Part II of the 13 musketiers

Discussion in 'De mama's' started by giraf, Apr 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. giraf

giraf Niet meer actief

Die van mij kloppen!

Goh, ik zie nu pas op wat voor bijzondere datum J van Rasp is geboren :)

2. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Hahahaha echt? Misschien gewoon vergeten! Ik was vergeten dat Cinn en Mlief zo dicht op elkaar zaten!

3. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    1,782
    0
    0
    veehoudster
    sm tja ;), ze woont alleen en hoeft aan niemand verantwoording af te leggen, af en toe als je onverwacht op bezoek komt duurt het een poosje voordat ze de deur los doet, we vermoeden dat ze dan eerst alle wijn weg moet zetten, ML en zijn zussen hebben haar er al eens op aangesproken, maar volgens haar drinkt ze niet zoveel, en ze is aan het lijnen en daar past geen alcohol in volgens haar, maar ondertussen ;)
    en bewijzen kunnen we het niet, we moeten haar op haar woord geloven maar dat is zo moeilijk als ze met dubbele tong praat.

ach ja ze leeft nu eenmaal zo, maar s'nachts daar slapen zal S niet meer doen, als ze ouder is en weet hoe ze met een telefoon om moet gaan misschien, zodat ze kan bellen als er iets gebeurd is.
    het is hard om zo te denken, maar wel het veiligst voor S.

jadore, ooh lekker er even tussenuit, geniet ervan en we horen wel weer van je als je terug bent.

rasp, al regen gevallen ?? hier kwam er een hele muur van regen aan, zo mooi om te zien, even 5 min superharde regen en toen weer droog.

vandaag niet veel op het programma staan, vanmorgen bij mijn ouders geweest, ze zijn 36 jaar getrouwd.
    even voer gehaald voor de kippen, konijnen en hond, en vanmiddag even het paard poetsen en de kelder opruimen, vanavond weer de beste singer/songriter op nl 3 !!

4. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    gefeliciteerd Vlek! mijn paps is jarig vandaag:) 62 alweer! zo trots op m! hij heeft al zoveel overwonnen!

5. Amarens

Amarens VIP lid

Dec 24, 2009
    11,522
    3,770
    113
    Vlekkengek en BB, gefeliciteerd!!!! :):):)

BB, dank je wel, kan weer inloggen, jeeej!

6. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    1,782
    0
    0
    veehoudster
    BB, van harte met je paps !!

net een fotoshoot geboekt voor S en mijn buik, 18 nov pas maar heb er nu al zin in !!

7. Amarens

Amarens VIP lid

Dec 24, 2009
    11,522
    3,770
    113
    Vlekkengek, hartstikke leuk!!! Ben nu al benieuwd naar de fotos!

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Vlek, gefeliciteerd met je ouders! En wat leuk een fotoshoot, wordt vast geweldig!! Kan me voorstellen dat je daar nu al zin in hebt, ach joh en voor je het weet is het zover.
    Hier maar weinig regen gevallen, af en toe een paar dikke druppen en meer niet, vreemd want de buienradar gaf dikke buien aan...

@BB, gefeliciteerd met je paps!!!! En bedankt maar weer voor het updaten van onze site!

@Giraf, hihi ja bijzondere datum he! Wist je vast wel maar is niet blijven hangen haha.

9. raspberry

Oh meiden ik word gek van de avonden. De nachten gaan wel wat beter nu maar J. maakt nu elke avond een mega drama met naar bed gaan. Hoort volgens mij ook wel bij de leeftijd maar is zoooo vervelend. En hij houdt zo vol joh, als ik hem laat huilen kan hij gerust een half uur doorgaan. Niet aan een stuk keihard maar wel net genoeg om mijn moederhartje pijn te doen.....
    En als hij dan eenmaal slaapt wordt hij daarna elk uur wakker tot zijn laatste avondvoeding. Pfffff en sinds kort wordt V. er ook wakker van terwijl ze daar anders wel doorheen sliep.
    Gezellige boel hier dus, dolletjes!!!!

10. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

Jan 10, 2008
    3,967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Dikke knuffel Rasp. Erg vermoeiend, weet er alles van. Daan rent alleen gillend zn kamer uit net als ik Sarah rustig wil krijgen :(
    Maar zet door meid, hoe moeilijk het ook is. De kindjes hebben er denk ik meer aan als we consequent zijn ipv zwichten voor gebrul. (makkelijk gezegd, stond van de week ook jankend daan zn deurklink vast te houden)

Rest: kus!!! Ik ben moe (ga weer ijzergehalte checken). Ga lekker slapen en wekker op 23:00 zetten.

11. raspberry

Oeps...ik heb ze allebei al beneden..........
    Als ML thuis was geweest nu was t niet gebeurd, dan voel ik me ook sterker in de situatie.
    trusten Nemo!!!

12. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

Jan 10, 2008
    3,967
    0
    0
    Randstad
    Hahaha Rasp, Ik zeg soms ook.maar wat hoor!
    En idd, als je je gesterkt voelt gaat het altijd beter. als ML er is gaat het hier ook gesmeerder. dan kan je de kids ook 'verdelen'...

Daan is bij kdv. mama moet poetsen.
    kus

13. raspberry

Hier wordt al tijden niet meer gepoetst haha. Ik kom er niet aan toe en als ik wel even tijd heb dan heb ik gewoon geen zin (schaam...)

14. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

Jan 10, 2008
    3,967
    0
    0
    Randstad
    Kan het ook niet echt poetsen noemen hoor. is meer opruimen en huis bewoonbaar maken :)(en snel lapje overal overheen) :)

15. raspberry

Hahahaha ok ik ben dus niet de enige!

16. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

Jan 10, 2008
    3,967
    0
    0
    Randstad
  17. Amarens

Amarens VIP lid

Dec 24, 2009
    11,522
    3,770
    113
    Wel nee, Rasp :D:D:D :p

Kom net van het CB vandaan, het was daar weer vreselijk, zucht. L is nu te klein bevonden, hij is 500 gr in een maand gegroeid, is toch netjes :(

18. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

Jan 10, 2008
    3,967
    0
    0
    Randstad
    Ja toch? Zou ik ook zeggen quint...

19. raspberry

Das heel netjes joh!!!! minimaal 90 gram per week is prima!!
    J. groeit maar 30 a 40 gram per week en daarvan hebben ze ook gezegd dat het goed is omdat het bij hem hoort. Ze maken wel een probleem wanneer kindjes niet goed groeien in de lengte. Is L. misschien in de lengte dan maar weinig gegroeid??

20. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

Jan 10, 2008
    3,967
    0
    0
    Randstad
    Sarah is 500gr in 2 weken gegroeid :) Maar krijg constant te horen dat ze het keurig doet en dat ik weer omhoog mag met de voeding... Hihi, die spekbeentjes :p

Share This Page