Part II of the 13 musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door giraf, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
  2. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    HIEPERDEPIEP HOERAAAAAAAAAAAAAA!!!!! JK IS VANDAAG 1 JAAR!!!!

Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag! En ook papa, mama en grote broer gefeliciteerd!

1 jaar.jpg

Wat een bijzondere dag, de verjaardag van de 1e muske-baby! Ben er een beetje emo van:)

3. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    #3943 Meis85, 1 aug 2012
    Laatst bewerkt: 1 aug 2012
    Gefeliciteerd lieve Jk!!!

gefeliciteerd-1-jaar.jpg

4. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0

jaaaa raar he, maar denk dat het ons allemaal doet beseffen dat onze baby ook bijna jarig is:).
    maar jee weet het nog zo goed vorig jaar dat J was geboren. (en ik zelf ook al kriebels kreeg tav de bevalling)

5. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Jaaa ik ben ook emo... Gek he!!! :D:D:D

6. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    JK, van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag !! vandaag lekker taart eten en kadootjes uitpakken !

BB, je hebt mail, ik hoop dat ik niet te veeleisend ben :)

jadore, veel plezier bij het dolfinariun, hopenlijk is het niet al te druk, maar ik ben er bang voor.

giraf, ik heb helaas ook te weinig foto's gemaakt, gelukkig wel van de taart en het uitblazen, en dit zijn ook de belengrijkste denk ik, deze heb jij ook hoop ik.

krijg echt al een beetje nestdrang geloof ik :), kasten moeten worden uitgepakt, de woonkamer moet weer anders staan, speelgoed wil ik uitzoeken en opruimen, maar de energie laat me wel en beetje in de steek :(

en voor degene die het vakblad de boerderij kunnen lezen, er staat een artikel in over onze stal, er zit ook een hele charmante foto bij (not). Ml had vergeten te vertellen dat er een fotograaf langs kwam om foto's te maken, dus ik mijn superoude kleren en samen aan het melken, komt die kerel in een keer binnen, tijd om om te kleden was er helaas niet dus het zijn hele mooie foto's geworden ;)

7. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Haahahahaha Vlek boeien!!! Zo zien de mensen een keer een ECHT plaatje en jij zult er echt niet lelijk op staan, geloof ik niks van!!

Haha nesteldrag, jaaaaa heerlijk :D:D Succes meid!
    Jij veeleisend? Kan t me niet voorstellen :D

Giraf: oooh kan me voorstellen dat je baalt... Maar gelukkig heb je er wel wát foto's van, als je veel foto's hebt, is het meeste toch niet bruikbaar/mooi ;)

8. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Vlek, had je me berichtje laatst nog gehad?? Oooh heb niet dat blad bewaar je het voor me kan ik het lezen altijd leuk!!

Nesteldrang hiiiii ja hoort er bij he!! gewoon aan toegeven maar alles op zijn tijd he!!

9. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oooh leuk Vlek ik ga voor je tekenen!!! :D:D Gaat helemaal lukken ik zal een paar opzetjes maken oke? :D Van t weekend wordt dat denk ik.

10. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    #3950 vlekkengek, 1 aug 2012
    Laatst bewerkt: 1 aug 2012
    BB, helemaal prima, ben heel benieuwd of je er iets mee kunt.

meis, kan het helaas niet plaatsen, de foto's staan wel op de site
    je gaat naar www.boerderij.nl, dan naar het kopje, rundveehouderij en dan naar onder doorscrollen en bij het kopje meest gelezen staat: schaalvergroting aanslag op kwaliteit, en daar staat de geweldige foto's ;), het was bloedheet dus mijn bril was ook beslagen, kortom niet ten top zeg maar :)

net even snel boodschappen gedaan, S Staat nu onder haar sproeier :D zo'n ding met tentakels dat beweegt, ze wou er persee onder, is nog iets te koud maar goed ;)

11. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Hahaha Moos zit ook al in badje :D Zwembad staat retescheef :$ hahaha ach ja hebben de kids geen last van ;)
    Foto: Nou zeg Vlek zo erg is ie niet toch? En t truitje vind ik zelfs leuk!!!:D

12. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Leuke foto´s hoor Vlek!! En wat een mooi bedrijf hebben jullie! Wauwie!

Lekker hoor, kindjes in het water! Hier nog niet, beide kinders hebben diarree..

Giraf, hier ook te weinig foto´s gemaakt helaas. Baal daar nu ook van. Gelukkig hebben mijn moeder en sm nog een paar leuke gemaakt.

