Haha vlek, buiten TV En zegt idd genoeg van die gyn Vind het nog niet eens heel moeilijk hoor, maar vooral mentaal Ben nogal een piekeraar. Maar weet dus nu dat het de goede kant op gaat en gewoon doorgaan zo! Komt helemaal goed!!
Hmmmm Vlek, dat is niet fijn die gyn... En dat zegt indd wel genoeg ja!!! Oh heerlijk buiten tv!!! Nemo: Je doet het goed zo!!!
Dank je Quint Hoe is het met jou? en de zindelijkheid van M? Toen moest je hem er toch steeds op wijzen om te gaan plassen?
BB, het gaat wat beter hierzo, L gaat morgen naar het kdv en ik ga lekker werken en daarna is ml ook thuis en samen zijn wij sterk. Ik kan op dit moment weinig van L hebben, merk ik. Hij wil niet bij mij drinken (heeft geen geduld) en ik heb geen geduld om hem zijn fles te geven. Maar hij heeft vandaag een beetje kv gedronken en ik kon vandaag wat bv invriezen. Knuffel, ga nu naar bed, het is laat.
Nemo, M is een verhaal apart Hij is liever lui dan moe en het zindelijk worden gebeuren interesserde hem voor geen meter. Daarom heb IK besloten dat hij dan maar een keer zindelijk zou moeten worden. Ik denk namelijk dat als ik het aan hem zou overlaten hij op zijn tiende nog met een luier om zou rondlopen. Stickers plakken werkte hier ook totaal niet. Maar hij is wel gevoelig voor c.ars. Dus op een gegeven moment was het hier in zijn broekje plassen betekent geen c.ars kijken. Werkt redelijk maar helemaal ongelukjes vrij is ie niet. Er zijn dagen dat het super gaat en dagen dat het minder gaat (te laat met aangeven omdat hij te druk is met andere belangrijke dingen). ´s nachts heeft hij wel een luier om, ik wacht eerst totdat hij overdag een tijdje helemaal droog blijft zonder terugvalletjes. Maar wat je doet is helemaal goed, weg met de luier en wat er ook gebeurt geen luier meer om. Het is moelijk om vol te houden maar het werkt het beste.
Zindelijk wordenHihi, gelukkig zit ik nu nog even "makkelijk" in de luiers maar I begint er steeds meer interesse in te tonen, wilt ook op het toilet zitten en loopt het liefst zonder luier.... Nou ja, als het eenmaal zover is dan weet ik wat me te doen staat: gewapend met een stickervel en gesterkt door jullie aanmoediging komt het allemaal goed! Vlek Ik heb er nog nooit over gehoord van dat vruchtwater, dus wdb kan ik er weinig zinnigs over zeggen.... Succes vanmiddag! Hoe laat moet je er zijn? Het is wel al een kleine deugniet trouwens! Elke keer bij het hartje horen bij de vk verstopt hij/zij zich Vandaag is een feestdag! Ik kon sinds deze morgen mijn oude broek weer aan! Joepie! Ik ben nu 5 kg kwijt!
wauw goed Giraf!! Vlek: heeeeeel veel succes vandaag!! en ik heb r wel eens over gehoord, dat weinige VW, maar laten we maar ff alles afwachten he! knuf! laat je gauw.wat weten?
WAAAAAAH EVEN EGO: Ik weet wat ik Pip cadeau ga doen voor haar 1e of 2e verjaardag, dat weet ik nog niet.... Ik heb net zoiets leuks gezien op FB!!! Daar had iemand van een retegoedkoop boekenkastje een GE-WEL-DIG poppenhuis gemaakt! Og geweldig! Dat ga ik ook doen!!!!! Maar misschien leuker voor dr 2e verjaardag niet?
BB, nu heeft ze er ook al wel wat aan, vooral als ze dadelijk 1.5 is. giraf, gefeliciteerd !! en niet gaan vieren met taart he quint, komt goed meid !! @ echo, ik ben weer goed gekeurd !! vruchtwater was normaal dus dat scheelt , kleine lag lekker te trappelen, jammer dat ik er zo weinig van meekrijg omdat de placenta ervoor ligt , maar soms trappelt ie er wel naast hoor, heerlijk gevoel !!
Oh super! fijn dat alles goed is! BB Leuk juist! Ik denk dat ze er nu echt al wel wat aan heeft hoor... Hier speelt J ook hele dagen in het keukentje, niet zoals het hoort maar gewoon lekker aanrommelen met alles