@BBliefff dank je! Was heel erg leuk, maar ook heeel erg warm N. was overspoeld met cadeau's en de oudere kinderen gingen alles voor hem uitpakken was heel gezellig! De dag ervoor naar Scheveningen geweest en eerst gezwommen met zijn 4tjes allemaal. Was ook superrrr leuk, alleen later was ik het zat. Ik heb namelijk heel erg last van mijn rug en loop nu bij de fysio ik miet morgen weer, maar het is nu al een heel stuk beter! Ik kon zelfs niet eens meer goed ademen zo erg was het maar gaat nu weerv prima NIETTTTTTTTTTTTTTT hoe kan dat nou binnen de afleestijd en een dikke streep of heel licht of normaal???? Dat kan toch niet Ahhhhh echt...oooo ik dacht dat jullie er echt NUNUNU voor gingen toch zegt me iets dat het niet lang gaat duren hoe gaat het met ML zijn werk? @BB en Merel, wat voor nieuws ben niet nieuwsgierig hoor @Meeting, praat Mlief hier nog? En ooooo nee ik voel me wel schuldig hoor ik wil jullie dag helemaal niet verpesten ook al baal ik enorm dat ik het zou moeten missen en het stiekem wel heel fijn vind er de volgende keer wel bij te kunnen zijn, maar ik wil niet jullie dag verpesten zo kort van te voren en al helemaal omdat ik er zo lang niet actief ben geweest!
wbt meeting, ja vind het heel jammer dat er nu meer afvallers zijn maar om het nu te verzetten. denk dat je altijd nooit iedereen op de zelfde dag krijgt. Als we nu het wel op de 2de houden en dan snel een nw datum prikken en dan weer wie wel kan Leuk en wie niet kan ook goed anders word het nooit wat denk ik *lees dit is hoe ik er over denk he* maar goed dat denk ik. @giraf hiiii, ja idd korting betaal de helft
Jadore Het is heel normaal hoor, dat je het stiekem fijn vind dat ML na een maand weer gaat werken, tenminste dat heb ik ook Kan ik gewoon weer lekker ons dagelijks ritme oppakken, alles weer op vaste tijden, heerlijk! En een leuke eerste verjaardag gehad van N! Maar veel gedoe? Hoe bedoel je? druk ofzo? Mooie taart! BB Wat een l*l van een vent van die droger :x misschien denkt hij 'proberen kan altijd, misschien trappen ze er wel in' Nou mooi niet dus! Ik vind dat je een hele nette reactie hebt gegeven.... En leuk joh, straks weer voor een 3e gaan! Ik vind het echt super spannend allemaal weer..... dan zou je denken dat een 3e echt niet meer zo spannend is, maar jeetje zeg, misschien ben ik nog wel zenuwachtiger dan we voor de 1e en 2e gingen Ama Inderdaad, wat is 6 km toch? Als je een goed gevoel hebt bij die school, dan zou ik er ook zeker 6 km voor over hebben! Meis Wel leuk joh, af en toe even werken toch? Of doe je het meer voor je ML zodat hij meer tijd heeft? Sowieso vind ik een leidinggevend functie leuk! Ik heb in een restaunt gewerkt als manager... super tijd was dat! Hebben jullie oppasmeisje? Dat heb ik helemaal gemist sorry.... Merel Nog nieuws over je baan? Vlek Nog maar 1 dagje en dan ben je er weer! Rest *zwaai*
@Doortje: Heel licht maar, hoor. Maar toch... ach ja we zien wel Is ook wel erg onwaarschijnlijk met de spiraal... Op Merels werk is het momenteel er op of eronder en dat geeft erg veel stress en spanning... Meis: Ja dat denk ik ook, gewoon snel een nieuwe plannen! en deze gewoon door laten gaan Had iedereen trouwens over mijn stukje van die jongens en de politie heengelezen behalve amarens hahahaha? Of was ik de enige die het nogal het nachie vond hahahahahaha Nemo: al nieuws over S?????? Mooooie foto's op FB! Vlek: Jaaaa je komt bijna weer en dan willen we de buikfoto hoor!!! Duurt veel te lang ik wil meezwijmelen!! Giraf: Jaaaa het ís ook spannend!!! Ik vond nr 2 het spannendst denk ik, maar ik ben benieuwd of dat ook zo blijft Ja wat een sukkel he!!! hahaha daar trapt mevrouw babbelbol niet in hoor!
ego: sarah heeft een lichte heupdysplasie rechts. Morgen naar orthopeed. Ze zal waarschijnlijk geen echte gipsbroek moeten, misschien alleen breed luieren (hoewel ik ook lees dat dat vooral werkt bij kindjes tot 3 maanden). Afwachten... Meeting: ik zeg doorgaan, denk dat er nooit een dag gaat komen dat iedereen kan. Maar is mijn idee.. Er komen vast meer meetings toch??
