Koorts is best functioneel: Het creëert de ideale situatie voor witte bloedcellen en een niet-ideale situaties voor bacteriën en virussen. (Maar na een paar dagen kan het ook te lang te hoog zijn, waardoor het lichaam zelf er last van gaat krijgen. Want het meeste is gemaakt om op 37 graden te functioneren, dus wel na een dag of 3 de HA bellen) En tot 41 C is het veilig
Lieve allemaal: Morgen heeft er een musketierbeebje feest. Maar ik weet niet of de mama het prettig vindt als er op ZP uitbundig en liefdevol wordt gefeliciteerd mbt bepaalde privézaken. Zou iedereen aub evt felicitaties op de site willen zetten of mailen aan de desbetreffende musketier ipv hier op ZP? Thanks a lot!!!
@giraf, jeeee spannend zeg kan me goed voorstellen zeg is ook niet niks, maar jullie houden al zo lang jullie hoofd koel en willen alles proberen chapeau!!! Denk dat maar weinig danu t kunnen hoor dus even van mij dikke vette veer *voel je hem al * @bb tof je banner, de derde komt eraan joehoe!!!! @nemo met prikjes ja mag dat vlgs mij. VLEK smste is tot dinsdag uit de lucht provider heeft ze eraf gegooit, dus niets ergs maar even geen internet en ze baalt als een stekker!!!