Nou wat een gedoe zo'n gebroken beentje!! Je zou denken: fotootje, gipsje... klaar!!! Ja dacht ik ook. Maar ja het duurde al van dinsdag tot vrijdag voordat ze door hadden dat het gebroken was... Toen schoof het gips naar beneden en moesten we gisteren naar de SEH, want het moest er af: Daar aangekomen toch weer naar huis gestuurd, het was nog binnen de marge maar mocht niet erger worden. Vanmorgen was het nog verder afgezakt zodat haar kleine teentje helemaal klem zat. Dus WEER terug naar het ZKH. Het erafgezaagd en weer opnieuw erom... Dus 1 gebroken been = dinsdag SEH, vrijdag ZKH, zondag SEH en maandag ZKH.... Ja en dat is op en neer ook een uur rijden! Tja je blijft bezig zo!
Mooie schoenen ama! Cinnamon Ik ga deze ronde toch wel weer aan de ovutesten, niks voor mij die onzekerheid dat je niet weet waar je ergens in je cyclus zit Die mannen van ons hè....Tsss....die zien ons gewoon als een broedkip!
Giraf: He gets meid!! Beterschap Dat is lief van je!! zullen we eens kijken? Heb jij zo'n mega-auto??? Merel: Ik know dat is lief van je, maar indd gaat dat niet passen helaas Ama: Stoerrrrrre schoenen!!!! En thanks!! Cinn: Jeutje dat is indd lang zeg!! Tja ik snap je wel hoor, ik wil ook nu! maar dan ga ik praktisch denken en denk ik.... hmmmmmm is t nu wel zo handig? Maar een tweeling dat is echt mijn droom nu!!! Ik wil zoooo graag 4 kindjes En dat is mn laatste kans daar op hahaha Meis; Aaaaah arme F wat heeft ze? Beterschapskusjes voor F!!!! En lief dat je me wilt ophalen!!! Ik ga even kijken of dat gaat lukken met overstappen met een beeb en een peuter
Amarens: Wauw echt superrrrr stoere schoenen!!! Lijken beetje op die jp had voor de winter alleen had hij grijze blauwe! Blijven ook heel mooi door de sterke neuzen! Goeie keuze! Cinnamon: haha die ML van jou heeft duidelijk nog nooit een kind gedragen noch gebaard....wel goeie instelling dat je optimaal wilt genieten. Is zo zonde als je nu snel snel weer alles wilt beleven. Wat in het vat zit verzuurt niet he! Giraf: ja met CV alles gelukt, phoe wel even graven hoor wanneer wat ook weer was. Verder saai cv, afgestudeerd en 11 jaar voor zelfde bedrijf gewerkt . Kun je als 2 dingen beoordelen: oftewel da's een mega trouwe werknemer, of een saaie doos die niet durft te switchen... Rasp: vergeet het steeds te zeggen, maar schoot wel vaak door mijn hoofd: wat super fijn voor je moeder en jullie dat de uitslag goed was!!!! Het heeft een lange nasleep, maar ze is toch sterk uit de strijd gekomen he!! Petje af hoor!!!
BB: poeh ja zeg wat een gereis voor Pip.....waarom ben je niet in V naar de SEH en gipskamer gegaan...scheelt toch wel een flink stuk toch? Hopelijk zakt het nu niet meer en geneest het allemaal snel. Echt niet leuk zo'n hummel in het gips!
@Merel: nou... de HA had een verwijzing gemaakt voor Vray of Vlo. nou zei ze: ga morgen maar, want anders moet je langs de spoed eisende hulp. maar pip had zo'n pijn, dat we 'savonds meteen zijn gegaan. bleek Vray geen SEH meer te hebben. dus zijn we doorgereden naar Bmeer. daar is ze ook bij de KA. superfijn ZKH!! Dus gebleven.
Aaaah, arme Pip! Wat een gedoe om steeds heen en weer te moeten rijden. Kunnen ze het niet in 1 keer goed doen Giraf, met ovu testen ben je vast heel snel zwanger! BB, graag een tweeling? Kijk hier eens naar: Could a Wild African Yam Increase Your Chance of Twins? - Yahoo! Voices - voices.yahoo.com Ml kwam laatst al thuis met een zakje cassave chips, hihi
Aha, ja ik hoor meer goeie verhalen over B, maar heb geen problemen met V en scheelt voor ons echt nog meer als voor jullie. En kan me voorstellen dat als je bij 1 KA start je daar bij blijft. Moet er 3 weken omblijven he? En moet je dan nog oefeningen ofzo met haar doen? Hopelijk loopt ze zo weg als het eraf is, zou wel een bak zijn!
Yep! Ik heb een voetbalmoeder-van ! 2 voorin, 3 achterin en dan nog 2 uitklapbare stoelen in de achterbak.... Oftewel: plek zat voor ons allemaal en ik rij met alle liefde om voor je, al is het 500 km, maakt me niet uit!
Oh en nu we toch tweelingen aan het verdelen zijn, ik wil OOK! Lijkt me dodelijk vermoeiend, maar heerlijk!
Ja ik begin vast Cinn!! Giraf: Oooooh echt????? Wat lieffffff!!!!! Je bent echt een schat!!!!! Ik heb even gekeken, maar over H is het een uur langer Dat gaan we echt niet doen! en als je over Nijmegen gaat is het 10 min. langer.... Dus ik zou met de trein naar Nijmegen kunnen komen dat je me daar oppikt? Dan hoef ik niet over te stappen dat durf ik wel met die kindjes. Dan propt ML me er in met die 2 Zou je dat ECHT willen doen?????? Meis: Ik vind jouw aanbod ook echt superlief!!!! Maar als ik niet hoef over te stappen is dat wel zo fijn
Merel: Ik vind V echt bot en onpersoonlijk. In Bmeer hoef je zelfs nooit je Ponspasje te laten zien: "Je bent hier geen nummer" zeggen ze dan Ook toen mn vader daar lag omdat hij geopereerd moest worden, vond ik de verleging daar niet fijn. Vond Wo.en.sel toen echt een verademing! Maar dat is indd heel persoonlijk En indd Bmeer is voor jou echt ver weg, voor mij ongeveer gelijk
Bedenk me net, hoe doen we dat met autostoeltjes? Ik kan er eventueel 2 van mijn zus regelen, 1 gewone autostoel en 1 zitje.....
Ik kan het nu niet vragen want mijn zus zit in vergadering, maar ik denk dat het geen probleem is.... Ik laat het je nog weten!