Ik vind het wel leuk, de kindjes zullen er minder blij mee zijn, want die vinden verf nogal lekker om op te eten
Giraf: dat is m ja!!! Maar....je bent wel gewaarschuwd, hij maakt best hard geluid, en die boer zingt Old macdonald had a farm......(tot je er gek van wordt) Maar de lampen kunnen aan, rijden, boer die zingt en dieren maken geluid, erg leuk vind ik zelf. En die aqua doodle is ook leuk ja! Maar vraag me altijd af of die kleintjes niet veel te hard drukken met zo'n 'pen'....? Tot je water in de kamer hebt staan?? Heb m nooit in het echt gezien. Een magisch tekenbord met automatische schuif hebben wij voor de 2e verjaardag gegeven, erg in trek, nu nog!!! Jk sabbelt ook graag aan de pen.
Was in het kader van de wellicht-aanstaande-bezuinigingen aan het loeren voor een mooie winterjas voor jk op marktplaa.ts, maat 80.....iemand nog iets aan te bieden??? Kunnen we maybe weer koop-/ruildag houden de 2e....
Ohhhh spannend! Best eng lijkt me...moet je dan met zo;n heel verbad om de neus lopen, of gewoon alleen inwendig watjes erin? Sterkte meid!! Hopelijk kun je het nu even loslaten, duurt nog effies.
Ik had een hele mooie voor I, maar heb net mijn zus even laten kijken en het is helaas maat 68.... Nu je het zegt, ik moet voor I ook nog een winterjas hebben...
Nemo: He getsie spannend!!!! Maar meer lucht is wel prettig!!! Merel: Hahahaha neeee dat kan helemaal niet met die pen hihihih je vult m met water en er zit een absorberend staafje in dat nat wordt. En daarmee kun je tekenen. En dan nog het stempelkussen dat je nat maakt, dat lekt ook niet! En Moos vind het al 2 jaar erg leuk
Hoi Musketiers!!! jullie zijn me nog niet vergeten he. maar weer terug en nog een boel bij te lezen zag ik al, ga daar even rustig de tijd voor nemen. We hebben een heerlijke vakantie gehad niet helemaal de 2 weken vol maar goed ach het was zo leuk en de kindjes wouden ook graag naar huis. nu al weer druk aan het opruimen, vrienden van ons hebben 2 konijnen gebracht omdat hun kinderen er niet voor zorgen en anders ze na de polier moesten. nou ja dat vind ik echt te zielig natuurlijk maar ja nu heb ik er ook 1 over want 3 is me te gek dus wie wil!! @Merel, ooh heb een jasje mt 86/92 van Lie.f maar ja is wollen jasje beetje pillig maar dat was hij na 1 keer wassen al weet niet of je er dus blij van word. (maar jasje voor T deze winter ja kom maar op) @Giraf, oooh hier zelfde dillema wat geven we T voor zijn verjaardag. ben er nog over aan het denken, maar vind een autogarage ook wel heel leuk. @Meeting, hoe en wat ik heb het enen ander gelezen maar ben de kluts even kwijt!! @Nemo, ooh nou dat is vlot dan, ML hier moet dezelfde dag voor neusoperatie ze gaan dan de neusschelpen uitbranden ofzo iets. Rest lieverds heb jullie gemist wil iemand even een korte samenvatting van het hele geheel maken??? xx
Die maat gaat hem niet worden deze winter, en voor volgend jaar durf ik nog niet te kopen.... Ik heb een donkerblauw baby.face jasje met super leuke set van noppies, zo'n vrolijk gestreepte muts met skibrilletje op geborduurd. Maar....maat twijfel ik wel aan....of T dat überhaubt gaat passen. Jp was een smal menneke he...en in de winter geboren.....is maat 74 geloof ik is wel nog puntgaaf, echt als nieuw..... Bij BB moet je zijn voor de samenvattingen he! Als ik een heel blad voltyp kijkt mijn baas me raar aan......rammel de rammel typ typ en niks te doen... Oh en nog een z.g.a.n. mat zilveren jasje van baby.barb barbera.faber maat 68. Als iemand iets wil zien roept u maar, anders gaat het op MP!
