Part II of the 13 musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door giraf, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giraf

giraf Niet meer actief

Oh goed dat je het zegt! Wij hebben toen J net geboren was de airbag wel door de garage uit laten zetten, maar nooit meer terug aan laten zetten nu hij achterin in een autostoel zit :) Oeps, vanmiddag eerst langs de garage....

2. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Nou die collega kwam steeds later dus die heeft pech. graag of niet. ik stel de voorwaarden niet hij :p
    Nu op Q8 terrein in Rdam. ML komt er aan

3. giraf

giraf Niet meer actief

Kind voorin of achterin de auto

Kinderen mogen zowel voorin als achterin de auto worden vervoerd. Dit maakt voor de veiligheid weinig verschil. Wel is het veiliger kinderen (baby’s) zo lang mogelijk tegen de rijrichting in te vervoeren.

Heb ik op de site van de rijksoverheid gevonden! Ze mogen dus wel gewoon voorin de auto en het is veilig!
    (heb ik het dus inderdaad zelf verzonnen :) alweer oeps)

4. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Quint: Helemaal prima meid, het moet voor jou ook leuk zijn!!!;):D

Airbag: Een kindje in een MC kan stikken als de airbag het kind tegen de autostoel aandrukt na een ongeval. bij kinderen in een 'normale' autostoel is het geloof ik minder gevaarlijk.

Uuuh Nemo, collega? Ik heb iets gemist geloof ik ;)

Ik heb helemaal zin in de meeting!! :D:D

5. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Goh....verzin nog eens iets leuks??:D:D:D:D:D

Mijn baas heeft vrijdag wéér gesperk met partij.....wordt er kriegel van....hij heeft het er wel steeds over dat hij mij wil 'behouden' (want alleen kan hij ook niks, geen tekeningen met pc maken bedoelt ie dan) maar ik vraag me echt af in welke vorm hij die nieuwe 'functie' wil aanhouden.......bij een overnam bedoel ik dan

6. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Merel: Vaak is zo'n overname slechts een kwestie van "een andere geldschieter". Het kan dus best zijn dat jouw baas zijn functie als directeur behoudt, maar dat er aandeelhouders zijn of zo.... Er zijn veel vormen mogelijk ;)

7. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Paar berichten terug BB ;)

8. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Of een deel van een Holding... dan verandert er ook niet zoveel...

Ik werkte bij Frans Maas toen het overgenomen werd door DSV. En er veranderde echt niets dan alleen de naam...

9. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oooooooooooh ik las alleen het stukje van ML :) oepsie

10. giraf

giraf Niet meer actief

Zo is "mijn" bedrijf ook overgenomen een paar jaar geleden.... inderdaad niks veranderd, alleen andere naam en ander logo :)

Maar ik snap je 'stress' absoluut merel :(

11. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Een bedrijf met dikke schulden wil niemand zomaar overnemen......zeker niet in deze branche en zon klein team.....wordt niks vrees ik

12. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Bah bah Merel... echt niet leuk...

13. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    BB: jij al iets gehoor van 4FF?? Morgen is het half aug ;). Krijg je post of per mail??

14. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Oh oh.....ik zweer je dat ik zojuist een deurwaarder binnen heb gehad....
    man met zo'n mooie bruine leren map die vroeg naar eigenaar of iemand van de boekhouding....
    "Dan duw ik een gesloten enveloppe in de bus en vraag m of hij z.s.m. contact op wil nemen met 'onze club'..:$
    Nou dat zal heus niet voor contributie van de tennisvereniging zijn.....

15. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Oooooooh, Merel, klinkt ernstig inderdaad. Hoop dat je baas toch een koper kan vinden, begrijp je zorgen heel goed.

16. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Dank voor jullie steun!
    Ik vrees dat de financiële problemen zich onderstussen zo hebben opgehoopt dat het niet meer realistisch is dat een overname mogelijk is. Maar baas wil zich persé niet failliet laten verklaren....dus de schulden lopen alleen maar op.....en we kunnen niks uitleveren omdat we de spullen allemaal v.t.v. moeten betalen aan de fabrikanten.....dus vizueuze cirkel waar we in ronddraaien.....

Anyway....laat ik het positief bekijken....als deze deur binnenkort sluit, zal er toch wel ergens een andere deur opengaan toch?? ooit?? toch?? :(;):)

17. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Merel, weet niet zo goed wat ik zeggen moet maar ik geloof dat alles hoe dan ook goed zal komen. Mijn overgrootmoeder zei altijd alles gebeurt met een reden. Toen ik ontslagen was, had ik nooit gedacht dat ik een andere leuke baan zal vinden maar het is mij binnen 2 maanden gelukt. Dus ik geloof zeker dat er genoeg deuren zijn die voor je open zullen gaan.

18. giraf

giraf Niet meer actief

Stel dat je ontslagen wordt, dan heb je toch sowieso recht op een uitkering? Ik snap dat het niet leuk is, maar dan heb je iig toch een inkomen? Dus ik denk dat het wel goed zal komen ja, het zal een pittige tijd zijn met onzekerheden, maar ik ben het met de overgrootmoeder van quint eens 'alles gebeurt met een reden' en 'alles zal goed komen' :)

19. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    oooh merel wat schrikken zeg!
    maar meid voor mij zojn er al zoveel deuren dichtgeklatsr in mn gezicht om indd verderop een geweldige kans te krijgen dus: ja! er komen ook voor jou.mooie dingen op je pad

20. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    merel, veel sterkte de komende tijd, is heel lastig om dan vrolijk te blijven lijkt me. hopenlijk vind je baas snel een overnamekandidaat, want zo'n kerel met aktetas klinkt niet heel fijn :(

quint, hoe gaat het bij jullie ?? neemt ie de KV nu al beter ?

meeting, komen lekkere dingen voorbij die jullie meebrengen, en de tijd is prima hoor, zo rond 12 uur.

zit nu heerlijk buiten te computeren, loungebank staat en tv heb ik gister aangesloten (als ik op ML moet wachten ;)), HEERLIJK !!
    ML is vanavond weg dus tijd voor ZP, anderen ook ?? anders zit ik zo tegen mezelf te l*llen ;)

Deel Deze Pagina