Morge! Meis: och erm......had al zo'n vermoeden....heel dikke knuf voor F!!!! Probeer vandaag ook maar even plat te gaan, vanavond lange avond werken he! Giraf: ohhh leuk voor I!!! En voor mama ook hoor, je weet niet half hoe lekker het is om even tijd voor alleen J te hebben straks! Wie weet slaat haar hele slaapgebeuren ook beetje om dan.... Echt voor de kindjes is het zoooooo leuk! ik bracht Jp vanmorgen, zagen we kindjes in de tuin spelen bij het KDV, roept jongetje: "He jp!!" Jp: "Mama, dat is Ilj.a!" Nemo: oeh das stil in huis dan he. Had je dr moeite mee, of ging het goed. Meiden, tis niet dat ik persé soep wil doen he! Als er meerdere zijn die dat niet nodig of lekker vinden, mij best he! Please ff jullie mening, ik kan zoooo twijfelen he!!
Hihi, je kunt het je kunt het!! Jp ging met 9 maanden, ging me goed af. Jk ging met 5 maanden, ging me nog beter af. Ze weten dan nog niet dat je weg bent he. Goed van S! Doorgeslapen met broekje aan!!!
Merel Hihi dankzij jou woorden krijg ik er helemaal zin in.... Misschien is het ook wel fijn om eens quality time met J alleen te hebben... En ik weet zeker dat I het geweldig gaat vinden! Ik vind soep juist lekker! Zeker als we allemaal zo'n eind gereden hebben! Nemo Wat fijn dat S het zo goed doet in haar spreidbroek! Meis Arme F, beterschap!
Giraf, komt helemaal goed, schatje!!! I gaat heerlijk spelen en mama heeft straks meer tijd voor andere dingen. Kdv heb ik geen moeite mee, ik breng de kinderen niet voor niks daarheen maar omdat ik moet werken. Bovendien is het een goede voorbereiding op school. Soep is heerlijk, ik eet het graag alleen geen tomaat dus...
Kijk dat soort dingen wil ik horen! En vooral straks als ik haar daadwerkelijk heb gebracht en hier thuis zit te huilen!
Ohhhhh, Giraf, nee, niet gaan huilen, met een paar uurtjes mag je haar weer gaan ophalen en in je armen sluiten!!!
Oooooooh hier ook een mama met bibberend onderlipje Ik heb de kindjes ook op t KDV... en Pipje moest HUILEN ... "breng je me echt naar deze plek terug mama? Waar ik me zo vreselijk pijn heb gedaan???? Laat je me nu weér alleen???" dat las ik in haar blauwe oogjes.. En haar vaste leidster was weg, terwijl ze vrijdag aan de telefoon zei dat ze er de hele dag zou zijn Oh getverderrie!!! Ik ga maar gauw de tafeltent van L (Cinn) maken, dan heb ik wat ander aan mn bol... Soep: Mij maakt het niets uit... als er maar geen room of ei in zit
Meis: Arme F Dikke kus!!!!! Nemo: Arme mama!! En superknap van S Giraf; Leeeuuuuk voor I!!! en jij komt er ook wel Ama: Heerlijk jouw nuchtere kijk op de dingen!!! Love it!!!! (en is ook goed voor mij) Raspje: Waar ben je poppie?
Ok meiden, het gaat dan toch soep worden, weet wel neit of ik iedereen 100% tevreden ga stellen, maar doe mijn best. Wordt het eigenlijk buitenzit weer zondag? Ach, een dikke trui aan, komt wel goed. Giraf: denk maar aan mij, ik moet in dec bij de SCHOOL gaan staan janken. Heb wel het geluk dat ik mijn mannetje samen breng met een kennisje van me die die dag ook voro het eerst haar manneke brengt. Ik zei al: kunnen we samen stoer ze brengen, en daarna jankend elkaar buiten op het schoolplein in de armen vallen! Bedenk ook dat het geen ramp is als je er moeite mee hebt he, het is toch juist n mooi gevoel!!! BB: oef...heeft pip vaker bij het afscheid gehuild?? Vreslijk zielig!! Misschien schrikt ze inderdaad van de plek.....hopelijk krijg je straks te horen dat ze zo weer gewend was. Vraagje.. Hoe vaak/lang gaan Pip en Moos nu nog naar het KDV? Jij twijfelde toch vorig jaar enorm om ze nog te brengen vanwege de kosten die het met zich meebrengt? Je zou toch samen met buurvrouw de opvang gaan doen? Is gewoon een vraag omdat ik nu zelf in het schuitje zit....is het verstandig om de kids nog naar het KDV te blijven brengen....? Wie gaat dat betalen....? Wij doen voor mijn moeder via gastouderopvang, dus zij komt betaald bij ons oppassen. Dat schrappen we dan als eerste uiteraard. En is nog tot dec, dan gaat jp naar school, dus vervallen de hele vrijdag en dinsdagmorgen. Alleen moeten we dan weer kijken hoe het zit met BSO als ik een baan heb dan.... Wil de kinderen zo graag blijven brengen, het is zo goed voor hun ontwikkeling!!! Amarens: BB heeft gelijk, jij altijd heerlijk nuchter , dat hebben we hier allemaal wel soms nodig! nemo: ha, halve morgen alweer voorbij!! Meis: begint kuurtje aan te slaan? neem aan dat je wat gekregen hebt voor F?
