Part II of the 13 musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door giraf, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    WAUW knappe V!! Ja ik ken Harry en Toto zeker :D en t liedje ook hahahaha

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hahahaha ik vind het een leuke, vrolijke serie en ze leren er ook wel van dus.

3. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    Vlek : drinken
    BB: hapjes zonder ei, melk, noten en soja :D
    meis: lekkers voor de oudste kindjes;)
    jadore: Krentenbollen, eitjes en broodjes
    nemo:
    merel:
    quint:pakjes drinken voor de kindjes
    LM:
    giraf: muffins
    rasp:aardappelsalade (lactosevrij !!)
    Mlief:
    cinn: komt niet :(:(:(

4. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Hiiii slimme meid, F vind dat ook leuk. Maar dora is nu favo.
    (zegt ze ineens hello mommie hiiii)

5. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0

Ik zal ook koekjes ofzo iets meenemen voor de kleinste oke????

6. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    Vlek : drinken
    BB: hapjes zonder ei, melk, noten en soja :D
    meis: lekkers voor alle kindjes ;)
    jadore: Krentenbollen, eitjes en broodjes
    nemo:
    merel:
    quint:pakjes drinken voor de kindjes
    LM:
    giraf: muffins
    rasp:aardappelsalade (lactosevrij !!)
    Mlief:
    cinn: komt niet :(:(:(

7. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    dienst was mooi, kerk zat vol.
    ben echt mega moe, wil nog veel doen maar de energie is -12 op het moment :(

oh ja, we gaan toch overstappen naar interactieve tv, i-net hadden we al van xs4all, nu ook tv, telefoon durfden ze niet om te zetten ivm moeilijkheid bedrijf, wel netjes dat ze dat gewoon zegen, sommige proberen je alles te verkopen en dan later blijkt het niet te werken.

nemo,las dat jullie een stroomstoring hadden gehad, niets bedorven ?? of heeft het niet zo lang geduurd ? s nog meer opgeknapt ??

meis, hihi 2 wkn geen i-net zou ook niets voor mij zijn en helemaal niet voor ML :D we spreken wel wat af nadertijd.

harry en toto zijn leuk !!

merel, al aan het genieten van je privetuin ;):D

BB, heeft de griep doorgezet? hoop het niet voor je !!
    mooie foto's van je mooie pip, die ogen :$ zooooooo moooooi

sorry als ik iemand vergeet, ben echt een zeef met grote gaten op het moment.

8. raspberry

@Vlek, maar even bijkomen van alles jij, rustig aan hoor! Knuf

@Meis, ik neem voor J. toch zelf ook wel het een en ander mee maar als anderen dat handig vinden dan kun jij ook voor de kleinsten wat mee nemen.

Fijn weekend allemaal!!!!!!!!!!!

9. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    @meis: lief van je maar zeker voor pip ik zelf mee. ivm haar allergieën.

vlek: fijn dat t mooi was :). doe je nu rustig aan meissie? fijne vakantir!!!

rasp: fijn weekend mop

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Vlek:helemaal juist! Veel buiten geweest. Vandaag eerst de hort op geweest voor nieuwe brillen. ML wilde nieuwe bril en beide zonnebril erbij gevonden. Daarna kregen we t in de kop om tóch n speeltoestellen voor de kindjes te kopen......jaja de laatste vierkante meter gras is nu ook volgeplant :)
    ML is m gelijk gaan halen in Duitsland, en hij staat al bijna!

Wat betreft meeting, ik vraag me ff af of t niet handig is om even te kijken wat we wanneer willen eten. Denk nl niet dat we heel de middag aan tafel willen en kunnen, en als we dan bergen hartig en bergen zoet hebben er heel veel over blijft. Dat zag je met high tea wel....vind dat zelf altijd erg zonde. Misschien handig om het bij lunch te houden, en 1 of 2 dingen voor namiddag? Ik denk maar ff hardop hè, wil niet hele schema in de war brengen, maar als ik krentenbollen karetten en eitjes lees denk ik mammie, ik zit vol! Vind ik dan erg jammer van de aardappelsalade, muffins, cake enz.....
    Daarom weet ik ook niet precies wat ik mee zal brengen.

Nemo, s al koortsvrij? En jij lekker tandartsen bezoek gehad las ik.....brrrrr.

Meis gaat lekker op holiday.

Giraf, jullie zouden de caravan toch ook nog ergens neerzetten...? Of toch maar niet...

Verder geen nieuws vanaf hier. Alleen dat jk verdacht veel los staat de laatste dagen. En dan echt rechtop, een halve minuut lang. Zo van: ik ga zo lopen hoor. En dan heel aangaan laat ze zich zakken met blik van: neuh toch maar niet.
    Ben erg benieuwd....

11. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    oh ja merel, das het begin van staan en lopen !!!! eerst even kijken hoe het met de balans zit en het volgende is een pasje lopen !!

en ben het met je eens hoor qua meeting, niet teveel meenemen, we zullen wel lekker bij elkaar zitten en idd bij de vorig meeting was ook zoveel over.

jadore ik denk dat de bolletjes met ei iets teveel van het goede zijn, alleen krentenbollen is genoeg mop, niet slecht bedoeld, maar wegkieperen is ook zonde.

iemand nog een zak chips mee en iemand anders een stokbrood voor de heerlijke aardappelsalade en dan hebben we het wel rond denk ik.

