ach ja we zullen wel zien van het weekeinde, hoop het zo !! (maar dat wisten jullie al ) meis, lekker veel meenemen dus !! wel fijn overdag vliegen en maar 2.5 uur is ook wel fijn. een hotelkamer zouden wij ook niet zo snel boeken voor 8 dgn, 1 nacht eftelinghotel was al meer dan genoeg appartement is veel fijner !! meer rust.
Ooooh dat wisten we al wel lieffy!! ik hoop met je mee!!! (ML ook die vraagt elke wk wel een keer en is Vlek al zwanger) Dus denk aan je!!! duim duim Hiii ML heeft al rugpijn als hij er aan denkt wat mee moet hiii, maar nee 1 nacht gaat wel op een hotelkamer maar dan heb je het wel gezien. Maar je bent 2 dagen langer van me verlost!! we gaan 10 dagen weg hiii.
jullie moeten ook eigenlijk helemaal niet zo ver weg gaan wonen maar als je hier eenmaal bent is het wel bere gezellig in het Oosten des land (of niet Vlek??)
t is wel heel gezellig hier idd, maar kan me voorstellen dat het voor sommigen heel ver rijden is, misschien toch ergens richting utrecht zoeken zodat iedereen een stuk moet rijden ?? of telkens bij een andere musketier, houden we het ook goedkoper al vond ik E23 ook heel erg meevallen hoor !! meis, oooh lekker 10 dagen !!!! S ligt lekker in haar bedje, kan mama even doen waar ze zin in heeft, al moet de paardenstal nog wel uitgemest worden
Ja het maakt mij niet uit qua afstand wat ik moet rijden, en prijs ook niet. maar vond het gezellig zaterdag maar je mist beetje de ruimte en straks zijn er al een boel 1 of bijna 1 dan willen ze niet meer op schoot en zo. En bij Anke heb je dan wel de ruimte om te spelen of te slapen. gewoon iets relaxter lijkt me. Maar goed wie ben ik ook maar 1 van de musketiers he we moeten het samen eens zijn. <3<3
heb niet zo hele goede ervaringen met de apenheul, agressieve apen en zo nu waren ze die dag wel extra opstandig zei het personeel en iets van een speeltuin is ook lastig, konden we er maar hekken omheen zetten en het moet ook iets zijn waar we binnen kunnen zitten, als we toch zaterdag buiten hadden gezeten zoals we eerst de bedoeling hadden met een picknick. zal ik anders eens kijken of ik iets kan vinden rond a'doorn, of misschien weten LM of zeep wel iets leuks ?? kan zeep misschien toch nog komen , zeg je tegen ML dat je even gaat winkelen in de stad
Als de oudere kindjes mee gaan is zoiets als Ballorig wel leuk, kosten zijn 7 euro per kind, ouders zijn gratis. Maar ik weet niet of we dan rustig kunnen kletsen
Kinderspeelparadijs Ballorig Houten - het leukste speelparadijs voor kinderen Er zit er 1 in Houten dus dat is redelijk centraal
Weet je, bij Vlek is eigenlijk wel goed, ik moet gewoon niet zo zeuren Wat is nou 2 uur rijden voor zo'n geweldig stel meiden, toch? Dus we doen het gewoon op de boerderij! neem ik deze keer wel I mee, of misschien zelfs allebei
ik ben er niet, dit is mijn vervanger maar ik neem ze ok allebei mee! Misschien mogen de ML-en ook mee?
hier zit een hekwerk rond ons gazon, dus ze kunnen er niet uit, hoef je ze ook niet zo in de gaten te houden, alle baby's die dan al weer zo gegroeid zijn kunnen dan ook lekker op het gras, maar is het niet zo mooi weer, kunnen we ook in de woonkamer hoor, plek genoeg de ML-en zijn natuurlijk ook welkom, als ze behoefte hebben om tussen de kakelende kippen te zitten giraf, doen we het de volgende keer bij jou in de buurt en rasp moet ook ver rijden, dus die keer daarna richting haar maar als er iets is in het midden van het land is het ook prima hoor!!
oooooooooooh meiden er komt geen nuttig iets uit mn vingers... ben echt overal mee bezig behalve school. ppppfffffff wat heb ik toch?!
Nemo, jij ook weer lekker scherp hiii BB, ja ach soms zijn er van die dagen, kan je beter even stoppen doen wat je wilt doen en dan daarna fris en fruitig de draad weer op pakken!! En zag dat je de knoop heb door gehakt!! Vlek, ja bij jullie kan je alle kanten op, super hoor dat je je huis openstelt voor 13 kakelende kippen. en de mannen die kunne je ML mooi helpen met melken voeren maaien en hakselen vegen en boenen hiiii. BB, ik geloof wel dat ik van het zelfde last heb, de kindjes willen niet slapen maar ja moet toch ecvht wat in de koffers gaan stoppen en het gebeurd vandaag niet meer denk ik pfffffff heb er de kracht niet meer voor