Part II of the 13 musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door giraf, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja, was een dagje met spanningen he, ga maar lekker slapen!

2. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Hahahahah z ie net dat ik je gequote heb, maar nergens op reageer hahahaha DROL dat ik ben hihihihi

3. raspberry

Hahahahaha ja ik dacht al.......geeft niks hoor! haha.

4. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Gooooooooodmorning!!!
    Daan zo even in bad, naar KDV, nog even stofzuigen en naar mn moeder. Ga daar aan de studie. Heb alleen mini laptop, is irritant om op te werken.

5. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Suc6 meid, respect dat je dit nog doet in je verlof!! Hoop dat je snel klaar bent! Moet je een certificaat of diploma halen voor je uitgerekende datum? Of hoe zit het nu ook weer.....sorry ik ben totaal niet meer bekend met school, werk alweer een hele tijd...

6. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Goooooooooooodmorning!!
    Nemo: wie t eerste klaar is oke? :p Ik zit ook op zolder achter de LT

7. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

school sem:

ik heb haar gezegd dat ik me heel de dag rot gevoeld heb over wat is is gebeurd en dat me vertrouwen beetje weg is nu...vooral doordat ze niet eens doorhad dat ze hem miste! dat deed me nog het meeste...
    de juf vond het zelf ook rot, een beloofde me beter op te letten...
    ze gaat nu de kinderen ook weer tellen met naar binnen gaan...
    dit deed ze de laatste tijd niet meer, maar gaat dat nu wel weer doen!
    ik denk momenteel alleen maar stel dat hij mij zou zijn zoeken en die grote weg overgestoken zijn...krijg er kippevel van!

vandaag had de school open dag en ben ik wezen kijken... hij was heerlijk in de klas bezig en genoot volop...!

Liefs

Gistermorgen met Pim naar het cb geweest...

Ik dacht dat hij echt goed gegroeid zou zijn...
    Hij is nu 63,5 cm lang en 5665gr.

Vond dit zelf erg netjes, lange slanke baby.
    Maar het cb vond hem veel ste mager... ze wouden hem zelfs doorsturen naar het ziekenhuis om te laten onderzoeken! Maar omdat hij erg verkouden is wordt dit nu uitgesteld...
    Ook heeft hij weer 2 prikjes gehad, kleine stoere vent... nu met een zetpil op bed ivm koorts...

8. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

lieve meiden...

Ik merk dat nu Sem naar school gaat ik echt veel tijd te kort heb...had verwacht juist nu wat meer rust te hebben...Maar het halen en brengen en Pim erbij kost me gewoon erg veel tijd...

Ik heb gewoon niet de rustige momenten om hier bij te lezen en op jullie te reageren en voel me daar erg schuldig over...

Ook heb ik het gevoel en nu wat buiten te staan... jullie hebben elkaar allemaal ontmoet, ik was er niet bij...

Ik heb nu besloten om jullie te verlaten.

Meiden ik gun jullie allemaal het allerbeste!
    Bedankt voor alle steun die ik heb mogen ontvangen van jullie!

Liefs Ilse

enne een PB is altijd welkom hoor, maar me abo gaat er nu af;)

9. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Zeepje....
    Ik zal heel eerlijk zijn.
    Ik kan me goed voorstellen dat je tijd tekort hebt. Het is ook een heel ge-ren met een schoolgaand kind.
    Maar ik heb intussen ook een keer gezien dat je op behoorlijk wat topics meekletst en vond het soms ook niet erg persoonlijk om te lezen dat je berichten kopieërden en plakte.....is niet om een trap na te geven, begrijp me goed.:)
    Maar als ik hier iets plaats, voelt dat voor mij heel persoonlijk. En als ik graag meningen wil ontvangen over een vraag, komen die van de andere musketiers ook heel warm en persoonlijk over, zeker nu we elkaar ontmoet hebben. Dan vind ik het beetje vreemd om een verhaal of vraag hier en tevens op diverse andere plekken te plaatsten....dan lijkt het alleen om de antwoorden te gaan en niet om de persoonlijk noot.....snap je?
    Als je erbij blijft dat er in de toekomst geen RL meeting voor je inzit, vind ik het een goede en begrijpelijke keuze om met een aantal topics te stoppen. Je gezin is het belangrijkste wat er is, en moet absoluut niet ten koste gaan van ZP.
    Ik wens je dan ook het aller allerbeste voor jou je kleine mannetjes en ML, en dat jullie het samen heel fijn mogen blijven houden!
    Wie weet komen we elkaar op ZP bij een vraag op een ander topic nog 's tegen!
    Het ga je goed meid!
    xx

10. giraf

giraf Niet meer actief

Zeep :(
    Wel begrijpelijk, maar ook wel ontzettend jammer hoor.... we zijn toch begonnen met een clubje en het gaat hier steeds meer inslinken :(
    Maar ook ik wens je het allerbeste met je mooie mannen toe!

11. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Waar zit iedereen vandaag eigenlijk.....? Allemaal aan de studie?
    ;);););););););););)

12. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Zeep, Ik snap je keuze, je gezin gaat voor!
    Neemt niet weg dat ik het wel jammer vind! Ik hoop je nog eens tegen te komen, hier of in een ander topic!

13. giraf

giraf Niet meer actief

Ik zit hier! Joehoe! *zwaai*

14. raspberry

@Zeep, ik sluit me aan bij Merel, voor mij is het ook allemaal heel persoonlijk hier en ik richt me dan ook alleen op dit forum en dat voelt erg goed. Ik snap dat het te druk wordt voor je met de kindjes en Sem naar school enz...
    Het voelt op zich wel raar om afscheid te nemen aangezien je er van het begin af aan bij bent geweest maar het is misschien beter zo.....
    Ik wens je het allerbeste en geniet van je gezin en heel veel succes met alles!

15. raspberry

Ik ben er ook wel hoor en niet aan de studie maar wel druk met vanalles en nog wat.

J. slaapt al sinds een aantal nachten door of hij komt maar 1 x voor de voeding! JOEPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Moet zeggen dat ik me meteen een ander mens voel, ik ben vrolijker en heb meer zelfvertrouwen en geniet veel meer van de kindjes. Wat een goede nachtrust toch wel met je kan doen zeg!

16. raspberry

@Giraf, voel je al dingetjes???...........hihihi, ben rete nieuwsgierig!

17. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Nemo en BB, gaat het een beetje met de studie?

@bruiloft, ik zou het zo nog een keer willen doen! Zo leuk! Dit jaar zijn we alweer vijf jaar getrouwd!

Merel, ze zijn lekker opgeschoten met de verbouwing! Joehoe, nog even en je hebt een super mooie aanbouw met superdeluxe keuken:D
    Heb je je vestje al binnen? Ik had mijn oog ook al op dat vestje laten vallen maar niet besteld omdat ik m te duur vind. Ik wil heel graag van datzelfde merk het jurkje met sterretjes. Mag L aan op haar 1e verjaardag.

Rasp, V is wel heel wijs met haar taal! Jeetje:$ O is volgens mij redelijk gemiddeld en daar ben ik wel blij mee.

Meis, heerlijk van het zonnetje aan het genieten!

Hier een heerlijke week, NOT;) O heeft besloten niet langer een goedluisterende, lieve, behulpzame peuter te zijn. Hij is sinds deze week een klein driftig, zeurend dwars mannetje:p Natuurlijk is hij nog steeds lief, maar OMG wat kan dat kind dwars zijn:p Alles willen wat niet mag en alles wat mag niet willen.

18. raspberry

@Cin, oh jeetje dat is niet leuk!! Het is en blijft jammer dat zulke fasen er ook bij horen he en is niet makkelijk, sterkte!!

19. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Rasp, wat heerlijk dat J doorslaapt! Met goede nachtrust voel je je een stuk beter!
    Ik heb ook respect voor jou Giraf.. O is nu al een paar nachten aan het spoken en ik ben nu helemaal stuk. Jij doet dit al bijna 2 jaar!:$

20. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Rasp: oohhhh wat fijn voor je!!! Dat scheelt een boel he, ik merk het nu ook sinds jk doorslaapt van 19:30-7:00 uur! Heerlijk. Werd van de week wakker op de bank om 23:00 uur (val steevast in slaap tegen 22 uur:D) en kon de grond wel kussen zo blij was ik dat ik niet meer hoefde te voeden! Je bent op dat tijdstip meestal gebroken als je dan vtv geslapen hebt. Als je in dat ritme zit kan ik het wel aan, maar nu merk ik hoe lekker dat is als je door kunt slapen.
    :):( ohhh sorry Girafke, moet voor jou wel een klote opmerking van mij zijn....sorry zo bedoelde ik het niet he!!
    Feit is gewoon dat het moederschap vermoeiend genoeg is, en als je nachtrust dan niet zo loopt als je wenst is dat overdag gewoon een killer.....
    Hoop dat de doorslaap tijden voor iedereen hier snel aanbreken!! (behalve die van Nemo :p)

Deel Deze Pagina