Even nog verdergaand op ons lijstje, Rasp wilde jij nu aardappel salade meenemen? Dan kunnen we er beter een beetje een hartige lunch van maken denk ik...? Misschien met stokbrood en kruidenboter en/of soepje....? Aardappelsalade en krentenbollen hebben we dan tot nu toe, en cakejes voor in de namiddag denk ik? Of gaan we voor zachte broodjes met beleg bij de aardappelsalade? Weet ook niet of we vlek met teveel werk opzadelen als we soep gaan doen? In dat geval zeg ik: Ac.tion wegwerp kommetjes en lepels halen. Laat maar even weten. Nemo en ik sluiten de lijst, en ik vind dat het wel beetje bij elkaar moet passen, want hoe gevarieerder hoe meer er overblijft vrees ik. Denk ook dat veel kindjes wel een krentebolletje lusten...? Giraf en BB, wat fijn dat het probleem zo goed als opgelost is. Zou wel jammer zijn als er nu last minute nog meer afvallen...
Ik vind het wel een goed idee merel! Op zich kunnen we gewoon blikken soep halen en inderdaad wegwerpbakjes, dan hoeven we maar 1 pan vies te maken toch? Lekker soep, broodjes met beleg, krentenbollen en aardappelsalade als lunch en als "toetje" cakejes!
Niet voor mij maken he!!! En als we soep uit blik doen: Mag dat dan tomatensoep met balletjes van unox zijn? Die mag ik ook Geen crème want dat is met room... voor de rest: ik zorg voor eigen broodjes voor mij, dus niet op mij rekenen hè?!
Zat zelf ook aan tomatensoep te denken....Weet niet of iedereen dat lust? Ik vraag me af of belegde broodje erbij niet al teveel is....? Persoonlijk heb ik genoeg aan een kommetje soep met paar stukjes, stokbrood en wat aardappelsalade.....of ben ik nu een hele kleine eter??? Ik wil anders wel 2 blikken soep meenemen, en een stokbrood met kruidenboter. Dan moet iemand zich evt. nog opofferen voor zak broodjes, en iemand iets van beleg. Ik zou niet meer dan pakje kaas en pakje ham doen... Plus de kommetjes nog regelen. Of zelf meenemen, das ook een optie. Vind niet dat Vlek haar hele servies moet vuilmaken voor ons.
We zijn met 8 dames, en BB mag niet alles, dus 7 voor brood. En weet niet hoe het met kinderen zit, maar ik ben zo iemand die toch voor kinderen vanalles in de tas stopt. Jp eet al niet veel, en Jk eet niet graag brood. Dus op die van mij hoeft niemand te tellen met voorraad inslaan. Pakje drinken en koekje od snoepje laat ik dan wel achterwege gezien onze lijst.
Even over de lijst Ik zat te denken aan chipjes en snoepjes of zo is dat goed?? En tomaten soep ben ik heel lastig als ik zeg dat ik dat echt heel vies vind?? Morgen is vlek hier dus als jullie lijstje afmaken kan ik het dr morgen laten zien, omdat ze nog geen internet heeft
Ja jezus Meis....ga je een beetje moeilijk lopen doen nu?? Kan ook 2 zakken meenemen hoor, roept u maar wat u lekker vind Vraag ff aan Vlek hoe zij denkt over soep opwarmen, tis toch haar keuken en huisje he!!
Ja ga het dr vragen. Kip/groente/champion/rundvlees/enz alles eigenlijk behalve tomaat en erwt esoep makkelijker kan niet hiiii
ben zelf niet zo n soep eter. maar als ik nou sandwiches (belegd?) meeneem? dan kan.iedereen toch kiezen? soep, krentebollen, broodjes...
Ja, ik lust dus ALLEEN maar tomatensoep hè, ik eet niks anders..... Geintje! Flauw, sorry ik weet het! Ennieweej, als ik het goed begrijp doen we het zo: VlekDrinken Meis Lekkers kindjes (breek het ijs he) (chips/snoepjes) Merel soep Rasp aardappelsalade BB: Allergie-vrij eten voor BB en Pipje Giraf Kleine cakejes & krentenbollen Quintpakjes drinken voor de kindjes Nemo belegde broodjes Moeten we ook geen plastic bekertjes meenemen voor het drinken? Ben ik gisteren helemaal vergeten te vertellen: I mag vanaf half sept naar de PSZ! Whaaahhhh spannend! 2 ochtenden in de week..... Ik denk dat ze het helemaal geweldig gaat vinden! (nu ik nog )
Ego: sarah is wennen op kdv. wat een stilte in huis... ik ga (heel erg) maar gelijk ff bijslapen . geen oog dichtgedaan vannacht
Goedemorgen!!! Jee wat een hell van een nacht net terug van huisarts. F is ziek behoorlijk ook en ja dr oortjes, maar verder ook griep. Quint, gelukkig ben niet de enige!! Hiiii Giraf, spanned maar i zal het geweldig vinden, ik vond eerste keer moeilijk maar toen ik zag dat ze het heel fijn vond dacht ik niet zeuren mams Zoefffff ik ga even aandacht aan mn moppie geven.
Ja heb je goed ga je ook niet piekeren hoe ze het zal hebben (of heb je dat niet) Ik ben toen als een gek tekeer gegaan in de sportschool hiiii Succes en truste voor nu
Dat mag hoor giraf Ben.het misschien ook al beetje gewend van daan... vond het nu makkelijker eigenlijk. daan was 14 maanden toe ik hem bracht. die gilde alles bij elkaar. Sarah beseft niet eens dat ik weg ben denk ik. sterkte meis!! Nog meer ego: sarah slaapt nu s nachts ook super met spreidbroek. gisteren fe fles van 23:00 weggelaten en ze heeft gewoon doorgeslapen. vandaag ML weer weg, kom weer braaf meekletsen. nu eerst tukkie. tot laterzzzz