Part II of the 13 musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door giraf, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    zeep, kan het me goed voorstellen hoor dat je je zo voelt, neemt niet weg dat ik het heel jammer vind dat je ons gaat verlaten :(
    heel veel geluk en gezondheid in je verder toekomst voor jou en je mannen !! mischien komen we elkaar nog een keer tegen bij een ander topic, het ga je goed !!

giraf, heb ook heel veel respect voor jou hoor !! elke nacht een paar keer onderbroken worden.

merel en cinn, kan S er ook bij in dat hokje?? af en toe is een mooi behangetje ervoor wel een optie idd :D

merel, er komt een heel groot stuk bijaan of zie ik dit verkeerd ?? echt mooi !!

nemo,BB heel veel succes met de studie !!

jadore, wauw een jurk laten maken ??!! en ik zal snel even naar de site gaan, ben benieuwd !!

pratende kindjes, hier nog zo een die zich heel groot voordoet ;)
    stel dat ML henk heet, dan zegt ze heel vaak, haaa papa henk !!
    of ze noemt ons ook heel vaak pap en mam, dacht dat dit pas in de puberteit begon ;)

vanmorgen de rekeningen ingelegd, kunnen ze weer naar de boekhouder, ben nu plantjes aan het planten in de tuin, maar S wil niet echt meewerken omdat het aardig koud is buiten wil ze binnen blijven ;), de palen en toebehoren voor de wijngaarde zijn vandaag ook opgehaald, volgende week komen de ranken, ben benieuwd hoe dit allemaal zal gaan.

2. giraf

giraf Niet meer actief

Zullen we dan woensdag samen testen meiden? :D
    Schikt dat jullie? ;)

3. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ik ben vanaf 9 uur beschikbaar :p

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Giraf, ja woensdag is goed!!!!!!!!! F5 EN!!!!!

@Vlek, ben ook heel benieuwd naar jullie gaard en het product, jamjam!

5. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    JAAAAAA woensdag testen !!!!!!!!!!! ik zorg voor de J&J champie ;):D

6. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0

7. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Giraf, wat was je LF voor de bevalling van I? Ik zou daar een beetje vanuit gaan met testen. Op dag 10 ofzo?

Edit: Test trouwens zaterdag maar! (ga zondag op vakantie en wil nog even mee genieten van je posi test:D)

8. raspberry

We zijn TE leuk Merel!

9. giraf

giraf Niet meer actief

Vlek, ik ben net aan het bedenken: eigenlijk heb je wel iets met 'aparte' datums....
    Eerst op 1 april de elendige MMM in en op vrijdag de 13e een positieve test! Hahaha, het kan bijna niet anders of de kleine komt ook op een speciale datum (1e of 2e kerstdag, oudjaar, nieuwjaar) :)

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Vlek: van de zomer dus wijnproeven bij jullie? Aanbouwis 3 mtr, 15 m2 erbij dus. Op zich wel de moeite hoor, maar lijkt op foto enorm diep zag ik!

11. raspberry

Dames ik ga even kolven dus ik ben weer weg!!!

Tot later!!!!!!

12. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hier weer streng aan het werk.....baas is terug. Nu weer even serieus verder hier!
    Tot vanavond!!

13. giraf

giraf Niet meer actief

LF voor I en J was gewoon 14 dagen (denk ik)
    Er vanuit gaande dat ik 14 april mijn ei had, zou ik op de 28e mijn nod hebben.
    Test ik woensdag dan zit ik denk ik op 12dpo (3 dagen voor nod)
    Bij J had ik op 4 dagen voor nod al een duidelijke vage 2e streep (snappie?)

Als ik woensdag test dan moet ik wel werken, dus test ik al voordat ik ga werken, dus rond 6:00 uur....
    Als jullie dan inloggen zie je YES of K*T staan :p

14. giraf

giraf Niet meer actief

Er zijn 12 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (6 leden en 6 gasten) :(:$

Whahaha, zou het woensdagochtend ook zo druk zijn hier? ;)

Ik ga ook nog even werken :cool:

15. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Giraf, heel spannend, ik herbeleef het nu weer omdat ik toen ook precies rond deze tijd testte met L. Z&K hebben overigens geweldige ovu testen maar waardeloze zwangerschapstesten.

16. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Zeepje, wat jammer :(:(:( Ik wens je heel veel geluk, gezondheid en voorspoed in de toekomst!

17. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    JOEHOEEEEE, Gasten meld u!!!

Giraf, Sms je even als je een posi test hebt?:D

Behang heeft losgelaten en kleine draak is weer vrij:p
    Ik ga hem even in de tuin zetten. Tot straks.

18. giraf

giraf Niet meer actief

Jazeker! :)

19. raspberry

@Giraf, k vind het spannend!!!!!!! Nog een week!!!!

20. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @merel, ja ik zelf ook hoor, maar weet niet hoe ik het had moeten doen wat ik tot nu toe allemaal heb gedaan met zp erbij. Dat neemt niet weg dat ik indd wel minstens 1x pw langs kan komen. Ik hou er gewoon van om echt persoonlijk naar oedere musketier te zijn, maar als ik dat doe kost het me samen met mijn geheugenprobleem best veel tijd en energie en ik heb geprobeerd om gewoon te komen en anders en dus korter te reageren, maar daar ben ik blijkbaar niet goed in :)...ik kom vanaf nu gewoon 1 keer per week en dan kijk ik even of het op een vaste avond ofzo wordt of ochtend ofzo en of dat wel werkt...anders nog maar 3 maandjes te gaan en dan ben ik eindelijk getrouwd :p hahaha, VERLATEN DOE IK JULLIE NOOIT! En Merel meid sorry, maar je hoeft je niet te verontschuldigen vind ik, het siert je juist zo open en heerlijk en toch lief te zijn geweest wat ZEEPbetreft!

Hahaha ja echt he wat een nieuwsgierige mensen, kan me niet voorstellen dat het iets aan zou moeten zijn "ons" te volgen zonder zelf mee te praten :) agum
    Zou wel heel stoer zijn als een van de GASTEN of leden durft te zeggen, ik lees jullie vanwege dit of dat :) ik ben altijd nieuwsgierig naar dat soort dingen...beetje zelfde soort vraag als bij baby's "wat zal hij/zij nou denken" XD hahaha

Deel Deze Pagina