12. giraf

giraf Niet meer actief

Even een snelle verwaarloos-zwaai vanuit hier :)Druk en met I zijn de nachten weer zo slecht dat mijn moeder ze voor 2! Nachten heeft meegenomen.... Ik mis ze verschrikkelijk, maar aan de andere kant is slapen zo heerlijk :) al met al dus even geen blije giraf, maar dat komt vast wel weer goed! Voor nu even rust in het hoofdje krijgen....
    (en aangezien mijn nek 7 meter is, duurt het lang voordat de rust mijn koppie bereikt heeft ;) :D)

Fijn weekend lieverds!

13. raspberry

Aaah Giraf toch, wat vind ik dat toch vervelend voor jullie. Had stiekum gehoopt dat de pilletjes van vsm zouden werken maar helaas. Niet dat ze hier volledig werken maar het is wel beter geworden gelukkig.
    Sterkte lieverd en rust goed uit!! knuf x

14. raspberry

Nog even over de meeting:
    Ik ben het er mee eens dat het zonde is wanneer er te veel is!!
    En wat is nou precies de bedoeling qua tijden? Hoe laat begint het?

15. raspberry

Wij hebben een ander weekendjes als gepland, we zouden vandaag de hele dag naar een collega van ML met de kindjes en daar dan BBQ etc...heel gezellig en we hadden er veel zin in maar helaas niet doorgegaan omdat V. ziek is. Vanmiddag met haar naar de HAP geweest en ze heeft (voor het eerst in haar leven) een fikse oorontsteking. Zo sneu, ze huilt de hele tijd en heeft flinke koorts. Waarschijnlijk heeft ze er ook nog een blaasontsteking bij maar dat konden ze niet goed checken maar ze heeft een amoxiciline kuur gekregen dus die pakt de eventuele BO ook aan dan. En nu ligt ML heel gezellig met V. boven op ons bed en zit ik in te dommelen achter de laptop......pfff wat een heerlijke zaterdagavond!

16. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Lieve Jk, wat ben je een knapperdje!!! Dikke knuffel voor jou poppie!!

Vlek: Met je eens hoor meid!

Rasp: oh meissie toch, wat zielig. Hele dikke kus!

Giraf: Jemig wat rot voor je meis :(:(:( En je kind wegbrengen voelt niet goed, maar je moet even liefie!!! Mama MOET even bijtanken!!! Dikke kus!

17. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    morgen dames!

en wat gaat deze mooie dag jullie allemaal brengen? :)
    ik hoop lekker te gaan zwemmen maar ML is niet zo'n zwemmrr...

kus7

18. giraf

giraf Niet meer actief

Moggu!

Na een heerlijke nacht vol slaap, mocht ik van J ook nog eens uitslapen tot 8:00! Een goed begin van de dag dus :)

Nu gaan we als een speer naar mijn ouders om ons lieve kleine meisje op te halen.... Die heeft het super naar haar zin: ML ging gistermiddag nog even naar haar toe bij mijn ouders want hij miste haar zo, maar ze had helemaal geen tijd voor hem, ze was veel te druk met alle dieren en rondrennen ;) :D

Vanmiddag nog wat boodschapjes doen, want vanavond komt sfamilie eten. En eigenlijk wilde ik vanmiddag nog even met de kindjes naar de speeltuin, maar het ziet er voor nu nog een beetje nat uit buiten.... Hopen dat de zon snel alles opdroogd.

BB
    Ik hoop dat je je man kan overhalen! Zwemmen is zo leuk!

Iedereen een fijne zondag!

19. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    aaaaaaaaaaaah heerlijk Giraf!!! Lekker uitgeslapen!!! En heeft I bij je ouders ook gespookt?
    Jaaaa zwemmen is zo leuk! En voor Moos ook zo goed!! :D Heerlijk :)

20. raspberry

Goeiemorgen!!!

Ik heb heeeerlijk uit mogen slapen tot 10.00 uur. Ml was met de kindjes naar beneden gegaan, zo lief!

@Giraf, wat heerlijk dat je goed geslapen hebt en ook zo fijn natuurlijk om I. weer op te halen. Maar ze heeft het daar dus enorm naar haar zin gehad en dat is veel waard. Fijne dag vandaag!

@BB, heerlijk zwemmen, vind ik ook zo leuk met de kindjes! Hopelijk gaat het door, zo ja, veel plezier!!!!

Hier een dagje rustig aan. V. is wel al weer een stuk opgeknapt, ze speelt al weer fijn en heeft geen koorts meer. Wist niet dat zoiets zo snel kon verbeteren. Maar we blijven nog wel even lekker bij huis vandaag. T weer is hier ook niet geweldig, bewolkt maar niet koud.

Fijne zondag allemaal!!!

Deel Deze Pagina