BB: heb je mij stofje voor het lakentje al klaar? ben benieuwd! Kan ik volgende week weer freubelen!! Heb een dekbedovertrekje van Jp gepimpt, is heel leuk geworden! Is een groen geruit overtrek, en heb er met roze polka dot stof een grote vlinder opgemaakt met aan de uiteinden van de voelsprieten zo'n gehaakt bloemetje! Hopelijk hebben ze bij de g.reef de collectie weer beetje aangevuld, was laatste keer echt net niks, alles wat ik zocht hadden ze niet.
Merel: Hoe ik dat doe? De kindjes gaan nog tot 1 oktober sowieso naar t kdv, want je krijgt nog 3 mnd na ontslag subsidie van de belastingdienst. Dan komen ze (in mijn geval omdat ik daar heb gewerkt) op de reservelijst. DWZ ze zijn uitgeschreven maar hun plaatsjes worden nog niet vergeven. Hoe lang dat kan? Geen idee: Ik hoop een maand of 2 En anders gaat Moos gewoon naar de psz en Pip naar een gastouder. Ik ga niet weer zitten kl#ten met opnieuw wennen enzo... We shall see... maar misschien wordt ik ook wel gewoon gastouder op die dag!
Thanks Giraf, he wat heerlijk om er na zo'n tijd weer te zijn Inmiddels een beetje opgeknapt? Oh verschrikkelijk dat gevoel. Ik kan me dat ook zo goed herinneren terwijl C. toch echt ook alleen naar de psz gaat 2x per week 3 kleine uurtjes Zo lekker gekletst over de 2e meeting? Wou echt dat ik ook mee kon! Hoe laat spreken jullie ook alweer af? @BB, wat verschrikkelijk zo met Pip! Echt heel erg sneu! @Cinn, een tweeling wowwwww jij durft haha geweldig! Ja gelukkig een omo test en zodra ik ongi word en niet meer ongi ben ga ik aan de pil , ML wilt niet dat ik aan de pil ga...hij baalde van de negatieve test haha, maar ik moet eerst even lief voor mezelf zijn en daarbij geef ik nog steeds BV. Dus eerst zwanger van C. toen ruim 1 jaar BV direct zwanger van M. en nu nog steeds BV plus dat mijn kinds nooit naar opa oma of oppas gaan of wat dan ook . Mijn fysio zegt dat mijn lichaam een klap heeft gekregen van dat allemaal en dat ik nu nog steeds niet helemaal ontzwangerd ben. Nu ga ik 2 uur pw. naar de fysio en zegt hij me binnen 4 mnd helemaal in topvorm te drillen haha en dat ik misschien dan lichamelijk ook niet meer extreem vermoeid ben en telkens dingen krijg zoals nu mijn rug natuurlijk behoorlijk verkeerd zat. Dat is de reden. Ik wil niet weer een hele moeizame zwangerschap hebben en nu dan zelfs 2 kleintjes hebben. Ik vind het heel moedig van jou en Giraf (en BB wel/niet ?) dat jullie al een 3e willen en dan zelfs een tweeling vind het prachtig om te lezen! Wat een bewondering!!!! @all, heb bijgelezen, maar niet alles kunnen onthouden helaas sorry!
Merel komt vast goed, en huilen ja moest ik ook wat janken, maar als je ziet dat ze het fijn hebben scheelt dat wel Giraf, weet I al dat ze dan naar psz gaat?? Ik vind het nu heerlijk en merk dat T het ook fijn vind even zn eigen dingetjes, zonder grote zus in de buurt. Loulou, welkom last van meelezers?? Bb, hoe ist met pipje kan ze weer goed staan op dr pootje?? Oooh maar dat lijkt me niet leuk wegbrengen en vaste leidster er niet Net cupcakes gebakken voor morgen, vanaaf werken dus komt het er ook niet van. Morgen feest jeeee het lijkt nog zo kort terug mn kleine menneke!!
@Meis, ja en ze is nogal een roddeltante dus ik hoop dat als ze dit nog meeleest zich bedenkt dat het toch gewoon een soort inbreuk op (mijn) privacy is gadver echt irritant zulke mensen! O yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh morgen T. jarig whoehoeeeeeeee wat heerlijk meid!!! Wat heb je gekocht? Wat is er met F. gebeurd? heb er overheen gelezen sorry!
Meis: oeeeehhhhh leuk leuk, en lekkerrrr! Zo gek idee he, vorig jaar om deze tijd liep je nog met je dikke buik. (of lag je toen nog alleen maar??) En wij maar denken dat het nog even zou duren...en bam daar was ie dan ineens je bink T!!! En jij wist dat stiekem al een paar dagen!!! Morgen big day, zoooo leuk eerste verjaardag! Ik duim voor jullie dat jullie lekker zonnig weer hebben! Vandaag niet denderend he... Oh en natuurlijk dat F morgen het feest lekker mee kan vieren met d'r babybroertje!! (vanaf morgen dreumes-broertje)