Part II of the 13 musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door giraf, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @Merel, oooh komt wel goed hoor, lekker laten lopen gister ook om half9 vroeg ze mamaaaaa mag ik NU naar bed!!!
    Maar ja beetje je eigen spulletjes er in en zo he.

@nemo, wat is er nu met S dan???

2. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Maak me nu wel zorgen om S hoor, en ook om jou, steeds in je eentje op en neer hobbelen, en dan opvang voor D regelen....:(

3. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Die koorts nog. vanmorgen niet zo hoog. 37,9 maar moest van HAP gisteren toch naar HA. die vind het raar dat ze me gisteren naar huis hebben gestuurd. baby onder 3 maanden hoort geen koorts te hebben. en al vanaf zondag af en aan koorts en.verhoging. ze is wel helder en.vrolijk maar willen wel onderzoeken

4. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Nemo, he wat vervelend!!! raar idd dat ze je naar huis gestuurd hebben dan!! hoop dat ze wat vinden en ze weer snel koorts vrij is!!
    (ML al te pakken gekregen??)

5. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Nemo, jeetje meid wat heftig!!! Ik wilde het vorige keer indd niet zeggen, maar ik dacht ook dat dat niet mocht! Jeetje meid, ik hoop dat het niets ergs is!!! Denk aan je en je kleine meid dikke knuff

6. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Meis: Leuk leuk!!! Lekker op vakantie!!

Merel: Hahaha zal wel iets van hier zijn dan, want ik vier t ook altijd op de dag zelf :)
    Fijn dat jullie zo hebben genoten!

Vlek: Ja lekker met ML qualitytimen!

NEmo: Ja kan me voorstellen dat je daar van baalt (ML)!! En nu naar de SEH? Had ik toen ook met Pip... Moest ze bloed geven en dat doen ze in t hieltje en dan ZOOOOOOOO lang laten druppelen en knijpen vreselijk :(:(:( Stertke!!!!
    En jeeeee alles in je eentje is geen doen :$ kan oma niet even helpen??? :(

Mijn nichtje heb ik vandaag om op te passen. Wordt volgende week 4... En ze kan nog niet fietsen! Nog niet eens met wieltjes... Dat is gek toch? En vanmorgen heeft ze een half uur niks anders gezegd dan: Ik wil met mama mee. Ik wil met mama mee... En ze ziet me iedere week hoor! Dus ik ben echt niet vreemd voor haar.
    Ik maak me soms best zorgen om dat meisje. Mn szus (haar mama) werkt thuis in de stal en haar papa werkt fulltime. En als ze thuis is, is mama meestal aan t werk of ze zit bij oma (smoeder), want ze wonen in het huis van smoeder en svader (szusje was 19 toen ze zwanger raakte). En dus wordt ze heel makkelijk bij oma gelaten. Ze is pas met 3 naar de psz gegaan en daarvoor had ze alleen met Moos contact. Ze is overal bang voor en erg onzeker. Ook beweegt ze heel schokkerig en snel. Geen vloeiende bewegingen. En ze lijkt meestal emotieloos OF ze lacht (of huilt) heel hysterisch. Ik ben dol op haar en het is een prachtmeisje, maar ik maak me wel zorgen soms....
    Maar szus en sbroer nemen niet veel aan van anderen. Ze zijn vrij egoïstisch ook naar smoeder/vader toe. Ze zijn zo gewend alles te krijgen... Voorbeeld: Zij doet paardensport en heeft ieder weekend concour. En mn svader moet nog IEDER weekend mee omdat zij geen groot rijbewijs heeft en geen paarden kan vervoeren.. Ja dat vind ik gek. Op een gegeven moment dop je je eigen boontjes en laat je je ouders met rust. Sbroer en szus zijn nu 27 en 24. Ja dan kun je naar mijn mening best je eigen wonig zoeken en zelf je rijbewijs halen en je eigen paarden kopen als je dat graag wil hebben. Maar je blijft toch niet tot in den treuren op je ouders teren wel? En mn svader werkt soms wel 80-100 uur per week, dus mn smoeder zou echt zooooo graag wel eens iets met haar man doen in t weekend ipv weer een concours!

