Part II of the 13 musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door giraf, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giraf

giraf Niet meer actief

Hoe gaat het daarmee? Went het al een beetje dat je niet meer zomaar alles mag/kan eten?

2. giraf

giraf Niet meer actief

Dan zeg je toch tegen ML dat hij zijn computerkamer in de garage mag bouwen? ;) :D
    Is hij er al op terug gekomen? Op het voorstel?

3. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Hoe laat is de meeting eigenlijk?

4. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Hahahaha Nemo geen idee ?? ook een goeie!

Giraf: HAHAHAHAHA ja ik zal t m zeggen!! :D:D

5. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    oh en allergieën: Ja hoor helemaal gewend. Ik mis alleen de kaas vreselijk!;)

6. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Ik heb minder goed nieuws wbt de meeting:(:(
    Ik had met ML afgesproken dat we de verjaardag van L op de zaterdag zouden vieren zodat ik op de zondag naar de meeting kon. Als de fam uit Engeland dan niet kon op de zaterdag was het gewoon pech.
    maar nu is er een uitnodiging voor een bruiloft op de zaterdag binnengekomen. We kunnen het niet maken om daar niet naar toe te gaan... We gaan nu dus de verjaardag van L op de zondag van de meeting vieren.... Baal er echt van:(

Giraf, wij zouden ook wel buiten E gaan wonen . Maar voorlopig gaan we niet verhuizen hoor. Ons wensenlijstje voor een ander huis is iets te lang.. (vrijstaand, grote tuin, etc etc.)

Even voor de beeldvorming, hier zouden we willen gaan wonen (over een jaar of wat;))
    Huis te koop: Elandsgang 6 5646 BC Eindhoven - Foto's [funda]
    Of hier
    Huis te koop: Cranendoncklaan 62 6021 JV Budel [funda]

7. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Lijkt me lastig koken BB, dat dieet van jou.

8. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Okee Cinn, dan komen we vanaf dat moment de meeting bij jou houden :D
    Prachtig zeg

9. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ooooooooooooooooooooooooh neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Cinn balen!!!!!!!
    Volgende keer wel wel hoor liefie!!!!

10. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Deal Nemo, maar ik ben bang dat jullie tegen die tijd ook je kleinkinderen mee mogen nemen:p

11. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36

Ik baal er ook onwijs van:(
    Ml was heel lief, hij wilde de bruiloft er wel voor afzeggen. Ik vind alleen niet dat we dat kunnen maken.

12. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Oh, ik was zo overdonderd door die mooie huizen dat het niet helemaal tot me doordrong wat je nou echt zei :)
    Jammer dat je niet kan!!! Balen!

13. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Hallo,

@Vlek, leuk stuk nou je staat leuk op de foto hoor niets om je voor te schamen. Lekker geshopt en brrrr die S bikkeltje hoor hier wil F alleen warm water hiii.
    Wbt de meeting, zal ik wat eerder komen kom ik je helpen hoor moet je wel ontzien als zwangere he!!!

@Cinn, nou dakkapel is ook prima oplossing dan he, en een klein kamertje ach wat maakt het uit als er een lekker bedje staat he!!
    En maar jammer dat je niet komt op de meeting:(.
    Maar mooi huis vooral nr 2 (vind de prijs nog wel mee vallen als je zoiets hier heb:$) hard sparen en dan komen we als omatjes met de hele kraam naar jou!!

@Giraf hoe is hou Cyslus nu dan?? En I nog steeds aan het spoken dus he jammer/balen/ *&&$## weet niet wat ik moet zeggen had zo gehoopt voor jullie dat het door zou zetten de goede nachten!!

@Merel, lekker aan het feesten!!

@BB, spannend nog even wachten dan of je wat hoort he van je sollicitatie. Mis je het werken al? (moet zeggen dat ik het soms wel terug denk aan de tijd dat ik werkte metname toen savonds na dat F was geboren even er uit)
    En ML is nog aan het nadenken dus!! computerhoek op jullie slaapkamer dat past toch zat??

Maar Giraf en Cinn jullie zijn al bezig voor een 3de
    BB, wil graag maar ML moet nog denken
    Madeliefje jullie wouden ook een derde he? over een poosje
    Meis en MLmeis denken ook nog even;)
    Wie wil er verder nog meer kindjes??? (ja ben lekker nieuwsgierig he:D)

14. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
  15. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    heel erg balen cinn :(,maar kan me voorstellen dat je een bruiloft er niet voor wil afzeggen hoor, over een half jaar komen we gewoon weer bij elkaar en dan plannen we het zo dat jij zowiezo kunt :D

en dat 2e huis :$ WAUW, de prijs valt mij ook erg mee in vergelijking wat je krijgt.

meis, we wilden wel graag een 3e, maar na al dat gedoe met clomid en vooral de bijwerkingen ben ik er wel klaar mee, als de natuur anders beslist spring ik een gat in de lucht, maar zo niet dan is het ook goed, dus voor voor nu 2, maar eerst maar eens zien dat deze gezond te wereld komt

meeting: als we het nu zo doen dat ik voor de drankjes zorg en dat jullie wat lekker meenemen ?? even een lijstje wie/wat en dan komt dat helemaal goed !!
    iemand nog bepaalde wensen qua drinken ??

ik zal vast een lijst maken als jullie hem dan quoten komt het helemaal goed !!

Vlek : drinken
    BB:
    meis:
    jadore:
    nemo:
    merel:
    quint:
    LM:
    giraf:
    rasp:
    Mlief:
    cinn: komt niet

16. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    dat huis staat iets op een bult toch ?? wel een gigi mooi huis !!

17. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    idd net als je de bult af komt ja!! echt zoooo mooi (ach ja droom lekker verder hiii) voor dat we dat bij elkaar gewerkt hebben

18. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Vlek : drinken
    BB:
    meis: lekkers voor de oudste kindjes;)
    jadore:
    nemo:
    merel:
    quint:
    LM:
    giraf:
    rasp:
    Mlief:
    cinn: komt niet

...

19. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    ja ach dat is ook zo eerst nr 2 he lekker gezond en wel!!
    en ja het is wel een belasting voor je lijf die clomi.d ja ach ja wie wat wil die mot wat he!!

20. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Wauw, Meis, dat is nog eens een mooi huis:$

Grote huizen is best leuk maar als je nagaat hoeveel je dan per maand aan hypotheek en andere vasten lasten kwijt bent moet je wel zo'n giga inkomen hebben. Dan woon ik liever klein, kan ik tenminste nog op vakantie:p

Vlek, gelijk heb je, eerst deze uk maar gezond en wel op de wereld zetten! En wie weet wat de toekomst brengt!

Ik hoor net dat eeen vriendin van ons is vandaag bevallen van een dochter!

Deel Deze Pagina