Part II of the 13 musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door giraf, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Merel, tja, ik ben bang dat je het woord ontslag letterlijk moet nemen, ze gaan je vanwege financiele malaise (om bedrijfseconomische redenen) via het UWV ontslaan (duurt ongeveer een maand voordat zij een toestemmig hebben en dan zitten ze nog met een opzegtermijn van 3 maanden in jouw geval) dus ik denk zelf dat het reel is dat je per 1 januari ontslagen wordt. Ik denk dat je bij je baas moet zijn met een vraag wanneer hij van plan is om zijn nieuwe zaak te starten en jou daar in dienst te nemen. Met een beetje geluk kan je gewoon doorstromen en hoef je de WW niet in.

2. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    P.S. Let op, als ze het via een faillissement gaan spelen dan sta je gelijk op straat en geldt de opzegtermijn niet meer, je werkgever is immers failliet.

3. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    BB: sterkte met Pip! toch weer terug naar HA denk ik??

Meiden, poeh komt veel op me af naar aanleiding van wat jullie schrijven....
    Faillisement is juist dat wat de baas weigert om aan te vragen. Onze naam blijft bestaan, dat is juist wat we willen redden, incl. klantenbestand.
    Eerste 2 maanden krijg je toch net iets meer WW BB? Coach had het erover dat ik 36 maanden ww kon krijgen :(
    Amarens: klinkt logisch zoals je het zegt, ik weet ook niet waarom in WW en hoe het allemaal zit.
    Meis: ik ga die dingetjes wel ff op papier zetten ja, dank je!!!

4. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Merel, ja 75% krijg je de eerste 3mnd dacht ik, maar ja die punten die ik je aangaf zijn belangrijk voor jou!! je bouwt heel wat op dan he! als je ontslag krijgt moet je een eind afrekening krijgen. maar ja hoe het met je dienstjaren zit?? zou mooi zijn als ze dat over nemen ja toch.

Heb net Vlek gesproken, kan nog wel een week duren voordat ze weer internet hebben er is iets fout gegaan, ze hebben iets gekregen wat helemaal niet kan en niet werkt zo buitenaf. (hadden wij ook toen) maar alles gaat goed, voet gaat al beter en S was ook al weer naar psz geweest en had het fijn naar dr zin gehad!!

5. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Meis, wat waren ze dan aan het doen bij Vlekkengek? Heb even iets gemist volgens mij.

6. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Merel: Eerste 2 mnd 75 % indd. Maar de eerste mnd krijg je maar 2-3 weken betaald.

Voetje: De poli chirurgie belde :$ Pip moet vrijdag toch terugkomen!! :( Dus ik vraag waarom? Ja ze wilden toch nog even kijken en ook of het wel beter ging... En gister twijfelden ze al bij de foto dus t zit me niet lekker :( En ik ben al vanaf 9:30 ML aan t bellen maar die is onbereikbaar :(
    Zometeen met Pip naar de KNO, maar ik twijfel of ik zal gaan... Ze heeft zoveel pijn...

7. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Sterkte BB. arme pip

hier gaat het redelijk. sarah is wel verdrietig :( je ziet aan haar oogjes dat ze denkt: wat heb je nou gedaan mama? Ohh kan wel huilen... weet dat ze er aan gaat wennen en dat het voor goed doel is, maar toch...

vannacht heb ik hem afgedaan. ze ligt hier op één kamer met daan, en.ook nog eens vreemde kamer/bedje. had geen zin in twee wakkere kids. kijken of het vanavond al beter gaat.

meest zielige is als ik haar luier doe. dan gaat ze heel blij trappelen en draaien. maar 3 minuten later moet helaas de broek weer aan.

oh het is trouwens niet zo dat ze een uurtje per dag de broek.uit mag om te spelen.ofzo, maar hij gaat uit bij badje en.luiers, dus gemiddeld 23 uur aan

caravan.is mooi! Is iemand zn vaste plek. met tv dvd terrasheater schuurtje met fietsen etc. errug leuk!!!

8. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ahh Nemo.....wat sneu! Kan me zo voorstellen hoe je je als mama dan voelt, als ze je dan vragend aankijkt.....
    Ik zou in jou geval ook haar even laten wennen hoor, is ook niet niks pats boem in ene continu zo'n broekje aan!
    En ik bregrijp nu hoe het zit met de 23 uur. Ik dacht misschien echt 1 volledig uur 'rust' ofzo....maar wel logisch natuurlijk zoals je het omschrijft :)

BB: auwa, dat klinkt als gebroken....hopelijk snel duidelijkheid!

Giraf: al uit je holletje gekropen....of nog liever effe weggedoken?

Meis: leuk dat je dat zingen met T ook gaat doen, jammer dat we zo ver wonen anders was ik zeker meegegaan. Wilde dat bij Jp al doen, maar toen heb ik babymassage gedaan, peuterzingen lijkt me ook erg leuk!
    Fijn dat F het leuk vond om weer naar de PSZ te gaan!

Vlek: ah bah, da's waardeloos nog een week zonder ons :D! Hopelijk snel weer online!!

9. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    BB, klinkt niet goed, kan je niet eerder dan vrijdag naar het zkh?

Nemo, arm meisje, hoop toch dat ze gaat wennen aan haar broekje.

Giraf, kom terug wij missen je!!!!!

Merel, super goed van Jp!

10. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Voetje; Het heeft niet echt zin eerder te gaan, want een breukje laat kalk zien op de foto na een paar dagen. Dus nog even wachten ;)

Ik heb morgn sollicitatie bij 4FF!!!!!!!!!!!!!!!!! :$:$:$ Retezenuwachtig!!! hahahaha

Giraf: Dikke knuffel liefie
    Merel: Dikke knuf!
    Nemo: Dikke knuf!
    All: Ik love you!!!!

11. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Succes BB!

LoveU2 :)

12. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    BB, heel veel succes!!!

13. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    goedemorgen,

zo even bij gelezen.

@BB, JEETJE meid wat zielig! Ahhhh arme pip en arme jij! Wat erg zeg! Jij maakt ook een hoop mee he. Hoe gaat het nu? Denk aan jullie. Oehhhh spannend. Keb het niet maar zal wel een super job zijn :D ik duim voor je meid!

@Merel, tjemig wat een gedoe allemaal! Er is al zoveel gezegd dus ik hou het op sterkte ;)

@Meis, goed van F.!!! Al zenuwachtig voor zaterdag?

@Cinn. wat fijn dat je broer is geweest! Lijkt me heel moeilijk om hem steeds zo lang niet te zien! Sinds een tijdje is de band met mij en mijn zus weer onwijs goed dus ik kan me voorstellen dat je hem heel erg mist! Over de drakende kids, ik ken het haha soms kijk ik uit naar de tijd dat er geen dagelijkse opvoeding, verzorging en vermoeidheid zal sijn :) erg he :)

@Giraf, lees ik nou dat jullie camera's krijgen voor I. dr slaapproblemen?
    Balen zeg nog geen positieve test. Ik zit hier andersom in de stress :) ik wil juist niet en ben bang dat het misschien wel zo is. Ik wilde nooit meer aan de pil, maar gister heb ik de dokter gebeld en zodra ik hopelijk ongi word kan ik die daarna gaan slikken, ik moet/kan nu iedere dag ongi worden. ML houdt geen rekening met een condoom en doet voor het zingen de kerk uitgaan precies zoals ik van C. zwanger ben geworden dus ik vroeg hem of hij nog op de hoogte was van de eventuele gevolgen ;) waarop hij zei dat hij het niet erg zou vinden, maar ik dus wel en vandaar dat ik weet dat als ik niet zwanger wil worden ik de pil maar moet gaan slikken, ook al is het troep! Dus ik DUIMMMMMM en bid dat jij die positieve test mag hebben en ik een negatieve en ongi word :)

@Rasp, waar ben je meisy? Hoe gaat het met je?

@Ama, ben jij al op kennismakingsgesprek geweest bij de (eventuele) BS van M.? Ik heb er 3 waar ik langs wil gaan waarvan 1 2 vestigingen heeft. Spannend dus ben erg benieuwd. Ik zit op een mail te wachten voor een afspraak van beide scholen :)

14. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    J'adore, waarom zou je het erg vinden dan? :) Wil je geen derde? Ik hoop iig met je mee dat je lekker ongi gaat worden.
    Het is nu nog schoolvakantie dus denk dat je nog even op een atwoord van scholen moet gaan wachten. Ik ben al een tijdje geleden voor een rondleiding geweest. Of je daar veel wijzer van wordt, weet ik niet. Het is iig leuk om even te kijken/vragen stellen.

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Ama, omdat ik de laatste tijd nogal in de knoop zit met mezelf, maar daar ga ik jullie niet mee kwellen en belasten ;) lief dank je :D ik ook heeeeel hard hopen. Zou jij wel een 3e willen?
    En voelde het goed? Ik denk dat als je de theoretische dingen hebt bekeken je dan alleen nog maar naar je gevoel moet luisteren voor de doorslag, denk je niet? Heb je M. al ingeschreven? Ja dat denk ik ook. Zal wel ergens begin/half september zijn dat ze reageren en dan nog een paar weekjes later een gesprek denk ik. Kost volgens mij best wat tijd en moeite voor ze om het nieuwe jaar weer lekker opgang te hebben of valt dat mee? Ik zie het iig wel. Ben blij dat ik iig weet welke scholen en ik denk (en hoop;)) dat ik wel op tijd ben :)

16. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    #4616 Babbelbol, 23 aug 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 aug 2012
    doortje lieve schat ik duim met je mee voor ongi liefie. Hele dikke knuffel lieverd ik denk aan je :(
    sollicitatie was bij 4fu.nkyflavou.rs mijn favoriete kinderkledingmerk ;):D Ze gaan een winkel openen (jaja Cinn!!!!!) en zoeken daar een fijn team voor. Over 2 weken hoor ik meer!