Naja je snapt me wel.... Dus ja ik maak me wel eens zorgen!

7. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Merel, sorry meid had je niet gefeliciteerd met je kleine meid...hierbij alsnog:

HIEPER DE PIEPPPPPPP HOERAAAAA Voor lieve mooie JK

Bijgevoegde bestanden:

• images.jpg
      images.jpg
      Bestandsgrootte:
      10,7 KB
      Weergaven:
      20
  8. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    BB, ja dat is wel raar ja, dat ze helemaal niet fietsen kan voor een 4jarige. maar die bewegingen zo schokkerig raar hoor motorisch ontwikkeld ze zich wel goed dan??
    kan me voorstellen dat je je zorgen maakt om het meiske.
    En ja dat je souders eens wat willen doen samen dat lijkt me ook logisch maar ja van de szus is het gewoon gemak zucht dan denk ik want je wil toch op eigen benen kunnen staan lijkt me???

moeilijk altijd van die dingen he!! (gelukkig zie ik mn szusters niet meer want had toen dertijd ook wel bedekingen bij hun manier van doen en laten van de kinders)

9. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Merel, wat een geweldige foto's! En je ziet helemaal geen treurig meisje hoor maar een heerlijk kind :D!
    Wat een leuke taart!!! Waar heb je die laten maken???

@BB, oehhhh stom ik vergeet het steeds sorry lieverd! ONTZETTEND BEDANKT EN ZO LIEF VOOR JE TEGOEDBON :D echt lieverd had je niet hoeven doen, maar ben er uiteraard super blij mee :D dank je lieverd!!!
    Oooooohhhhh echt! Wat geweldig lieverd!!! Tenminste als L. ook wilt :p whahahahaha oehhhh dat zou zo leuk zijn!!! Ik weet niet, ik kom er steeds meer op terug om eerlijk te zijn :). Ik zou over een paar jaar wel willen denk ik, maar ML niet die wilt nu, maar met die zwangerschappen en bevallingen van mij ben ik gewoon echt even klaar :).

@Cin, jeetje lieverd wat verschrikkelijk!!!! Gecondoleerd! Wat is het leven soms toch hard :( sorry meid ik weet even niet zo goed hoe ik erop moet reageren. Zal ontzettend zwaar moeten zijn voor je zo'n lieve vriendin verliezen en ook voor jouw ML!

@Vlek, ik zoek de lijst even, ik neem dan graag croissants en krentebollen mee :) Hoeveel zal ik daar ongeveer van halen? Ik ben daar zo slecht in :)

@Quint, hoe gaat het nu met je BV?

@Giraf, ja ik moet er zeker heel erg aan wennen hoor hihi, ik voel me zo hetzelfde en was/ben ook trots op mijn meisjesnaam en omdat Chloe oficieel niet ook zo heet vind ik het soms wel extra moeilijk. Was jij er wel meteen aan gewend? Wanneer is je Nod nou?

@alle andere meiden zwaaiiiii :D

@All, hier een zieke Chloe, gister niet naar Dolfinarium geweest en moeten straks naar het CB met C & N. Bedankt voor de tips, ik heb toch iets kunnen verzinnen, want ook hier speelt N. veel met C. dr speelgoed :)

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    ik doe dan croissants en krentbollen...althans ik zit even te denken, hebben we nou op een zondag afgesproken???? 2 sept toch? mmmm is er een bakker op zondag open bij jou in de buurt Vlek???

11. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Kon me dat idd herinneren van pip. vandaar dat ik toch hap had gebeld.
    ze hebben nog niks gevonden. nu bloed geprikt. als dat ok is mogen we gaan.

12. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Weet iemand nou al hoe laat we afspreken. ook bepalend voor wat we meenemen. lunch? snack? etc.

13. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    al nieuws Nemo? Ik weet het ook niet...ik dacht 12.00 uur...maar weet het niet zeker!

14. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    We gaan naar huis. niets gevonden in haar bloed. waarschijnlijk virus infectie. afwachten...

15. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Sterkte met je meisje Nemo! Arm ukkie! Vervelend dat ze nu niet echt hebben kunnen vertellen wat ze heeft. Nu maar hopen dat ze met goed slapen, eten en flink veel knuffels van mama snel opknapt!
    Heb je al iets van ML gehoord? IK zou ook echt heel boos zijn als hij niet op zou nemen:x

Doortje, jouw meisje ook al niet fit:( Beterschap!

Meis, voorpret voor de vakantie, heerlijk hoor!

Merel, wat een gave foto's van Jk! Echt jarig!

BB, ook een leuk huisje in die link. Wie weet in de toekomst..:)

Hier een fijne ochtend gehad. Ml heeft een paar dagen vrij. Vanmorgen even de stad in geweest, O zijn voetjes laten opmeten en even koffie met appeltaart gegeten:)

16. giraf

giraf Niet meer actief

MerelWat een heerlijk feest! Zag er gezellig uit, en het feestvarken heeft genoten aan de foto's te zien!

Jadore
    Ik ben er ook nog steeds niet helemaal aan gewend, al zeg ik nu al wel automatisch mijn getrouwde achternaam :) scheelt ook dat mijn kindjes ook zo heten, dus ik snap jouw gevoel over C ook wel...
    Misschien een stomme vraag hoor, maar kun je haar achternaam ook nog veranderen? Dat C ook dezelfde achternaam krijgt?

BB
    Hmm dat overal bang en onzeker zijn herken ik ook absoluut in mijn neefje van 4, terwijl zijn broertje van 3 juist een durfal is.... Maar ze kunnen dan weer wel allebei fietsen. Lastig, ik weet eigenlijk niet zo goed wat je ermee kunt, niets eigenlijk ben ik bang, zelfde situatie als bij Nemo, als je je ermee gaat "bemoeien" wordt het alleen maar erger :(

Meis
    Heerlijk, de hort op met de sleurhut! Have fun!

Rasp
    Alles goed? Mis je.....

Nemo
    Arme S en arme mama :( op zo'n moment is het extra pittig dat je er 'alleen' voor staat met 2 kindjes.... Maar beter dat ze haar even gaan onderzoeken hè, elke keer terug naar huis sturen is helemaal niks.
    *edit* ik lees net dat jullie weer naar huis zijn gestuurd.... Nu weet je dus nog niks :(

Vlek
    Fijn even quality time met ML! En S lekker spelen bij opa en oma.

Tijd meeting
    Ik weet niet wat voor vlek makkelijk is? Maar op zich zou 12:00 bij mij goed uitkomen. Dan moet ik iets na half 10 hier wegrijden dus kunnen de kindjes mooi in de auto slapen. En dan bij vlek lunchen met z'n alle?

Kindjes liggen allebei alweer voor de 2e keer in bed, aardappels en broccoli staan al gewassen en geschild klaar en de gehaktballen zijn al gedraaid. Vanavond weer sporten en dan naar bed.
    "lekker saaie info" hoor ik jullie al denken ;), maar spannender kan ik het niet maken momenteel, hahaha, ik heb een saaie dag vandaag :D

17. giraf

giraf Niet meer actief

18. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Giraf, wat een leuk idee (maar ja weet nou niet of wat voor mij is ben altijd bang inspiratieloos te raken:cool:)

Maar gaat helemaal goed komen met de Karavann zoals F hem noemt hii

19. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Nu heeft ze weer 38,2... Snap er niks meer van. we wachten maar af

20. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    \

Raar hoor??? ( wanneer heeft ze voor laatst prikjes gehad?? maby domme vraag maar F had ook pas na week ofzo last er van in vorm van koorts, maar weet ook niet hoor deel het maar even)

Maar wat heb je met HA SEH af gesproken dan moet je weer terug ze is nog zo klein:) arme meiske!!

Deel Deze Pagina