Ik heb er overheen gelezen denk ik, kon ook niks terugvinden Nemo Arme S Maar breed luieren? Hmmm, is inderdaad misschien lastig nu ze al wat 'ouder' is..... Ben benieuwd wat de orthopeed morgen zegt.
En was ook nog naar KA geweest voor sarah's (verborgen) reflux. Vond dat het spugen (ook binnensmonds) al minder was, maar heb de afspraak toch maar laten staan (kon ze ook gelijk uitslag van foto's geven) Dat spugen en huilen aan eind vd dag kwam door lucht en door spanning. Kon geen kwaad, werd vanzelf minder. Okee, logisch.. Toen vroeg ik of ik dan wel de JBPM moest blijven geven.. Vreemde adviezen: Ik kon beter rijstebloem doen. Ja, ook met 3 maanden, gewoon niks tegen CB zeggen Elke fles beetje er in doen. Fles van 23 uur mocht er wel af van haar. Gewoon naar 4x200 (ipv 5x180) en laatste fles al beetje papje. Met 3,5/4 maanden beginnen met bijvoeding, moest ik niet bang van zijn (ben ik ook niet ) gewoon doen. Ze was er aan toe. Wilde het liefst al fietsen zei ze Ze zei: kijk dan, die wil alles zien, alleen maar zitten. Sommige kinderen zijn gewoon snel en overal al aan toe, en dan zijn wij als ouder gewoon te langzaam Maar goed, mocht dus al rijstebloem geven, flessen verhogen, één er af en over ruime halve maand al bijvoeden... okeeeeejjj.. ik laat het nog ff bezinken Vond het wel leuk dat ze posi over sarah was. Sarah draaide zich bij de echo trouwens ineens maar haar buik
Hihi nemo wat hebben jullie toch een heerlijk eigenwijs dametje! Doet alles op haar tempo, gaat haar eigen gangetje, trekt zich niks aan van de statestieken, en als ze tijdens de echo zin heeft om zich om te draaien doet ze het gewoon..... Dat wordt nog wat later! Maar al beginnen met bijvoeding met 3,5 a 4 maanden? Hmm dat zou ik inderdaad toch ook even moeten laten bezinken
Wowwww eigenwijsje Nemo!! Jammer dat ze toch HD heeft. Maar ik heb genoeg kindjes met een broekje gezien: lichte of wijde spreid en allemaal konden ze er zo mee weg!! Succes wijffie!! Giraf:Huh ik zie m ook niet meer??? gek.... Nou even nu dan maar: Zaterdagnacht: eerst was Moos wakker tot 1:00. een stuk of 15 buurtjongens hadden n feest en kwamen rond 2.30 onder ons raam staan schreeuwen en gingen bij mijn overburen de tuin inbreken om te zwemmen! toen heb ik gevraagd of t stiller kon, omdat mn dochtrtje wakker werd, maar toch gingen ze door. En heb ik de politie gebeld toen ze die tuin ingingen. Ze gingen ook nog aanbellen en toen liep het helemaal uit de hand: De buurman op de vuist met een jongen omdat ie niet uit zn tuin ging!! En toen kwam de politie GELUKKIG en werd t langzaam rustiger.. maar ondertussen was Pip ook wakker om 4.00 en die wilde niet slapen dus pas om 5.30 aan de borst in slaap gevallen. en om 6.30 werd Moos alweer wakker. pfffff
BB, gezellig nachtje gelukkig is het goed afgelopen. Nemo, wauw gaat goed met S.! Jammer van haar heupjes, gaat zeker goed komen. Ik heb gehoord dat een richtlijn bijvoeden met 6 mnd gaat veranderen in bijvoeden met 4 mnd Ik denk gewoon dat je het per kind moet bekijken.
