Part II of the 13 musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door giraf, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Oh in Rockanje trouwens...

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Ama, nee nog niet geweest! Hopelijk heeft een van de meiden ervaring of is er niet een topic over geweest op zp toevallig?
    Dat is wel balen, maar goed het is indd niet anders en ik zou het voor een goede school ook over hebben hoor:) Je weet nooit of het ineens wel op de route van je werk ligt ;) Ik wil ook perse een continurooster, vind ik ook gezellig voor de kindjes en brengt naar mijn idee meer rust dan dat heen en weer gedoe. Zit M. al op de basisschool? Sorry ben er een beetje uit.

@Nemo, wat leuk! Veel plezier!

3. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Nemo: Veel plezier meissie!!!!

Ama: Jaaa ik ben er zelf als kind geweest, maar zoals ik hoor is het leuk voor een 3-jarige! Veel kleine attracties waar ze inkunnen ;)

4. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Morgen,

@ama, is erg leuk, merel is er laatst geweest. Wij ook met regelmaat vroeger en met mn broertje en zusje.

@nemo spannende dag vandaag, en veel plezier aan zee heerlijk!!

Zo nu ff naar logo me F.

5. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh ja Doortje: Wat naar van je rug!!! Ik hoop dat t snel over is. Ook van het voeden? Heb ik ook last van tussen mn schouderbladen

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @BB, kan dat van het voeden komen dan:$? Er is 9 mnd terug iets in mijn rug geschoten, kon toen ook bijna niet meer ademen en ben daar gewoon mee doorgelopen, omdat de ergste pijn weg was en het normaal was gaan voelen. Ik heb het indd in mijn rechter schouderblad. Heb jij er ook last van?

@Ama, ik heb even naar het rapport gekeken vd school en ze hebben vooral allemaal voldoendes en een onvoldoende-voldoende. Hoe goed scoort jouw school?
    Nou zo te lezen is JT een succes om heen te gaan:D leuk! Ook maar een keer naar toe:)

7. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Jadore: Jaaaaa dat kan van een verkeerde houding komen!! Zeker weten, ik heb t ook!!

Waar vind je die rapporten van scholen???

8. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Zoek Scholen hier :D ik vraag me af of groen het beste is wat er te halen valt?

Ik loop bij de fysio en hij heeft me heel veel gekraakt en pijnlijk gemasseerd en het gaat nu al een stuk beter, maar ik voedt N. alleen nog maar liggend en 1x pd in mijn armen, maar dat is ook zo gedaan dus zou het dan echt nog daarvan kunnen komen? De fysio vroeg me of er wat was gebeurd en nu besefte ik me ineens dat er 2x iets in was geschoten maar alweer vergeten was:) Hoe verhelp jij je klachten dan?
    Heb je al een basisschool uitgekozen?

9. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ja die bij mij in de straat hahaha. Een hele fijne school waar alle vriendjes en neven en nichten heen gaan! :)
    En hij is groen!! :D:D

Verde: Ja ik weet het niet, maar ik heb door het voeden last gekregen. En daarvoor fysio gehad en gekraakt indd. En daarna houding aangepast :)

10. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Nemo, heel veel plezier in de caravan!!! Leuk!

Wat goed dat jullie zo positief zijn over dkjt :) Daar gaan wij denk ik in oktober naar toe.

J'adore, nee joh, M is maar 3 jaar, gaat pas over een jaar naar school. Groen is inderdaad het beste, daarna geel/oranje en daarna rood (maar z'n school zou ik maar niet kiezen ;)). Ik heb voor je gekeken en de school van M heeft 2 keer onvoldoende/verbeterpunten, er valt altijd iets te verbeteren denk ik dan ;)

11. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @BB, o nou misschien ligt hetv daar dan wel aan. Fijn dat het bij jou iig over is :)
    Yeahhh wat goed! Welke school en plaats is het? Wil je me dat mailen dan kan ik even vergelijken qua cijfers :) Leukd at iedereen daar op die school zit :D gezellige boel hoor :D denk datik C&N ook daar op school doe :p haha dan valt 6 km wel mee :p he