Ik had daarnet toch iets ranzig , heb er nog de rillingen van, brrrr.
    Ik had het gras gemaaid en wilde het gras in de groencontainer doen. Doe ik de klep open, zie ik een berg maden krioelen, gatver de gatver:$
    Ik heb er kokend water en chloor (had niets anders) overheen gegooid. En ben daarna meteen gaan douchen. De container wordt morgen geleegd gelukkig. Ik heb m maar vast aan het einde van de oprit gezet.

13. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    BB, nog geen reactie van ML? Ik hoop zo dat hij om gaat. Ik kan me bijna niet voorstellen dat het bij jullie bij twee kinderen blijft. Ik zie jou echt als een mama van een groot gezin!

Jadoor, jij vroeg nog naar mijn vriendin, helaas is ze in mei overleden..

Merel, verbouwing hier schiet nog niet echt op... We hebben veel verschillende ideeën hoe we het zouden kunnen doen maar ML is zoveel aan het werk dat we niet echt de tijd hebben om iets uit te werken. We willen het ook volledig zelf financieren we moeten dus nog wat meer (be)sparen ben ik bang.. Als ik nu zwanger zou raken gaan we eerst boven een grote dakkapel zetten zodat er boven een extra kamertje gecreëerd kan worden. Dan komen we nog wel een kamer te kort maar dat is nog te overzien.

14. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    cinn, ja ranzig is dat !! hier laatst ook een hele ranzige container, ML heeft m moeten wegzetten want als ik er 2 mtr vandaan stond begon ik al over te geven, was ook onze eigen schuld dat ie zo vies was maar goed ;)

en een kamertje tekort is niet zo'n hele grote ramp toch, kan de baby mooi een poosje op jullie kamer ;)

BB, ja op zich kan het wel maar met steenkoud water is het toch iets minder, gelukkig kwam ze na een half uurtje al dat ze weer haar kleertjes aan wilde :D

zo even het brood opruimen en dan aan de kamer, heb er zin in !!

15. giraf

giraf Niet meer actief

Vlek wat woon je toch mooi!! Daar kan ik nou echt jaloers op zijn, Lijkt me heerlijk zo'n buitenleven.....maar het is ook wel keihard werken..... En ik vind je op elke foto mooi :)

16. giraf

giraf Niet meer actief

CinnamonWij hebben ook maar 3 slaapkamers hoor, dus als er nog eentje bijkomt moeten er 2 kindjes samen gaan slapen. Voor nu lijkt me dat niet zo erg, misschien als ze echt de puberleeftijd krijgen dat ze wat meer behoefte hebben aan een eigen plekje in huis, maar das voor latere zorg ;) :p

17. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Zo denk ik er ook over hoor! Nu hebben we nog maar 2 kamertjes maar met een dakkapel kunnen we er drie van maken. En dan kunnen we over een jaar of wat kijken of we nog willen aanbouwen of verhuizen. Kamertjes zijn dan wel vrij klein.. Maar niets wat niet met een hoogslaper op te lossen is:D
    Ik ben wel af en toe op Funda aan het kijken maar er is geen enkel huis wat ik zo leuk vind als ons huis (of het is een paar ton te duur..;))

18. giraf

giraf Niet meer actief

Ik vind het huis waar we nu in wonen zo fijn dat verhuizen eigenlijk geen optie is.... Dus later als ze groot zijn krijgen ze gewoon alle 3 een eigen kamer en dan slapen ML en ik wel in een tentje in de tuin :D

Zouden jullie ook weg willen uit E? Of in E zelf verhuizen?

19. giraf

giraf Niet meer actief

VlekVergeet ik elke keer te vragen, maar hoe vind jij het het makkelijkst op onze meeting? Het komt namelijk steeds dichterbij. Ik heb er echt zin in!
    Iedereen iets meenemen of geld inleggen zodat jij het regelt?

20. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ja goeie vraag Giraf!!! :D Laat maar weten Vlekkie! (alleen zal ik sowieso eigen spul moeten meenemen ivm allergieën:))

Vlek: nee indd steenkoud water is ook niet lekker hihi Bikkeltje is S!!:D

Wij hebben dus op de 1e verdieping 3 slaapkamers en op zolder ook nog een slaapkamer!!! Dus ik zou echt niet weten waarom er geen derde kindje zou komen hahahaha. Maar ja ML wil een computerkamer (benedenverdieping is erg krap, dat wel. En geen garage...)

Deel Deze Pagina