BB, oooh jee daar heb ik ook over heen gelezen dan, jee wat een verhaal zeg. gelukkig is het wel weer rustig geworden dan he. @Nemo, wat een bengeltje heb je toch ze wil alles zien en ontdekken heerlijk toch, en al bijvoeden zo dat gaat rap maar ja de KA heeft er voor gestudeerd denk ik dan maar he. Wel benieuwd wat de orthopeed gaat zeggen @Giraf, ja oppasmeisje voor als wij eens weg willen, ja is allemaal snel gegaan met werk ach wel leuk en gelukkig ook maar. Teneerste de extra zakcent (kreeg een Dikke blauwe brief) en ja ML gaat dan ouderschapsverlof op nemen dat heeft hij nog van beide kindjes en dan kan hij minder werken ism belasting voordeel om zo thuis te zijn om voor zichzelf aan de slag te gaan. kijk als dat allemaal goed loopt kan ik weer stoppen en wie weet vind ik het stiekem ook wel weer leuk om te werken. Ooooh die F is toch vervelend en ze zegt zelf dan ook ; mama ik ben wel vervelend he draakje!!!
ja vroeger was dat ook al zo vanaf 4 mnd, en dan met half jaar kregen ze gewone melk en bestond er nog geen opvolg. het veranderd elke keer. net wat je zegt gewoon naar je kindje kijken.
Meis, van harte met je nieuwe baan!!! Goed, zeg! J'adore, volgens mij ben je niet laat met het maken van de schoolkeuze, hoor. Er zijn wel gemeentes waar je je kind inderdaad heel erg vroeg moet inschrijven ivm wachttijden. Maar normaal gesproken ben je keurig op tijd
Echt super Meis!!! Ben blij voor je!!! Hier is Pip een DRAAK!!!! oh man ze krijgt wel 2 tandjes door, maar of dat t is??? Pffffff echt brullen brullen brullen!! En niets zint haar langer dan 10 seconde
Wat een nacht BB! En dan ook nog eens zo brutaal zijn om niet stiller te willen zijn en niet uit iemand anders zijn tuin te willen gaan!!! Zo die hadden aan mij echt een verkeerde! :x Zouden de kindjes last hebben van de warmte? I heeft deze morgen ook al 2x over gegeven, maar verder geen koorts, wel is ze super lamlendig, wilt niks, niet eten, niet spelen, zelf J kan haar niet aan het lachen krijgen Meis Oh zo een oppasmeisje, ik dacht dat jullie zelf een meisje hadden waar jullie op gingen passen
nou idd hier zijn ze niet te harde gewoon!!! OMG wat vervelend die 2 aan elkaar plukken en mieren en mattelen. mag straks om 7 uur sporten Hoezeeee even weg hiii zit ml er mooi mee. Oooh mis wel een aantal dames hier (ja ben zelf ook niet heel trouw geweest de laatste tijd) Als goed is is morgen Vlek ook weer in de lucht!!
@meeting, goed dat jullie hem gewoon door laten gaan! Baal als een stekker, had er zooooo graag bij willen zijn, maar ik neem het risico niet in slaap te vallen. Alvast heeeeel veel plezier! @nemo, wat erg meid! Gelukkig komt het heus wel goed allemaal, maar er is niets vervelender dan nare dingen met je kindje. Dikke knuffel! @BB, JEUTJE jij maakt ook wat mee he...ongelooflijk @Ama, gelukkig, fijn dat jij het iig weet 6 km, is wel te doen, maar ik begrijp wel dat je hem liever om de hoek had willen hebben. Is het toevallig op de route van je werk? @Meis, hahaha zegt F dat o o o hahaha echt grappig ook al is het ook stout chloe is ook zo lekker bezig en gaat echt met sprongen vooruit Ach ja het gaat er om dat je terug komt toch ik vind het nog knap dat de meeste nog zo actief zijn geweest die eerste maandjes van hun 2e echt raar ook al ben ik zo lang weg geweest, de band voelt nog steeds hetzelfde (voor mij dan ) @Giraf, wat sneuuu C & N hebben niet echt last met het weer, alleen eten doet N. minder nu maar ik weet niet of dat alleen het weer is.
J'adore, nee is niet op de route naar mijn werk, helaas. Maar ik heb het voor een goede school wel over, nu maar hopen dat het inderdaad een goede school is want zeker weten doe je niet van tevoren. Dames, iemand met de kids naar de ko.ningin ju.liana t.oren geweest? Is het leuk voor een driejarige?
Ha dames ben er de komende dagen wat minder. we mogen een.paar dagen gratis in de sta caravan van de baas van ML. morgen, na het ZH gaan we weg. zal waarschijnlijk wel braaf meelezen maar dan weten jullie waar ik uithang kus