Mink: Het beentje (onderbeentje, dat is wel heel duidelijk nu) is precies even gevoelig als gisteren en eergisteren... Je mag er niet aanzitten en een broek aantrekken doet al pijn. En ze zet er geen gewicht op. Maarrrr ze kruipt wel!!! En dat lijtk me toch ook pijnlijk als het gebroken is???? Pfffff het ene moment denk ik: Echt wel gebroken! En t andere twijfel ik... Nog 1 dagje en dan weten we meer!!!

Sollicitatie ging goed!! Ben benieuwd!!

Giraf: Hoe is het lieverd? :(

Rasp komt echt wel terug, maar heeft t effe zwaar..

Cinn: Wat leuk dat je broer is geweest!!! even weer opladen :)

School: Ik heb mailtje gedaan naar de directeur en kan pip januari inschrijven ;)

17. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    oooh mag ik ééééééééven stoom afblazen???

Bel ik net mn moeder, die was bij de mld-arts geweest om te vragen hoe het was gegaan. Vraagt ze naar de sollicitatie. Dus ik vertel dat het goed was gegaan en dat ik over 2 weken meer hoor, maar dat ik zelf nog wel twijfel. Omdat het ook op zaterdag en soms zondag werken is.... En ik zei: Het ligt er een beetje aan hoe vaak dat is EN of ik reiskostenvergoeding krijg.
    Zegt ze: Maar heb je dan de maandag vrij? Ik zeg: Hoezo? ik werk max. 20 uur hoor, ik heb dan wel meer nog vrij dan de maandag, maar het gaat me om mijn gezintijd!
    Zegt ze: Ja ik doe dat ook. Dus ik zeg: Ja maar jij hebt geen kleine kinderen meer!
    Ja zegt ze, soms moet je... Dus ik breek in en zeg: Ik moet helemaal nog niks! Ik heb een jaar lang WW dus ik móét niks! Straks als het heet wordt onder mn voeten, dan moet ik pas. Nu zoek ik iets wat ik echt wil blijven doen! Ik zeg: Je hoeft me niet te begrijpen, als ik het maar begrijp.
    Begint ze te zuchten. Grrrrrrrrr waar bemoeit ze zich mee?????? Oh grrrr ik weet zeker dat ze iedere andere bekkenpatient had afgeraden zulke reisafstanden te nemen met werken, maar neeeee IK moet het allemaal maar gewoon kunnen :(:(:(:(:(:(

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @BB, allereerst even een alarmWA naar je;) je moet iets aanpassen ;) Wat leuk joh! Spannend zeg, maar iets zegt me dat je dat niet gaat doen :S. Zo'n afstand en dan ook nog op zaterdag en soms zelfs op zondag, mmmm ik zou er goed over nadenken als je aangenomen wordt. Heb je nog andere leuke banen op het oog? Ik was vandaag toevallig even gaan kijken. Zolang ik ziek ben gaat het niet en ik ben met de fysio ook bezig te kijken waar het aan kan liggen, hij begon over reuma, maar ik heb even gegoogld en denk niet dat dat het kkan zijn,anyway ik wil sowieso heel graag eerst een studie gaan doen als het kan en ik zat te kijken naar Analist of assistent accountant ofzo of weer een hele andere kant richting echoscopiste :) zwangerschappen blijven me boeien, maar ik ben gewoon aan het neuzen :D Hoop dat je snel een geweldige job vindt die aan al je wensen voldoet!
    Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh vet zielig voor Pip! Jeetje! Stel dat het niet gebroken is, kan het dan niet gekneusd zijn of een gescheurde spier?
    Wat goed :D!!! Had je wel al een kennismakingsgesprek daar gedaan?
    Sjonge lekker van dat soort moeders grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, ik ken het wel hoor het gevoel alsof ze tegen de hele wereld lief is met dat soort dingen bij wijze van met iedereen mee praat naar zijn/haar mond, maar als jij A zegt moet ze gewoon B zeggen en niet achter je staan grrrrrrrrrr IK GEEF JE HELEMAAL GELIJK! Ik mag het misschien niet zeggen, maar ik heb gewoon het idee dat dit niet echt helemaal bij jou past :)

19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @raspy, hele dikke knuffel voor je lieverd! Hoop dat je je snel beter in je vel voelt!!!! Dikke knufff doortje

20. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Doortje: Hahahaha nee het is niet mijn droomjob ennnnn het toeval wil dat mijn oudcollega mij wil voorstellen bij Spring als combifunctionaris met allerlei workshops door heeeeel Sp.ring!!! WEL mijn droomfunctie dus!!! :D:D:D:D:D:D:D:D Oeeeeeeeehhh spannend!!!!! :D:D:D:D:D:D

Oh jesses ik ben zenuwachtig voor morgen, stom he! ;) Arm meiske van ons ;)

Jij moet ook nog maar evne niet aan werken denken lieverd en eerst eens je bolleke helder krijgen :)

Ach ja ik snap mn moeder ook wel... werkeloos is ook niet alles natuurlijk ;):D

Raspje.. ben je er al :D:D:D??

Deel Deze Pagina