@Ama,:) sorry hoor, jeetje stom van me ik was in de war met Wolfje haar zoon, hi was wel ouder toch? Anyway zelfde leeftijd als C. dus, spannend he zo'n nieuwe fase! O wat lief van je zeg! Thanks!!! O ok. nou dan is de school die ik op mijn nr1 heb staan tot nu toe nog steeds mijn favo :)

12. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Sarah krijgt straks spreidbroek aangemeten en die moet ze de komende 3 maanden 23 uur per dag aan :(

13. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Even tussendoor. Kom straks weer reageren.

Ohhhh kleine Sarah.....toch een spreidbroekje dus. Ben je geschrokken dat het toch moet? Vergt veel aanpassing van jullie lijkt me.....
    Ik hoop heel erg dat je meisje deze aanpassing goed doorstaat. Hoop dat ze goed blijft slapen en net zo tevreden blijft als ze was. Niet niks meid....heel veel sterkte komende 3 maanden. (is dat helemaal tot aan de voetjes ingegipst? Sorry weet niet precies hoe zoiets zit)
    Gaan jullie nog wel weg komende dagen?
    Nogmaals sterkte, denk aan jullie! Knuffel voor je lieve bikkeltje!!!

14. giraf

giraf Niet meer actief

Ah :( Das niet leuk nee.....Het is dan wel voor een goed doel uiteindelijk, maar ik snap dat het wat tranen gaat kosten.... Dikke *komtwelgoedschatje* kus voor jou kanjer!

15. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Nee geen gipsbroek. iets met klitteband. kan in beperkte mate bewegen. Zal foto posten als ze hem heeft.

16. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Jeetje Nemo dat is schrikken! Niet niks inderdaad! Arme Sarah en arme jij! Over 3 maanden een taartje eten dat het voorbij is. Ik denk dat het wennen het moeilijkste is en dus aankomende dagen/weken daarna hoop ik dat de tijd voorbij vliegt en jullie kleine weer vrij kan bewegen! Sterkte en liefs!

17. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Nemo, sterkte met kleine S :( is toch niet niks. Maar het is voor een goed doel, knuffel.

18. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Nemo: Een stalen of aluminium? beugel met lederen klittenbanden waar de beentjes en heupjes in vastgemaakt worden.
    Ik vind het echt superrot voor je lieverd en huil er maar eens lekker om! Maar ik weet zeker dat jouw kanjertje zich er echt niet door laat tegenhoude!!!! Dikke kus!!!!!!

19. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Nemo: oh gelukkig dan maar, geen gips.....maar blijft rottig...!
    Hopelijk laat je meisje (en jij ook niet) je niet uit het veld slaan, kleine Sarah laat ze na 3 maanden maar eens een poepie ruiken!
    Vraagje, een uur per dag mag het broekje uit he....mag je in dat uur juist wel of niet extra met haar 'oefenen' qua bewegingen?

Meiden, ik heb even geen puf om op jullie allemaal te reageren....
    De ene na de andere adder komt hier uit het gras (op t werk dan he).
    Kreeg net ff tussen neus en lippen door te horen dat mijn 2 collega's van de overkant van mijn kantoor (collega die freelance voor ons werkt en die daar met zijn vrouw ook nog een eigen bedrijfje runt en dus deel van het pand huurt) per 1 sept thuis hun kantoor verder gaan voortzetten.:$
    Het wordt onderhand met het uur minder leuk om hier te zijn....
    Het zit hier ook allemaal zo ingewikkeld in elkaar dat ik jullie geen duidelijke uitleg kan geven omdat ik zelf amper snap hoe alles hier zit....
    Mag ook het tekenprogramma van ruim 3000 euro mee naar huis nemen omdat de baas er n iks mee kan en het 'veilig gesteld moet worden' mocht de deur hier sluiten....kan ik thuis verder werken zeg maar......zucht zucht zucht....:(

20. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Merel, ik vind het echt heel heel heel erg voor je. Sterkte.

Deel Deze Pagina