kunnen we blijven slapen dan?.hiiiiii! niet op mij rekenen met salades en croissants enz he! dat mag ik allemaal toch niet
LM, knuffel en je moet doen waar je je goed bij voelt. Kinderen meenemen, ahmm, om eerlijk te zijn zou ik L het liefst thuis bij papa laten. Geeft hem en mij veel meer rust, ik heb gewoon geen goed gevoel over om met hem te gaan slepen.
Ik weet niet of je al wat in de planning quint? Mijn idee was gewoon aanvulling. Heb ook nog niks Weet ik BB... Sorry, moet ik wat anders bedenken??
Niet?! Ze is toch al 2 maanden..... Dan kun je toch beginnen met bijvoeden?! Kom zo op de rest reageren hoor, eerst de kindjes naar de opvang en giraf naar het werk! Goedemorgen trouwens!
Hoi Dames Ik was wel van plan om beiden mee te nemen, dacht dat het deze keer ook juist de bedoeling was om de oudsten mee te nemen en dat we daarom naar Vlek gaan omdat ze daar zo goed buiten kunnen spelen?? Of heb ik t nou mis?? Anyway, V. gaat sowieso mee. Ik vind het juist ook erg leuk om de oudsten nu eens te zien, ben zo benieuwd naar ze allemaal!
Rasp: Nee je hebt t niet mis meid! Klopt als een bus!! Nemo: Neeee ben je gek?? Ik neem voor mezelf spulletjes mee Giraf: Haahahahah ja joh
Meeting Ik neem I en J allebei mee Merel Even een paar vraagjes over de wagenziekte van Jp..... Wij denken namelijk dat I het ook heeft Ze geeft 8 van de 10x over in de auto.... Ze begint te kokhalzen en ineens spuit het eruit (sorry voor de ranzige details ) Het is nu zelfs al zo dat ik in de auto standaard natte washandjes/handoeken en schone setjes kleding bij me heb... Maar jij hebt het over bandjes bij Jp? Wat zijn dat?? Vlek : drinken BB: hapjes zonder ei, melk, noten en soja meis: lekkers voor de oudste kindjes jadore: Krentenbollen, eitjes en broodjes nemo: merel: bak bier quintakjes drinken voor de kindjes LM: komt niet (maar we hopen dat ze zich nog bedenkt! ) giraf: muffins rasp:aardappelsalade (lactosevrij !!) Mlief: cinn: komt niet Nog even het lijstje, het is nu wel een rommelige lunch/high tea/tussendoortje? Maar mij maakt het niet uit, ik eet alles Nemo Wow S alweer bijna 3 maanden!! Gaat hard!!! en dan is het zeker al tijd voor boterhammen en fruithapjes Hoe gaat het met D zonder luiers? En de lange autorit die je een paar dagen geleden moest maken? Droog doorgekomen? Meis Kom eens terug van vakantie! Wij missen je hier!!! Jadore Kom eens terug van vakantie! Wij missen je hier!!! Rasp Ik ben ook zeer benieuwd naar de oudste kindjes van iedereen! Ik zie ze allemaal al gezellig samenspelen met elkaar (en ruziemaken ) LM Ik ben het met de rest eens! Ik hoop dat je je nog bedenkt wbt de meeting.... je bent en blijft een musketier voor ons Cinnamon ZEG!!!! Ga jij nou stiekem lopen zwangerschapstesten zonder ons?!?! Ga je schamen!
Giraf: Oei oei...dat je daar zo lang over twijfeld....lijkt me 100% wagenziekte toch? Als ze daarna snel opknapt als ze uit de auto is tenminste...?? Bij ons is Jp natuurlijk wat ouder dus die voelde dat hij dizzy werd. We waren naar pretpark geweest en was tegen etenstijd, en toen ging hij uitgebreid het pretpark boekje zitten lezen achterin. Daar kon hij blijkbaar niet tegen, en ineens riep hij: "papa ik heb pijn in mijn buik, en ook nog ergens anders! (?) " Wij gelijk gestopt en hem bij tankstation appelsap gegeven en wat brood laten eten. Daarna verder gereden, maar eenmaal bij het vakantiehuisje heeft het nog een uur geduurd eer hij boven jan was... De dag erop waren we weer verder weg geweest en weer op de terugweg riep hij dat hij ziek werd. Weer snel gestopt en toen alleen met frisse lucht hem weer helder gekregen. Dus gelukkig beide keren niet hoeven spugen. Vond hem ook niet wit kijken. Denk dat hij zelf nu heel goed aanvoelt dat hij niet helemaal lekker wordt in zijn hoofd en maag. I zal misschien nog niet dat inzicht hebben en het kunnen aankondigen....? Ik heb meteen bij de apotheek sea-bands gekocht. Dat zijn elastieke bandjes die een hard balletje bevatten dat je aan de binnenkant op de pols moet plaatsen. Dit schijnt goed te helpen bij wagenziekte en ook bij ochtendmisselijkheid in zwangerschap! Ze hadden alleen de kinderversie in roze camouflage vlekken, maar dat boeide jp gelukkig niet. De jongens was donkerblauw maar daar hadden ze alleen de volwassen versie van liggen. Ik was bang dat deze niet hard genoeg zouden drukken gezien jp zijn dunne polsjes. Google er maar eens op. Ze kosten 15 euro dus het proberen zeker waard lijkt me! En je hebt ook prima.tour dat zijn pilletjes die ze al vrij vroeg mogen, maar ik ben niet zo weg van pillen en bedacht me ook dat dat een hle opgave zou zijn om JP die v.t.v. te laten slikken. Die bandjes vind hij wel cool (ja ja ook roze), maar hij houd ons dus ook voor de gek soms en dat is nog moeilijk pijlen voor ons. Hebben hem ook gevraagt er mee op te houden want nu zeggen we steeds: Ja hoor jp, verzin maar iets anders! Maar je zult zien dat hij straks de wagen onderspuugd als hij echt ziek wordt en wij hem niet geloven.... Bij mijn ouders in de auto heeft hij wel ook een keer heel wit gekeken toen ze veel drempels over moesten, gelukkig waren ze al met 200 mtr bij huis. Maar we merken wel dat hij heel stil wordt en das een teken dat hij duizelig wordt. Wij doen tegenwoordig het spel ik zie ik zie.....om hem zoveel mogelijk naar buiten te laten kijken. Alleen heeft jp een eigen versie. Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is eeeennnnnn.........vliegtuig! (had eigenlijk moeten heten: ik zie ik zie en zal je ook zeggen wat het is ) Hopelijk kun je iets met mijn antwoord?