Hahahaha Merel: Jouw baas helemaal blij: WERK !!! uuuuh nee uhm.... Nou uit mn blote koppie: Vlek: was even spannend want ze leek te weinig VW te hebben, maar extra controle sloot dat uit Verder is ze hard door haar enkel gegaan maar gaat gewoon paars en dik door de bikkel! Ht is wel aanpoten voor haar. S was bij smoeder geweest maar was ook niet helemaal fijn gelopen. Quint: L groeide wat minder hard dan gehoopt en quint is nu bezig met het juiste eetritme te vinden Rasp: Had je nog meegekregen dat de oma van ML was overleden en de opa daarna een hartaanval had gehad? Nou hele pittige weekjes voor Rasp-gezin Merel: Is weer aan t werk, maar de onzekerheid is killing Cinn: heeft zonder ons omo-getest Giraf: Beetje hetzelfde nog, toch? slapen is nog niet goed en daarom is I laatst 2 nachten bij oma geweest. Want het gaat soms echt niet meer. LM: komt niet naar de meeting, omdat ze zich dan 5e wiel aan de wagen voelt Doortje: was/is op vakantie en N is bijna jarig Nemo: D is zindelijk!!! Joepie en het gaat heeeeeel goed! ML is thuis en Nemo wordt geopereerd aan de neus. Mijn spannende verhaal ken je hihi Mliefje: Geen idee
Merel, nu wij het over kleding hebben, durf het bijna niet te vragen maar heb je misschien nog leuke schoenen liggen van Jp? Weet niet welke maat hij nu draagt? Ben hard op zoek voor M in 24/25.
Heb sketchers schoenen maat 25 liggen. Niet helemaal nieuw meer maar als buitenspeel schoenen wel handig. wat een kleine voeten heeft M trouwens (of daan grote )
Zal sowieso oude kleding van daan meenemen. ook kleine schoentjes maat 20 ofzo... is niet allemaal nieuw, ook niet echt bekende merken, maar wie weet...
Daan 26... Maar neem aan dat M nu nog 24 heeft? Aangezien ze 24/25 zoekt... ach daan zn nichtje is 3 maanden ouder en heeft 27
M had tot nu toe 23... Maar wij zijn net tot de ontdekking gekomen dat 23 echt te klein wordt. Hij heeft sowieso kleine voeten, ja. Ik denk dat hij nu 24 heeft, 25 zit nog wat ruim.
Maar M is denk ik sowieso een stuk kleiner dan Daan? Ik neem gewoon van alles mee... Die sketchers hebben wij ook gekregen toen (ongedragen). Nu dus wel gedragen, maar zijn fijne schoentjes met klitteband
Goeiemiddag allemaal! Meis, welkom terug! Fijn dat je een leuke tijd hebt gehad. Wat lief dat je die nijntjes hebt opgevangen. Ik heb jaren lang konijnen en cavia's gehad. Nu niet meer, is niet echt een goede combi met katten en jachthond. Merel, ik heb voor L een jasje besteld van Z8. Die was van vorig jaar en nu in de sale maar 25E Deze: Winterjas Beth Pink - marine - Winterjassen M nu maat 25, jeetje heb ik dan zo'n reuze zoon? O zat met 22 mnd al in maat 25. Twee weken terug nog voeten laten opmeten en 25 past nog wel maar het najaar zal hij wel 26 moeten. Wat O net toch heeft gedaan Ik heb het badje opstaan dus beide kinderen rennen hier rond zonder luier. O roept net "oeps, plasje gedaan" Heeft ie IN mijn werktas geplast. Gelukkig zat er alleen een agenda en wat sleutels in.