Ach boosheid is alweer gezakt... Maar baalde gewoon dat hij een AEG droger van nog geen 6 jaar gewoon molt. En dan niet laat maken maar zover kapot laat gaan dat hij niet meer bruikbaar is. En dan vervolgns met de verkeerde droger thuis te komen.
Snap ik hoor! Zou ik net zo hebben!!! Maar kijk eens op de droger of je er een slang naar buiten toe op aan kunt sluiten of even in de gebruiksaanwijzing kijken of die mogelijkheid er is. Ik meende dat het moet kunnen met de meeste condensdrogers maar weet t niet zeker.
BB, balen idd , hopenlijk toch een aankoppeling voor een slang zoals rasp zegt. en bijvoeden vanaf 4 mnd is wel snel idd, heb met S ook echt gewacht tot 6 mnd. rasp, lekker uitgeslapen dus, heerlijk giraf, ook lekker even een aantal uur mogen maken, doet een mens goed !! V wel weer blij dat ze mee naar huis moest ?? vanmorgen nog visite gehad en vanmiddag even lekker qualitytime gehad met ML, heerlijk !! maar laten we het niet over SM hebben waar S even een paar uurtjes aan het spelen was
Thanks Raspi ik zal s kijken! Vlek; Ja daaaaaag nu heb je me helemaal nieuwsgierig gemaakt!!! Hahaha VERTEL!!!
oh gewoon van die sm acties , hadden haar om 14.00 gebracht en zouden ongeveeer 19.00 haar weer ophalen, heeft ze eerst een poos met haar in de speeltuin gezeten, om 17.00 was S moe, zijn ze naar huis gegaan, onder het lopen door heeft ze 1.5 croisant gegeten en toen haar in bed gestopt, als wij dan om 19.00 haar op komen halen slaapt ze nog en moet ze nog eten, ze verwacht dan dat ze direct na het slapen het grote bord met snitsel, aardappels en boontjes wegwerkt, tja na 1.5 croisant is haar buik al vol en dan verwacht ze ook nog dat ze goed avondeet , en met dwang MOET er dan wat in, was blij dat wij er waren zodat ze niet teveel naar binnen gewerkt heeft, bij ons eet ze ook nooit zoveel, beetje groente en een toetje, tja het is nu eenmaal geen grote eter, maar dat moeten en dan dan op die toon, word ik zo moe van ML had nu ook in de gaten dat s'avonds laten slapen bij sm eigenlijk geen optie meer is, ze vraagt alles 3x en praat met een dubbbel tong, kan zijn dat ze moe is, maar ik weet het niet, ik hoop toch zo dat ze niet drinkt terwijl ze op S moet passen. ze stopt S vol met van alles en nogwat, maar zelf eten ho maar, want "daar word ik dik van" pfff dus van alles een beetje maar het begint een emmer te worden die bijna overloopt. sorry een beetje lang verhaal, maar het lucht wel op
wow vlek ik vind t niet niks hoor! jeetje wat n maf mens! hoe ruikt haar adem? kan me voorstellen dat je daar vreselijk van baalt en je zorgrn maakt... x
Lieverds, sorry even snel een berichtje. Wij hebben een super last minute geboekt en gaan morgen in de ochtend al weg voor een mid-weekje. Ik weet niet of we internet hebben niet dat jullie denken O die is weer de hort op , want jullie komen niet meer van me af hoor Sorry voor mijn ego-post! Lieffsssss Doortje
Vlek Daar zou ik ook pissig om worden hoor.... smoeders pfff MAAR gelukkig zijn er ook ontzettend leuke en lieve schoonmoeders! (ML heeft er 1 ) Door Heel veel plezier deze week! Geniet er maar lekker van! BB Mannen frustratie soms snappen ze er ook niks van he.... Gelukkig kun je hier al je frustraties eruit gooien! Scheelt veel echtelijke ruzies Rasp Pilletjes lijken helaas nog niet zo heel veel te werken, maar we gaan gewoon door, misschien moet ze er nog even aan wennen? Wel super fijn dat het bij jullie beter lijkt te gaan! Mocht ook wel eens he! Houd het even kort, ben aan het werk
Oh zie net mijn banner 'ons lieve mannetje is 11 maanden' Whaaahhhhh! Nog precies een maand..... Heb bij J altijd het gevoel dat hij nog steeds mijn lieve babytje is, maar zaterdag zijn we op kraamvisite geweest, baby was 2 dagen oud en KLEIN! (3200 gram dus niet eens extreem klein hoor) maar J leek ineens zo'n beer! Hahaha vriendin zei het ook al. Normaal gezien was J de kleinste baby van onze vriendinnen, maar dat telt nu niet meer Nu echt aan het werk voordat ik ga janken
Goeiemorgen!! @Vlek, oh kan me de ergernis heeeeel goed voorstellen, het gaat wel om je kind he en dan moet alles perfect gaan hihi. Alleen het beste voor je kind. Maar met jouw SM en drank klinkt niet best, zou ik echt in de gaten houden! Fijn dat het even oplucht voor je om er over te praten. @Giraf, aaah ja wat gaat t toch snel, niet normaal!! Maar je hebt wel een heerlijk knap beertje en hopelijk komen er nog meer van zulke lieve beertjes voor jullie!! En wat betreft de pilletjes, tja....het werkte hier na ongeveer 4 dagen..... @Jadore, veel plezier!!!! En ik ben blij dat we nog niet van je af zijn hoor!
Doortje: ooooooooh ik zit eens even de site er op na te lezen, maar er staat nergens een datum bij de geboortemldingen en ook de jongste bloedjes staan niet in de kalender... En de geboortekaartjes liggen in mijn kistje op zolder... Kan iedereen mij AUB even zsm de geboortedatum van hun jongste door pbén of mailen? Dan zet ik die op de site, voor we wat gaan vergeten Of weet iemand het nog en kan die ze mij even doorsturen allemaal? Giraf: He getsie ik hoop toch wel dat de druppies ook bij jullie gaan werken hoor!! En jaaaaaa dan is het ineens al een heel kind he!!!! hiiii lekker genieten van dat beertje en hopelijk snel van een beebje in je buikie Rasp: hoest met de regenbui??
BB, zou je me ww voor de site willen pben? Ik kan niet meer inloggen Dank je wel! J'adore en Meis, hele fijne vakantie!!! Vlekkengek, sm zucht, wat erg. Kan me heel erg goed voorstellen dat je je zorgen maakt.
oooh laat maar ik vind het in het gastenboek terug allemaal!! Komt goed ik zet t er op en quitn ik pb zo ff