nemo, S toch weer iets opgeknapt? ( zag dat je bij ML aan boord bent ) sterkte voor je kleine popje !! jadore, er is hier geen bakker los, maar krentenbollen van zaterdag zijn ook dan nog goed toch ?? (volgens mij komt er al zoveel eten mee dat croisants niet echt hoeven) BB, lastig van je nichtje, misschien subtiele opmerkingen maken, of hebben die ouders zo'n plaat voor hun hoofd dat dat niet aankomt ? wel sneu voor zo'n kindje meis, hoelang gaan jullie op vakantie, daarna iets afspreken toch ?? cinn, even lekker gerelaxt dus, heerlijk met dit weer !! meting: tijd maakt mij niet uit, 12 uur is prima, dan kunnen jullie meteen aanvallen als jullie hongerig uit de auto rollen. vandaag nog even naar ik.ea geweest, even wat dingetjes halen. morgen begravenis dus zal er dan niet zoveel zijn.
@Nemo, sterkte! @Vlek, ok. dan neem ik wel krentebollen en kadetten mee en gekookte eieren @Giraf, o gelukkig hahaha en dat na een jaar...voel me gewoon echt nog een .......(mijn achternaam) en dan nu deze te dragen best gek. Ik moet/wil ook nog een nieuwe handtekening verzinnen. Heb jij dat ook gedaan? Nee hoor helemaal geen gekke vraag! Ik ben een beetje in de war, ik wil aan de ene kant heel graag stiefouder*adoptie doen, maar aan de andere kant naams*wijziging lijkt me alleen al ook voldoende, maar we moeten nu even sparen voor de advocaat en dan gaan we verder daarmee, waar ik als een blok tegenop zie om eerlijk te zijn. @all, nou hier een hele zieke meid , maar haar testen gingen ondanks dat hartstikke goed op het cb en ze groeit in dezelde lijnen door en dat was ook mooi N daar integen was zo'n klein sumootje, maar nu niet meer, hij was maar 3 ons aangekomen en de volgende keer moet hij wel meer aangekomen zijn anders moet hij onderzocht worden, want meneer zit op de bovenste lijn qua lengte en op het gemiddelde qua gewicht en omdat dat dus niet in evenwicht is moeten we het in de gaten houden, maar goed N. is ook zo levendig hij danst de hele dag door, kruipt nou eigenlijk meer raced enz dus ik denk dat dat het is, maar goed je hoort liever anders natuurlijk Zo ga even lekker lezen, heb gister en eergister het boek de jongen in de gestreepte pyjama gelezen, jeetje echt erg...was er de hele dag down van, nu ga ik Zoenoffer lezen
@Merel, wat is er gebeurd met de hekkenman? Wat irritant zeg...zou ik ook gek van worden op een gegeven moment hoor
Merel, prachtige fotos van de kleine meid, alsnog van harte met haar eerste verjaardag!!! Ik heb gisteren aan jullie gedacht. BB, leuk gedicht, hihihihihi J'adore en Nemo, beterschap voor jullie kindjes Cinnamon en Meis, ja wil ook graag in deze huizen gaan wonen Cinnamon, wat jammer dat je niet kan komen, kunnen zij niet een andere dag gaan trouwen? Vlekkengek, zeg jij het maar wat ik moet meenemen! Misschien wat pakjes sap voor de oudste kinderen?
Vlek: ML lag op 15 minuten rijden tegen de kant aan, dus konden ze ook pizza aan boord bestellen. Zijn we idd even heen geweest. Sarah oogt totaal niet ziek. Lachen naar iedereen (en soms ook huilen natuurlijk). Vanavond had ze 37,9 dus veel lager dan gister avond. Maar al vanaf zaterdag wel/geen koorts, af en aan... Maar vrolijk popje, dus we wachten maar af. Hier een stroomstoring Klote zeg. Wat ben je dan afhankelijk. Geen magno voor fles, geen tv, geen bad, geen muziekje op babyfoon. Gelukkig was LT nog halfvol, maar geen wifi thuis Mobiel laadt nu op aan LT.. Pffff wat zal ik eens doen behalve in donker zitten
Hoi hoi Vlek, 2 weken doe maar voorstel voor dag!! Jadore, beterschap, lastig wat te doen met achternaam van C. En ik heb geen andere handtekening want ben off Meis mlnaam -meisjesnaam Nemo weer stroom zag ik inmiddels!! Rest vast weltruste voor zo!! Xxx
@Meeting: Vinden jullie het ook goed dat ik gewoon eten voor mezelf meeneem ipv hartige hapjes? Want zoals ik het nu lees mag ik niks wat er meegenomen wordt En bij de high tea kon ik ook niks eten Want zonder ei, melk en noten is best lastig Vlek: Gecondoleerd met j buurvrouw Arme buurman... Stertke vandaag! Doortje: Aaaaaah arme C.... Heel veel beterschap! Wel fijn dat alles goed was met ze. En N beertje-af Dus er is hoop voor Pip Het is iig een heeeeeeeerlijk mannetje om te zien!!!! Ik wilde het liefst even met m knuffelen hiii Achternaam: Ja ik kan me voorstellen dat dat lheel astig is... Om het helemaal af te maken is adoptie natuurlijk wel heel mooi, maar dat is indd een loodzware weg.... Als ik jou een klein beetje ken is dat wel waar je voor wil gaan, want ik denk dat als je voor naamsverandering kiest, het aan je gaat knagen tot het helemaal "af" is voor je gevoel. Een helemaal compleet gezinnetje tot in de puntjes Maar misschien heb ik het helemaal fout hoor liefie Maar voor C is papa toch al papa... Dus doe waar je je het beste bij voelt Als je dezelfde naam draagt is het ook al helemaal eigen jij zou boeken van me krijgen he-le-maal vergeten SORRY!!!!! Nemo: fijn dat de koorts gezakt is!!
Hey meiden Ik doe even een klein beetje mee hihi, sorry, ben een beetje druk met mezelf bezig maar gaat wel goed hoor. Ik zie dat er een lijst is voor hapjes voor de meeting, ik zal even iets lekkers bedenken en dan geef ik het door. BB, ja wat vervelend voor jou dat jij een hoop lekker dingetjes niet mag.....lastig hoor. Dikke knuffels voor jullie allemaal, Meis wanneer ga je op vakantie??
@BB, wist je trouwens dat er speciale druppeltjes zijn die je aan gewone melk moet toevoegen en dat de melk dan voor 95 % lactosevrij wordt? Dan kun je die melk gewoon gebruiken voor het bereiden van gerechten. Bijv. PANNENKOEKEN!!!
Hahaha nee ken ik niet? Maar wel rijstmelk. Melk is het makkelijkste. Het ei is meestal het probleem maar lief!!!!
Lief!!!! Maar het is echt moeilijk om zo te bereiden liefie.. In mayonaise zit ook al ei.... En in de meeste sauzen.... Dus niet te veel moeite doen lieverd!!! Ik doe t zelf wel gekkie!!
Oh receptje zal ik even voor je maken in word. Ik doe het eigenlijk altijd uit de losse hand maar ik probeer er wel even een recept van te maken.