Nou... oke dan: Hij bond nu iets in: "De kans op zwangerschap met Mirena is net zo groot als met de pil, maar niets is onmogelijk. Het kan ook nog een VMK zijn en dan verwerkt het lichaam het zelf. Maar bel morgen even je HA, dan kun je dan bespreken hoe verder: Bloedtest, echo... Of dat het toch een valse positest is, omdat het zo licht is." Dus... nog een dagje geduld... Oh daar ben ik zo goed is
zo. echo was niks te zien maar dat is niet gek voor zo'n korte evt zwangerschao. ook geen buiten bm zwangerschap te zien gelukkig. bloed geprikt en om vijf uur uitslag...
Tja.... Wat is je gevoel Sorry BB. wilde de hele dag checken maar internet deed het heel slecht dus kon niks volgen Sterkte meid... kus
Opgelucht: Want het gaat heeeeeel vaak fout met een spiraal, maar verdrietig, want die positesten deden me wel wat...
BB: lees dat je in enorme dubio zit en je emoties worden natuurlijk alle kanten op geslingerd. Jammer dat het als niet-zwanger wordt bestempeld.....maar misschien ook wel fijner om gericht zwanger te worden als het er van mag gaan komen...? Dit geeft ook hoop onzekerheid met spiraal lijkt me?? Nu even goed alles op een rij zetten samen. Sterkte!! Wij zijn vandaag naar Irr.land in DU geweest.....tjeemig....ben er moe van. Beetje vreemdsig park moet ik zeggen. Veel gelopen omdat we er nog nooit geweest waren, er is ook zoooooveel te zien en doen voor kinderen....en druk!!! En mijn god, er staan wel 200 barbeques her en der opgesteld en heel duistland lag, zat en hing er te barbequen......zoveel vlees en gevreet heb ik van mijn leven niet gezien, dat vond ik dus een vreemde gewaarwording.....verder is het wel een park waar je v.t.v. je plek moet bepalen en dan gaan zitten en niet meer weg zeg maar. Gaan nu barbequen, lekker thuis!!!
Thanks Merel; Ik ben het helemaal met je eens! Daarom was ik ook opgelucht. Hoe graag ik ook een derde wil, dit was niet de manier met alle stress en onduidelijkheid en lange gezichten. Maar het hoge woord is er uit..... We willen heel graag toch een derde wondertje... Dus ik zit echt in een emo-achtbaan ja!!!!! Blij, teleurgesteld, opgelucht, raar... hahaha komt goed!!! Kan ik vast weer wennen aan een wangerschap vol hormonen
Oh ja en Irrland; Ja heb ik vaker gehoord! Ik hoorde ook dat t voor grotere kindjes leuker is... En dat gevreet: Ieuw klinkt ook niet fijn nee... Nou jij aan de vreet vanaaf bij de BBQ hihihihihi. Have fun!!!
BB, oh heerlijk voor je, mooi vooruitzicht!! ML toch bereid om plaats te maken boven? Zijn ook bijzaken he....komt vast goed tzt Ik zou t ook wel willen hoor, nog zon vooruitzicht, maar weet dat t er niet meer inzit, het is ook goed zo, maar is meer 'het nog allemaal 1x willen meemaken'..... Weet je al wanneer je spiraal laat verwijderen, en dan weer smeppen? Leuk leuk, en spannend!!
nouwww die rotspiraal wil ik niet meer na vandaag. vreselijk wat heb ik me rot gevoeld! dus.die gaat er uit en dan aan de bv-pil. tja en precies wanneer en hoe weet ik niet hoor haha!
sorry BB, was de hele dag druk met visite wat een achtbaan heb jij gehad vandaag zeg , wel heel jammer dat het niet zo is, maar ook wel weer beter zoals je zelf ook al zegt. en ook wel heel fijn dat je niet tot morgen hebt moeten wachten op een uitslag. scheelt dat door dit je ML wel gedwongen word om na te denken, en ook nog met een supergoede uitslag !! ik snap dat het nu niet meteen morgen moet gebeuren, maar de deur staat tenminste open ipv dicht of op een kier, dat scheelt voor jezelf ook al een boel. dikke knuf meid !! en laat het maar even allemaal bezinken, is niet niets wat vandaag op je pad kwam
lieve rake woorden Vlek. thanks! hoe gaat t met jou nu? ben jij wel genoeg gerustgesteld? want dat was voor jou ook niet niks! xx
oooh hier gaat het prima hoor, wist eigenlijk al dat er niets aan de hand was, met de 20 wkn echo was alles keurig en op lijn en dan zal nu ineens iets mis zijn, maar wel heel fijn dat de echo dit ook bevestigde, mijn buik is huge dus te weinig geloofde ik niet zo in, maar alles voor de zekerheid he , nu weer lekker genieten en hopenlijk zijn de laatste 18 wnk zonder problemen.
Jaaaaa ik hoop t ook!!! Fijn dat je gevoel zo goed zat ook Heb je nog een buikfoto???? Ik wil er meeeeeeer van zien hahaha
@Vlek, wat een opluchting, ben blij voor je!! Gelukkig vertrouwde je ook wel op je eige gevoel, lekker nuchtere vrouw ben je ook! @BB, je hebt mijn woorden al ontvangen he!! Op naar een derde babbelbolletje! @All, sorry ben moe!! Vanmorgen dus naar de speeltuin geweest met de hele familie en dat was erg vermoeiend, het was ongelofelijk druk en we moesten V. constant in de gaten houden dus echt relaxed was het niet. Ben morgen weer van de partij dames, fijne avond nog!!!