Oh en vraagje, mag een autostoel voor JP ook voorin in de auto? Ja toch? Of krijg je dan een boete?? Anders zet ik hem voorin, kan hij ook beter naar buiten kijken + ik kan hem beter in de gaten houden zonder steeds naar achteren te moeten kijken.
Zou wagenziekte ook erfelijk zijn? Want ik had het vroeger ook altijd... Ik zal zeker eens google-en op die bandjes! Die primatour pilletjes ken ik ook, dat zijn van die kleine gele dingen, VIES!! zo echt joh, die zijn echt heel erg vies! Ik moest die vroeger ook altijd slikken voordat we met de auto ergens naartoe gingen en daar heb ik een beetje een trauma aan overgehouden, echt zo vies zijn ze.... (ik proef de smaak nu nog als ik eraan denk ) Ik heb I wel vaker voorin de auto, met de airbag uit, ik weet niet of het mag, maar ze lijkt er minder misselijk door te worden, misschien inderdaad omdat ze beter naar buiten kan kijken? Bij I begint het vaak dat ze begint te hoesten, maar eigenlijk bijna tegelijk met het hoesten gaat ze al overgeven, dus we kunnen geen maatregelen treffen, we hebben sowieso een stoelhoed voor haar, hoe vaak die al wel niet gewassen is , maar erger vind ik nog de geur in de auto... echt een k*ts geur, die krijg er er amper uit Ik ga zo eerst een kijken naar die bandjes...
Je moet doen wat je zelf het beste vind! Als dat voor jou betekend dat je L thuis laat, dan hebben wij pech, want dan kunnen we niet met hem knuffelen
Nee hoor Quint, als jij je daar relaxter van voelt moet je dat doen Volgens mij moet de airbag alleen uit als de maxi cosi voorin staat. bij gewoon stoeltje moet hij juist aan toch? Daan heeft gelukkig nergens last van in de auto (we rijden gelukkig ook nooit ) Zindelijkheid gaat goed! Lange autorit ook droog. moesten smoeder ophalen in katwijk. gisteren riep hij één keer 'ooooohh heb geplast' maar was maar minus drupje en de rest op de wc. verder alles op de wc, zelfs gepoept dus!! Je had zn gezicht moeten zien, helemaal gelukkig!! Nu op kdv, kijken hoe het daar gaat Taxi nemo gaat straks collega van ML naar boord brengen en ML ophalen
Klopt was iets met airbag he.....maar die kunnen wij niet uitzetten.....alleen bij de garage maar die geven dan geen garantie meer ofzoiets. Daar moet je handtekeningen voor zetten....zij willen niet dat ze ervoor aan de jas getrokken worden natuurlijk. Even ML vragen. Lijkt mij dat je met groter kinderzitje juist ook airbag aan wilt hebben, maar met MC niet? Giraf: geen idee of zoiets erfelijk is.... Zou echt die bandjes proberen. Die geur is het ergste ja! ML zei al: "15 euro voor bandjes die misschen niet eens werken is nog altijd minder als de kosten om de auto te laten uitstomen" Ohhh arme jij dat je een trauma van die pilletjes hebt! Kan me het helemaal voorstellen dat je ze zo weer opnieuw proeft. Dat wil je I niet aandoen, dus bandjes kopen! Zijn gewoon zweetbandjes hoor, niks geks. Jp vind ze hip genoeg om zo te dragen! Quint: geen probleem, doe wat jij goed vind voelen! Ik eis dan wel dat je een paar recente foto's van je moppie meebrengt, kunnen we lekker ohhhh- en ahh-en!! Goed at onze jp zo mooi NL spreekt, kan hij goed communiceren met alle kindjes! En misschien krijgen we met zijn allen dat P.oolse accent eraf in 1 dag??? (wordt niet minder nu hij niet meer met buurjongen speelt...)