen nu en 2 wkn heb je antwoord !! m'n duimen draaien voor je !! hoeveel waren er door naar de 2e ronde ? en kaartje: heb al wel iets gevonden op het i-net, maar als je tijd en zin hebt mail ik het kaartje wel even, heb ik iets meer keus cinn, hihi hier de tv ook veel aan, vind het altijd zo spannend, vooral gister de eventing is mooi om naar te kijken. en kan me voorstellen dat je niet veel thuis bent, is toch niet zo gezellig als je niet met z'n allen bent.
uuuuhmmmmmmm wat hebben we Moos gegeven..... Zo'n springkoe... boeken.. oh ik weet t niet meer Oh ja en een loopauto en een ballententje... Is een tafeltent niks voor N??? Je hebt een tegoedbon
Jaaa Vlek echt spannend!! En mn buik is wel iets geslonken nu ik op mn eten let. Maar het gaat soms wel weer mis hoor. Thanks!! 4FF: Ik heb geen idee hoeveel. Afwachten! Doortje: Jaaaa ik wil een derde! En die operatie doen ze indd pas als je klaar bent, want ze korten de voorwand v/d BM in, dus kans op complicaties of dat het teniet wordt gedaan tijdens een zwngsch. Dus liefst zou ik wel snel nog een derde kindje willen.
Gdv^&*(&(*) hele bericht weg!!!:x Korte versie: Hier ook olympische spelen opstaan! Jadore: geen Souders over de vloer, maar buurkinderen wegens een ontbrekend schuttingdeel vanwege onze verbouwing die al lang klaar is. Echter liet schuttingen man ons mooi zitten. Cinna: Hoe staat het met jullie verbouwing? Nu jullie al voor n 3e aan het gaan zijn....?? Gaat dat binnenkort van start? Kado kleine man: jp heeft boerderij van littl.e people gehad. Jk speelt trouwens met meerdere dingen die wij jp ooit gegeven hebben meer dan jp zelf er ooit mee gespeeld heeft!! Ze klimt sinds een week met gemak op zijn houten loopfietsje, ziet er best kunstig uit hoe ze haar been eroverheen wurmt. Sinds vandaag loopt ze er ook mee weg! Ook die boerderij speelt ze heel zoet mee. Heeft jp zich nooit langer dan 5 min mee geamuseerd. Ook zijn treinloopauto van zijn 1e verjaadag speelt zij al meer mee dan hij ooit deed. Best grappig om te zien hoe het ene kind iets wel interessant vind en het andere niet. Heb vanavond alle geboortekaarten die we vorig jaar kregen opnieuw zitten lezen. Tranen met tuiten, hiiii! En ook al de geboorte filmpjes bekeken, van vlak na haar geboorte en de eerste keer dat jp haar zag.....smelt..... Heb vandaag een aller aller liefste verjaardagskaart voor mijn meisje gekregen van de kraamverzorgster!!!! Zoooooo ontzettend lief!!! Zin in morgen, ben benieuwd of mijn meisje het allemaal leuk gaat vinden!
Oh Merel ik wordt helemaal emo van jou... Nog 1 nachtje meid... En dat is onze eerst MKTbeeb al 1!!!!! Oh jee ja hoor nu zit ik te janken... oh drol dat ik ben!!
Wow! Vandaag is een zeer bijzondere dag! Onze 1e we-gaan-voor-een-2e musketiersbaby is jarig! Lieve Jk gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!! Ik hoop dat het een hele fijne dag is met veel zon, taart en kadootjes!
Wat lief! Maar zou ze dat concept al snappen denk je? Dat met het stickervel en een kado bij zoveel nachten goed slapen? Zou ik het dan gewoon uit moeten leggen? Oh een spannend van het voorstel aan je ML! Maar spiraal de deur uit en dagen 'berekenen' als in 'op de juiste dagen toch proberen?' of juist 'de juiste dagen vermijden?' Ik hoop dat hij overstag gaat!
Ze is helaas nog steeds aan het draken ja af en toe uit logeren zodat ik kan bijtanken is het enige wat we op dit moment kunnen doen, maar dat vind ik eigenlijk ook helemaal niks.... Haha dat huilen tijdens 'het' deed I ook elke keer, maar J is toch echt verwekt Fijn dat jullie een paar family time dagen in het vooruitzicht hebben!
VlekOh frustrerend is dat hè?! Dan heb je iets in je hoofd en dan kun je het niet vinden Jadore Al een beetje bijgekomen van de dag? Went het al om "mijn man" te zeggen? Veel plezier in het dolfinarium! Quint Hoe gaat het nu met de bv? Alweer iets beter? Merel Kan me je emo avondje foto's en filmpjes kijken goed voorstellen, het gaat ook zo hard allemaal! Ik ben nu dankzij jou helemaal blij de fotoalbums voor de kindjes! Ik heb alleen bijna geen foto's van I haar 2e verjaardag het was gewoon te druk en nu baal ik enorm want zo'n dag kun je niet overdoen
Vandaag is een bijzondere dag Waar gelachen wordt, maar ook een traantje mag. Je kleine meisje is nu baby-klaar Maar een ondernemend dreumesje is daar Lieve Jk wat bijzonder was het een jaar terug Uiteindelijk ging het toch best heel vlug En toen mama jou eens goed bekeek Zag ze niet iets wat op Jp-ie leek Neeheee ze was totaal verrast Door hetgeen waar jij nu door plast De grote roze wolk heeft mama mee genomen En is ze er een jaar lang niet meer af gekomen Tijd voor een heel jaar vol mijlpalen en eerste keren Waarin jij weer heel veel mag leren Gefeliciteerd lieve Jk met je eerste verjaardag Dat het maar bijzonder mooi worden mag! Jk , Merel, Merel-man en Jp GEFELICITEEEEERD met deze mooie bijzondere dag!!!!