Part II of the 13 musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door giraf, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh en nemo: Succes met wennen ;)

2. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Alles was goed op CB. Ruim kilo gegroeid in een maand. Maar lengte was relatief meer gegroeid dus alles was goed.
    Ze heeft de stempel gekregen "pittige bijdehandte dame" :D

3. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Mooooi Nemo!!! Stempel: <APPROVED> op dr kontje? :D:D:D
    Moeste ze geen prikken? Kusje voor S!!

4. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    En ik schaam me hoor :)
    Lees wel alles (met veel plezier) maar reageren via mobiel us zo klote. als rust in.mn kop beetje terug is kom ik beter meekletsen!!

5. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Jaaaa 2 prikjes!
    Daarom heeft ze ook de stempel pittig. Madame houdt uit woede haar adem in :p

6. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Waar is je LT dan ook alweer Nemo???
    En oooh die S met dr prikjes hahahaha deed Pip ook hiiii BRULLEN!

7. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    LT is terminaal... doet het nog wel beetje maar als ik hem.opstart wil ik na 3 minuten uit raam gooien

8. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    En heb te dikke vingers voor typen.met mobiel :p

9. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Hahaha ik ook, ik maak spelfout na spelfout dan hiiiii

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Giraf:goed dat je moeder het heeft aangegeven, fijn dat ze er nu toch werk van gaan maken. Wie weet wat t brengt, je hebt immers niks te verliezen hè! Sterkte!! Spannend wel lijkt me.

Ohhhh hier ook weer wat vanmorgen....
    ML had kalknagelolie op zijn nachtkastje laten staan. Ben ik jk aan het aankleden komt jp met schrik in de ogen naar me toe. Flesje olie in de hand, "mamaaaa ik heb hier wat van geproeft!"
    :$:$:$:$:$
    Ik m gelijk water laten spoelen en tanden en tong keihard geschrobd. Toch de HA maar gebeld omdat ik ook niet wist hoeveel hij er van in de mond gehad had. Hij zei eerst dat hij het ook in de keel had gekregen, maar later ook weer dat hij t niet had doorgeslikt. De HA-assis ging de Giflijn bellen.:$
    Belde ze terug met mededeling dat ik goed gehandeld had, en nu hem water moest laten drinken steeds om de zoveel minuten om te kijken of hij dat nog goed deed. De slijmvliezen konden er van opzwellen en dan zou hij het benauwd kunnen krijgen.
    Al met al goed afgelopen, niks doorgeslikt, dus paniek voor niks....maar goed ook!!

11. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Pfff das schrikken.Merel!!

12. giraf

giraf Niet meer actief

Jeetje merel das schrikken! Wel goed dat hij het gelijk opbiegd dat hij ervan gedronken heeft! Voor hetzelfde geld zegt hij niks en weet je niet dat hij ervan gedronken heeft....

Nemo
    Fijn dat de pittige dame weer goedgekeurd is!

Iemand zin om mijn was op te vouwen??
    (het zijn 4 ladingen :))

13. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ooooh Merel!!! :$:$:$:$:$ Jeutje wat akelig!!!!! GELUKKIG valt het mee, maar jeeeee wat is zo'n ongelukje snel gebeurd he meis!! :$ Is de hartslag alweer een beetje normaal? Knuf!

Giraf: Ja hoor dat doe ik wel voor je!! Ga jij maar even lekker slapen :)

rasp: Denk aan je en mis je liefie. Maar ik weet dat je het even zwaar hebt en aankomend weekend manloos, dus hele dikke knuffel voor jou liefie!!

Meis: Al weer helemaal geacclimatiseerd? :D

14. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    iedereen n zonnesteek? :p :D;)

15. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Nee een spiraaltje :p

16. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    hiii en? viel mee toch? :) willen jullie eigenlijk nog een derde kindje?

17. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Viel mee.
    In principe geen 3e. Maar weet nooit wat er gaat gebeuren als het ooit weer gaat kriebelen. Maar ML gaat zich nooit laten helpen (zelfde angst als Giraf ;))

18. giraf

giraf Niet meer actief

De afspraak staat!Donderdag 30 augustus komen ze hier thuis video opnames maken..... Spannend! Ze komen eerst gewoon overdag onze dagelijkse routine filmen, en dan gaan ze adv die opnames kijken of er iets "mis is" in onze communicatie naar I toe, soort van 'als het overdag goed gaat moet het 's nachts ook goed gaan' :( Nou zei mijn moeder al dat ze gisteren op het CB al gezegd heeft dat wij een goede communicatie hebben naar I, dus zij zei ook al dat ze waarschijnlijk niks zullen vinden waardoor I slecht slaapt.
    (mijn moeder zit al jaren in de kinderopvang/crisisopvang/medisch kinderdagverblijf/internaat, dus die weet wel waar ze het over heeft zeg maar, niet dat ze bevooroordeeld is omdat ik haar kind ben ;)
    Maar goed, dan hebben we dat iig uitgesloten.... En misschien vinden ze juist wel dingen waar wij onszelf in kunnen verbeteren! We gaan het zien, even afwachten..... Vind het wel spannend hoor :)

19. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Is ook zeker spannend Giraf. En confronterend!! Knoop alleen vooraf zo goed in je oren dat alles wat je doet en de keuzes die je maakt en hebt gemaakt, je ALTIJD het beste voor hebt gehad met je gezin. Er bestaat (binnen de grenzen naturlijk) geen echt fout of goed met opvoeden. Wel actie-reactie! En misschien is er niets waar het door komt, en misschien iets heeeeeel kleins waar je zelf nooit op was gekomen! en als het helpt, geweldig toch!!!!???!!! :D
    Als je je maar NOOIT schuldig gaat voelen, want dat is zo killing voor jezelf en gezin. En zo niet nodig en onwaar!! Je bent een TOPmama en je bent echt een geweldige lieve schat!!! Komt goed poppie, ik hoop dat t echt helpt!!

*pakt ladder, overwint hoogtevrees, klimt omhoog en geeft een dikke dikke dikke zoen op je mooie Giraffenneus!!!*

20. giraf

giraf Niet meer actief

Mijn leven zou een stuk minder leuk zijn zonder jouw vriendschap!!! :)

*buigt haar lange nek om een hele dikke kus terug te geven*

Deel Deze Pagina